افزونه پیامک گرویتی فرم Gravity Forms

افزونه پیامک گرویتی فرم

گرویتی فرم – Gravity Forms یک افزونه حرفه‌ای برای ساخت فرم در وردپرس – wordpress است که در بین فرم سازهای  وردپرس، گرویتی فرم از محبوبیت بالایی برخوردار است. با گرویتی فرم امکانات بسیار زیادی را می‌توانید به سایت وردپرسی اضافه نمایید. در ادامه با افزونه پیامک گرویتی فرم آشنا خواهیم شد …

قابلیت‌های گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم، این روزها به محبوبیت زیادی رسیده، سایت‌های فروش فالوور، فرم های پرداخت آنلاین و… عموما از گرویتی فرم استفاده می‌کنند، حتی فروشگاه های ووکامرسی نیز به کمک فرم ساز گرویتی فرم گزینه های بیشتری برای ثبت سفارش با جزئیات بیشتر در اختیار مشتریان میگذارند. البته یکی از کاربردهای جالب گرویتی فرم ارسال کدفعال سازی و تایید شماره موبایل می‌باشد و از افزونه های مشابه میتوانید به بررسی افزونه دیجیت بپردازید.

افزونه پیامک گرویتی فرم

افزونه پیامک گرویتی فرم توسط مجموعه بازدید ایده تهیه شده است و به صورت رایگان در اختیار کاربران سامانه پیام کوتاه بازدید ایده قرار داده می‌شود، این پلاگین در codecanyon نیز موجود است. برای ارسال پیامک خودکار بعد از تکمیل فرم در سایت شما می‌باشد، گرویتی فرمز می‌توانید یک فرم تماس با ما در یک سایت شرکتی باشد که شاید مدیر سایت هر روز سایت را چک نمی‌کند یا فرم فروش محصول یا فرم پرداخت آنلاین. خوشبختانه پلاگین پیامک گرویتی فرم قابلیت تنظیم ارسال پیامک به مدیر و به کاربر سایت را دارد. زمانی که یک فرم تماس با ما در سایت شما تکمیل می‌شود به مدیر سایت پیامک اطلاع‌رسانی در مورد فرم تماس به صورت خودکار ارسال می‌شود و می‌توانید تنظیم کنید که برای کاربر سایت شما نیز یک پیامک تشکر ارسال شود و به کاربر اطمینان دهد که به زودی پاسخ سوالش را دریافت می‌کند.

پنل پیامک برای زنجان
مشاهده
افزونه پیامک گرویتی فرم
افزونه پیامک گرویتی فرم
افزونه Gravity Forms
افزونه Gravity Forms

ویژگی‌های افزونه پیامک گرویتی فرم سامانه پیام کوتاه بازدید ایده

  • ارسال پیامک کمتر از ۵ ثانیه
  • ارسال پیامک به صورت ۲۴ ساعته ( حتی ۳ بامداد )
  • ارسال پیامک بدون نیاز به تایید توسط ناظر انسانی
  • افزونه و آپدیت رایگان
  • تهیه شده و تست شده توسط سامانه پیام کوتاه بازدید ایده

شیوه اتصال گرویتی فرم به سامانه پیامک

  • ابتدا از طریق سامانه پیام کوتاه بازدید ایده پنل پیامکی خود را ثبت نام و دریافت نمایید.
  • بعد از خرید سامانه پیامک، برای دانلود رایگان افزونه پیامک گرویتی فرمز از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

دانلود رایگان افزونه فرم ساز وردپرس ( گرویتی فرمز )

  • بعد از نصب افزودنه پیامک گراویتی فرم وارد بخش > فرم‌ها > اطلاع‌رسانی پیامکی شوید > وارد پیکربندی تنظیمات سامانه پیامک شوید.
  1. نام درگاه پیامک ارسال پیامک را bazdidideh یا ippanel انتخاب نمایید.
  2. نام کاربری : نام کاربری ورود به پنل پیامک
  3. رمز : رمز ورود به پنل پیامک
  4. خط ارسال کننده : ۳۰۰۰۵۰۵ (زیرا این خط خدماتی بوده و قابلیت ارسال پیامک به شماره مسدود و بلک لیست را دارد)
  5. مجددا وارد بخش فرم‌ها و اطلاع‌رسانی پیامکی شوید، می‌توانید برای هر فرم سیستم اطلاع‌رسانی پیامکی را فعال نمایید.

خط خدماتی برای پلاگین پیامک گراویتی فرم لازم است؟ خط خدماتی به خطی گفته می‌شود که قابلیت ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به شماره موبایل‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند داشته باشد، شاید سوال بپرسید، برای گرویتی فرم آیا واقعا استفاده از خط خدماتی لازم است؟
بله، چون اگر شما از خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک استفاده کنید، فرض کنید برای تایید شماره موبایل از گرویتی فرمز استفاده کرده‌اید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ پیامک کد تایید به گوشی کاربر شما نمی‌رسد و کاربر شما نمی‌تواند در سایت ثبت‌نام کند یا در حالت خوشبینانه شما بعد از کلی سر و کله زدن با برنامه نویس تنظیم کرده‌اید که بعد از تکمیل فرم تماس با ما برای بازدیدکننده یک پیامک تشکر ارسال شود، اگر بازدیدکننده شما دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشد پیامک شما به دستش نمی‌رسد و تمام زحمت‌های شما به باد می‌رود. صمیمانه پیشنهاد می‌کنیم برای خرید پنل اس ام اس حتما شرکتی را انتخاب کنید که خط خدماتی به‌ صورت رایگان و بدون نیاز به سفته در اختیار شما قرار دهد.

ماژول کدخوان در پنل پیامک
مشاهده

سایر افزونه‌های پیامکی وردپرس

آموزش اتصال افزونه گرویتی فرم به پنل پیامک

شما ابتدای کار باید یک بار افزونه پیامک گرویتی فرمز رو تنظیم کنید. پس در تنظیمات عمومی افزونه شماره ارسال کننده ( که از وب سرویس بهتون داده میشه ) و سپس شماره مدیران ( هر تعداد مدیر که مد نظر دارید ) رو به افزونه میدید.

در مرحله دوم نوبت به اتصال فرم به افزونه پیامک میرسه که میتونید از قسمت فرم ها » پیامک و افزودن جدید این کار رو انجام بدید. شما ابتدا اون فرم مورد نظرتون که قراره پیامک بهش متصل بشه رو انتخاب میکنید.

فیلد شماره فرستنده همون شماره فرستنده پیش فرضی که تنظیم کرده بودید قابل رویت هست و همون طور که بالا ذکر کردیم میتونید شماره پیشفرض رو تغییر بدید و شماره فرستنده دلخواهتون را وارد کنید . مثلا اگر شماره پیشفرض ۱۰۰۰ ست کردید و میخواید که برای این فرم از شماره ۵۰۰۰ پیامک ارسال بشه میتونید از این قسمت تغییرش بدید. اگرم که نمیخواد تغییر بدید میتونید با این قسمت کاری نداشته باشید و از همون حالت پیشفرض استفاده کنید.

فیلد شماره مدیران سایت برای قسمت شماره مدیران هم دقیق به همین صورت هست؛ یعنی میتونید از شماره های پیشرض استفاده کنید و در غیر این صورت شماره های مدیران رو کم و زیاد کنید تا کلا تغییر بدید.

فیلد متن پیام میتونید از برچسب های مورد نظر ، همانند برچسب هایی که توی اعلان ها و تاییدیه استفاده میکردید هم استفاده کنید.

ارسال پیامک با سیم کارت
مشاهده

فیلد شماره کاربر شما داخل فرمتون یک فیلدی که مشتری یا کاربر قراره شماره اش رو داخلش وارد کنه قرار میدید و از اینجا هم همون فیلد رو بعنوان فیلد شماره کاربر انتخاب میکنید. حالا اگرم خواستید یک نسخه از همان پیامکی که به مشتری ارسال میشه هم به یک شماره دلخواه ارسال بشه میتونید اون شماره رو توی فیلد شماره دریافت کننده دلخواه وارد کنید.

ارسالهای شرطی گرویتی فرم

فرض کنیم شما بخواید اگر فلان شرط برقرار بود پیام به کاربر یا مدیر ارسال بشه و در غیر این صورت ارسال نشود. مثلا شما یک چک باکس داخل فرمتون گذاشتید با عنوان میخواهم پیامک را دریافت کنم و حالا انتخاب رو به خود کاربر واگذار می کنید که در صورتی که تیک بله رو بزنه پیامک رو دریافت کنه.

خب فرض کنید شما بخواید یک اطلاعیه یا خبری رو به همه مشتری هاتون یا فقط برخی از مشتری هایی که مد نظر دارید ارسال کنید. برای این کار کافیه به صندوق ورودی مراجعه کنید. تیک پیام های ورودی مد نظرتون رو وارد کنید و از دکمه ارسال پیامک به موارد انتخاب شده استفاده نمایید تا به صفحه ای هدایت بشید که شماره گیرنده ها همون شماره هایی است که تیکشون رو زدید.

جزییات پیامک در هر پیام ورودی

افزونه پیامک فرم ساز گرویتی فرم
افزونه پیامک فرم ساز گرویتی فرم

همونطور که می بینید یک قسمت اضافه شده که شماره کاربر رو نشون میده که میتونید در صورت لزوم ویرایش کنید. یک باکس ارسال پیامک هم تعریف کردیم که میتونید پیام مورد نظرتون رو به کاربر بفرستید برای فرستادن هم میتونید از یکی از شماره فرستنده هایی که برای فرم ست شده به دلخواه استفاده کنید.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
مشاهده

این نکته رو هم بگم تمام پیام هایی که به کاربر یا مدیر هر فرم ارسال میشه داخل یادداشت های هر پیام ورودی ذخیره میشه تا دفعات بعدی در صورت لزوم بتونید بهشون دسترسی پیدا کنید. حتی اگر به هر دلیلی ( کمبود اعتبار ، نام کاربری و پسورد پنل پیامکی اشتباه و…) پیامک ارسال نشه، دلیلش داخل یادداشت ها نشون داده میشه.

سوالات متداول افزونه پیامک گرویتی فرم

کاربرد افزونه پیامک گرویتی فرم

افزونه پیامک فرم ساز گرویتی فرم برای ارسال پیامک اطلاع رسانی به مدیر سایت یا کاربر سایت بلافاصله بعد از تکمیل فرم در سایت شما است، که توسط سامانه پیامک بازدید ایده افزونه پیامک گرویتی فرمز را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. تایید شماره موبایل و ثبت نام با شماره موبایل از دیگر کاربردهای افزونه پیامک گرویتی فرم است اما برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل پیشنهاد ما افزونه دیجیتس است.

سرعت ارسال پیامک در افزونه پیامک گرویتی فرم

از انجا که ارسال پیامک ها در افزونه پیامک گرویتی فرم از طریق ارسال پیامک بر اساس پترن انجام می شود، پیامک ها با سرعت بالا و کمتر از ۵ ثانیه ارسال می شود.

ایا پیامک به شماره های مسدود ( بلک لیست ) ارسال می شود؟

در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ارسال پیامک های وب سرویس از طریق خط خدماتی انجام می شود بنابراین حتی اگر کسی پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشد و اصطلاحا بلک لیست باشد پیامک با خط خدماتی عمومی و بدون سفته ما با سرعت بالا برای کاربر شما ارسال می شود.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل (پیامپ)
مشاهده

تفاوت افزونه پیامک گرویتی فرم با افزونه دیجیتس؟

افزونه دیجیتس به صورت تخصصی برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل ساخته شده است و قابلیت های بیشتری در اختیار شما قرار می دهد و حتی می توانید فیلد عضویت با ایمیل را غیر فعال نمایید اما در افزونه پیامک گرویتی فرم برای ثبت نام کاربر و تایید شماره موبایل فیلد ایمیل جزء فیلدهای اجباری است بنابراین برای ثبت نام با شماره موبایل پیشنهاد ما استفاده از افزونه رایگان دیجیتس می باشد.

, , , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ها

یک دیدگاه

  • سلام
    خیلی خوب بود هم مطالب مفیدی دارید هم لینک دانلود رایگان تمام افزونه ها هست من ۴ افزونه پیامکی استفاده کردم رو سایت و الان خیلی ساده و بدون هزینه افزونه پیامک گرویتیفرم هم تونستم دانلود کنم.

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *