ارسال پیامک زنده از طریق دکل همراه اول LBS

ارسال پیامک زنده - ارسال پیامک از دکل همراه اول LBS

با سرویس ارسال پیامک زنده (live) پیامک‌ها بصورت هدفمند ارسال می‌شوند. ارسال پیامک همراه اول LBS از طریق دکل‌ به افرادی که در محل مورد نظر حضور دارند یا در حال تردد هستند، بدون تاخیر زمانی و به‌صورت زنده ارسال خواهد شد.این سرویس مشابه سرویس ارسال پیامک BTS ایرانسل می‌باشد.با این تفاوت که ارسال‌ها بدون تاخیر زمانی و بصورت آنی به محدوده مشخص شده از طرف شما ارسال خواهد شد.

سرویس مکان مبنا (LBS) Location-based service)) ، یک سرویس در سطح نرم افزاری است.این سرویس از داده‌های مربوط به مکان جغرافیایی برای کنترل برخی ویژگی‌های نرم افزاری استفاده می‌کند.

نکته: این سرویس قرار بود برای مشترکین همراه اول که در تهران هستند و سپس برای سایر مناطق راه اندازی شود.در حال حاضر این سرویس به کلی از سمت همراه اول غیر فعال است.

پنل ارسال پیامک زنده یا ارسال پیامک مبتنی بر مکان فرد

پنل ارسال پیامک زنده همراه اول ، یکی از هوشمندترین،کاربردی‌ترین و هدفمندترین روش‌های موجود در حوزه سرویس ارسال پیامک انبوه است.از این رو نتیجه‌گیری سریع و موثر برای ارسال کننده پیامک را از یک سو و رضایت‌مندی بیشتر از سوی دریافت‌کنندگان پیامک را به دلیل دریافت پیامک هدفمند به همراه دارد.

سرویس ارسال پیامک زنده در شبکه همراه اول، راه کاری مبتنی بر مکان است.پس می‌تواند بدون نیاز به تجهیزات یا نرم افزارهای خاص، موقعیت مکانی لحظه ای مشترکین همراه اول را در تمام نقاط تحت پوشش شبکه، تشخیص دهد.بنابراین می‌تواند سرویس های متنوعی را براساس آن ارائه دهد. بنابراین یکی از تفاوت‌های اصلی سرویس lbs همراه اول این است که بر خلاف ارسال پیامک زنده نیازی به خرید تجهیزات نیست.فقط با خرید سامانه پیامکی می‌توانید از سرویس ارسال پیامک lbs همراه اول استفاده کنید.

ارسال پیامک با نام تجاری
مشاهده

تفاوت سرویس ارسال پیامک LBS با ارسال پیامک BTS ایرانسل

این سرویس قرار است به زودی از طریق شبکه همراه اول ارائه شود. البته هنوز سرویس lbs از سمت همراه اول ارائه نشده است.تاکنون سرویس ارسال پیامک مبتنی بر مکان مشترکین، برای اپراتور ایرانسل ارائه می‌شود.(با عنوان ارسال پیامک به BTS) سامانه پیام کوتاه بازدید ایده هم اکنون نیز توانایی ارسال پیامک bts ایرانسل را دارد.

سرویس ارائه شده بر روی بستر اپراتور ایرانسل، سرویس کاملا زنده نیست و موقعیت مکانی مشترکین را به صورت هفته‌ای شناسایی می‌نماید. شماره‌های مقصد شناسایی شده و درخواست‌های مربوط به این سرویس از ۷۲ ساعت قبل بایستی ثبت شود. بنابراین سرویس ارسال پیامک زنده روی بستر همراه اول، برای اولین بار این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.در نتیجه متقاضیان می‌توانند تا براساس موقعیت مکانی مشترکین همراه اول در همان لحظه نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایند.

تفاوت سرویس lbs با سرویس ارسال منطقه‌ای

تفاوت اصلی lbs همراه اول با سرویس ارسال پیامک منطقه‌ای: در ارسال منطقه‌ای، بانک شماره ای از مشترکین که براساس کدپستی آدرس خود را در منطقه مذکور ثبت نموده‌اند تهیه شده و جهت ارسال پیامک در سامانه پیامک قرار دارد. اما زیرساخت موجود در سرویس ارسال پیامک زنده LBS لیست مشترکین همراه اول که در محدوده مکانی مورد نظر وجود دارند را شناسایی کرده است. در نتیجه، ارسال پیامک براساس تعداد درخواستی متقاضی به شماره‌های فعال در آن منطقه ارسال می شود.

مزایای ارسال پیامک زنده

♦ هدفمندسازی اطلاع‌رسانی‌ها،آگهی‌های تبلیغاتی و افزایش اثربخشی آنها و جلوگیری از ارسال پیامک‌های اسپم غیرهدفمند
♦ افزایش رضایت‌مندی مشترکین تلفن همراه در نتیجه دریافت اطلاعات، سرویس‌ها و پیشنهادهای هدفمند مبنی بر موقعیت مکانی به جای دریافت پیامک‌های متعدد غیرهدفمند
♦ پوشش بخش وسیعی از مشترکین تلفن همراه برای انجام ارسال پیامک لحظه‌ای مبتنی بر مکان.
♦ امکان ارسال پیامک زنده، براساس موقعیت فعلی مشترکین همراه اول حاضر در یک محدوده مکانی خاص، بدون تأخیر زمانی.

پنل پیامک اراک
مشاهده

برای تهیه سامانه پیامک می توانید با مشاهده تعرفه ارسال پیامک نسبت به خرید سامانه پیام کوتاه بازدید ایده اقدام نمایید.

اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *