پنل پیامک برای ایلام

پنل پیامک ایلام - مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان ایلام

با خرید پنل اس ام اس ایلام می توانید ارسال پیامک تبلیغاتی در استان ایلام شهرهای (ایلام، دهلران، ایوان، آبدانان، دره شهر و…) را انجام دهید. در این مقاله به بررسی امکانات پنل پیامک ایلام و مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان ایلام می پردازیم.

همانطور که میدانید در حال حاضر بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی، چاپ در روزنامه ها و… است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی میدهند.

مزایا و امکانات پنل پیامک ایلام

شماره های افراد ساکن استان ایلام را از کجا بیاوریم؟یکی از امکانات سامانه پیام کوتاه ایلام بانک شماره موبایل بروز میباشد، که سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرهای مختلف استان ایلام ارسال کنید.

شماره های فعال مناطق شهری این استان در سامانه پیام کوتاه موجود می باشند و شما می توانید به راحتی از کاربرد پنل پیامک ایلام استفاده کنید و به مناطق هدف خود در این استان پیامک ارسال کنید.

به کدام شهرهای استان ایلام میتوان پیامک ارسال کرد؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های مختلف استان ایلام در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده موجود میباشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

ایلام ، دهلران ، ایوان ، آبدانان ، دره شهر ، ارکواز ، مهران ، سرابله ، آسمان آباد ، چوار ، پهله ، دلگشا ، بدره ، مورموری ، زرنه ، لومار ، موسیان ، میمه ، سراب باغ ، صالح آباد ، توحید ، شیروان و چرداول ، ملکشاهی

منشی پیامکی چیست ؟
مشاهده

اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهر های استان ایلام پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.در ادامه با ما باشید…

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی

برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس ایلام ، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید، که برایتان بازدهی دارد. تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

کافی است تا در پنل اس ام اس به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای استان ایلام را انتخاب کنید.برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل اس ام اس ایلام ، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک برای اصناف استان ایلام از طریق پنل اس ام اس ایلام

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی، ارسال انبوه پیامک برای استان ایلام و شهرستان های آن، از طریق بانک اطلاعاتی اصناف استان ایلام می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان ایلام قصد دارند ،برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند،که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال از کاربرد پنل پیامک ایلام برای شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد که نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست، جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

پنل پیامک برای یزد
مشاهده

ارسال پیامک براساس تفکیک سن و جنسیت

شما برای شروع بازاریابی ابتدا باید بازار هدف و مشتریان خود را بشناسید. آیا مشتریان شما محدود به سن و یا جنسیت خاصی میباشند؟ پس باید برنامه ای اساسی برای هدفمند شدن پیامک هایتان داشته باشید.سامانه پیام کوتاه ایلام این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بصورت هدفمند پیامک ارسال کنید.

دقیقا یکی از رازهای موفقیت کسب و کارهای بزرگ، ارسال پیامک هدفمند میباشد. بیشتر آموزشگاه ها، سالن های آرایشی، فروشندگان لباس و… از این راه برای افزایش فروش خود استفاده میکنند.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در سامانه پیامک ایلام

یکی دیگر از امکانات سامانه پیامکی ایلام ، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید.

قلعه  والی ایلام - مزایای سامانه پیامکی ایلام

استان ایلام

ایلام یکی از شهرهای کردنشین غرب ایران و مرکز استان ایلام است که به زبان کردی ایلامی تکلم می‌کنند..صد در صد مردم شیعه دوازده‌امامی هستند. این شهر در حصاری از کوه‌ها و ارتفاعات جنگلی واقع شده و آب و هوایی معتدل کوهستانی و بهاری دارد. دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دانشگاه ایلام دو دانشگاه مهم این شهر هستند. ایلام دارای منابع خوب گاز و نفت است.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *