تعریف همکار در سامانه پیامک

تعریف همکار در پنل پیامک - ماژول تعریف همکار

یکی از قابلیت ‌های سامانه پیامک قابلیت تعریف همکار است. ماژول تعریف همکار در پنل پیامک برای شرکت ها و سازمان ها بسیار کاربردی است.با استفاده از ماژول همکار در پنل اس ام اس شما می توانید دسترسی های مشخصی را برای همکاران خود در نظر بگیرید.

تعریف همکار در پنل پیامک

با خرید سامانه پیام کوتاه میتوانید از بخش همکاران ،شروع به تعریف همکار نمایید.به عنوان مثال قصد دارید تا به تعدادی از کارمندان خود اجازه دسترسی به این پنل را بدهید.اما نمیخواهید که کارمند به تمام امکانات پنل دسترسی داشته باشد. مثلا نگران این هستید که کارمند به بخش پشتیبانی تیکت ارسال کرده و درخواست تغییر نام پنل را دهد. یا مثلا کارمند از بخش تنظیمات رمز پنل اصلی را تغییر دهد و….یا فقط مایل هستید که کارمند به منوهای ارسال دسترسی داشته باشد و به هیچ منوی دیگری دسترسی نداشته باشد.

حتی نمایندگان سامانه پیام کوتاه بازدید ایده نیز می‌توانند از ماژول تعریف همکار استفاده کرده و به نیروی پشتیبانی یا مسئول مالی و … دسترسی های مشخصی را فعال کنند.

تعریف همکار در سامانه پیامک

فرض کنید قصد استخدام کارمند برای پشتیبانی از کاربران را دارید، بنابراین نیازی به دسترسی ارسال پیامک برای کارشناس پشتیبانی وجود ندارد. پس می توانید این دسترسی را برای کاربر خود فعال نکنید، تا از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری شود.

به وسیله ماژول تعریف همکار میتوانید برای هر کارمند خود یک شناسه و رمز عبور تعریف کنید .بوسیله این دسترسی ها و شناسه میتوانید عملکرد تک به تک کارمندان را تحت کنترل داشته باشید.همچنین در قسمت دریافت گزارشات عملکرد ،هر فرد با شناسه مجزا قابل بررسی میباشد. یعنی در منوی گزارشات ارسال هر ارسال با نام کاربری مخصوص خود کارمندان ذخیره میشود و به صراحت میتوانید تشخیص دهید که هر ارسال را کدام کارمند انجام داده است.

مزایا و معایب باشگاه مشتریان
مشاهده

نکات مهم هنگام تعریف همکار در پنل پیامک

برای ارسال پیامک توسط دسترسی همکار، می بایست پنل اصلی شما شارژ داشته باشد.شما نمی توانید برای همکاران خود شارژ مجزا در نظر بگیرید.در صورتی که قصد دارید برای همکاران خود شارژ مجزا در نظر بگیرید می بایست نمایندگی سامانه پیامک را تهیه نمایید.

امکان ارسال پیامک از طریق وب سرویس برای اکانت همکار وجود ندارد.در ارسال پیامک وب سرویس می بایست ،حتما اطلاعات اکانت اصلی را وارد نمایید.

نحوه فعالسازی همکار در سامانه پیامک

برای فعال سازی همکار در سامانه پیامکی از منو سمت راست > همکاران می توانید این ماژول را فعال نمایید.

نحوه فعالسازی همکاران در سامانه پیامک

نام کاربری : نام کاربری همکار شما می باشد. مثلا اگر نام کاربری اصلی شما bazdidideh است و یک همکار با نام test تعریف کنید.همکار شما برای ورود به سامانه می بایست نام کاربری را به صورت bazdidideh_test  وارد کند. در بخش سطح دسترسی می توانید مشخص کنید که این همکار به کدام یکی از بخش های سامانه مانند ارسال پیامک انبوه، مشاهده گزارشات ارسال پیامک، دسترسی به دفترچه تلفن سامانه پیامک و… دسترسی داشته باشد.

قابل ذکر است که یک همکار نمیتواند برای همکار دیگر شناسه و دسترسی ایجاد کند و فقط استفاده کننده از پنل میباشد.

اگر شما هم پنل پیامک تهیه شده را جهت استفاده قرار است،در اختیار چندین نفر قرار دهید، پس حتما پنلی را تهیه کنید که ،ماژول تعریف همکار را داشته باشید.در این صورت  نحوه استفاده افراد از پنل قابل کنترل و مانیتورینگ می باشد.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *