افزونه پیامکی دیجیت

افزونه پیامکی دیجیت

افزونه‌های پیامکی وردپرس کم نیستند، از آنجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است افزونه‌ پیامکی جانبی زیادی برای وردپرس ساخته شده است، در ادامه به بررسی افزونه پیامکی دیجیت digits یا به اصطلاح افزونه پیامکی دیجیتس می پردازیم. و به صورت کاملا رایگان امکان دانلود افزونه دیجیتس Digits فارسی برایتان از این طریق میسر است.

افزونه ورود با شماره موبایل Digits برای وب‌سایت ها امکان ثبت‌نام و ورود پیامکی را فراهم می‌کند. با افزونه دیجیتس Digits ورود و ثبت‌نام با ایمیل ضروری نیست. هدف این افزونه، آسان‌سازی ثبت‌نام و ورود وب‌سایت و فروشگاه‌های آنلاین است.

با استفاده از این افزونه کاربر تنها از طریق شماره موبایل می تواند در وب سایت شما ثبت نام، ورود و همچنین بازیابی رمز عبور را با کمک کد یکبار مصرف انجام دهد و دیگر نیازی به استفاده از ایمیل برای ورود یا ثبت نام نمی باشد.

ویژگی های افزونه دیجیت Digits

با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده همراه باشید تا به بررسی جامع ویژگی و امکانات افزونه پیامکی دیجیت بپردازیم:

  • ثبت‌نام با شماره تلفن همراه ( به کاربران خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل خود وارد شوند تا تعداد ثبت‌نام شما بالا برود. کاربر خود را از زحمت ورود به حساب ایمیل، رها کنید تا مجبور نشود برای تأیید هویت، وارد حساب ایمیل شود و سپس لینک تأیید را دنبال کند. )
  • ورود به حساب کاربری بدون‌ نیاز به رمز عبور ( در عصر اینترنت، هیچ کاربری نمی‌تواند همۀ رمزهای عبور که برای وب‌سایت‌های مختلف به‌کار می‌برد را در یاد نگه دارد. ورود به حساب کاربری را بدون نیاز به رمز عبور، امکان‌پذیر سازید. با استفاده از کد عبور یک بار مصرف که از طریق پیامک به شمارۀ تلفن همراه شما ارسال می‌شود، وارد حساب خود شوید. )
  • ورود به حساب کاربری بدون نیاز به ایمیل ( ورود به حساب بدون نیاز به ایمیل به کاربر خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل وارد حساب خود شود. ایمیل‌های سنتی که برای ایجاد حساب به‌کار گرفته میشد را فراموش کنید. )
  • هماهنگی کامل با کاربران عضو شده قدیمی ( اگر در سایتتان کاربران زیادی دارید که در گذشته از طریق ایمیل وارد سایت شما شده‌اند نگران نباشید، کاربران قدیمی سایت شما همچنان می‌توانند از طریق ایمیل و رمز عبور خود وارد حساب کاربری خود شوند و در قسمت ویرایش اطلاعات کاربری شماره موبایل خودشان را وارد کنند. موقع ذخیره کد تایید پیامکی به شماره موبایلشان ارسال می‌شود و از کاربر نوشتن ثبت پیامک اعتبار سنجی در سایت از آن پس می‌تواند با شماره موبایل وارد سایت شود. )
  • ثبت‌نام و ورود به‌حساب از‌ پیش تعیین‌شده
  • ثبت‌نام با رمز عبور ، ورود به‌حساب با کد عبور یک بار مصرف یا رمزعبور
  • کاربر می‌تواند پس از ورود به حساب از طریق تلفن همراه، ایمیل خود را به حساب اضافه کند
  • کاربر می‌تواند با ایمیل ثبت نام کند و سپس شمارۀ موبایل خود را به حساب اضافه کند
  • افزودن فیلد دلخواه ( هر نوع فیلد دلخواه متن، شماره،کشویی،رادیوباکس،چک باکس و… )
  • بالا بردن امنیت سایت
  • آسان بودن ثبت نام (تنها با وارد کردن شماره موبایل)
  • جمع آوری بانک اطلاعاتی شماره همراه کاربران به صورت کاملا تایید شده
  • کاملا فارسی و بومی شده ( دانلود رایگان افزونه دیجیتس Digits )
  • سازگار با تمامی افزونه ها و قالب های وردپرس و ووکامرس
  • سازگار با آخرین نسخه وردپرس
  • سازگار با آخرین نسخه ووکامرس ( WooCommerce )
  • سازگار با تمامی قالب های استاندارد بین المللی
  • سازگار با افزونه حرفه ای MemberShip Pro
  • سازگار با افزونه Ultimate Member
  • سازگار با افزونه bbPress
  • سازگار با افزونه BuddyPress
  • سازگار با افزونه Dokan
  • سازگار با افزونه Wpml
  • سازگار با افزونه WC Vendors
  • سازگار با گرویتی فرم(gravityforms)
  • سازگار با ایزی دیجیتال دانلود(EDD)
  • سازگار با ویژوال کامپوزر
  • سازگار با افزونه ورود با شبکه های اجتماعی
  • سازگار با پنل پیامکی بازدید ایده
  • امکان ریدارکت آدرس های ثبت نام و ورود و خروج
  • امکان سفارش سازی استایل
  • کاملا ریسپانسیو شده
  • دانلود رایگان افزونه دیجیتس Digits

افرونه پیامکی دیجیت یا ثبت نام وردپرس با تایید پیامک DIGITS

افزونه پیامکی دیجیت شما را شگفت زده خواهد کرد، با این پلاگین نرخ ثبت نام سایتتان به طور شگفت انگیری افزایش خواهد داشت پس در ادامه به سامانه پیام کوتاه بازدید ایده همراه باشید.

وب سرویس پیامکی ASP
مشاهده
افزونه پیامکی دیجیت
افزونه پیامکی دیجیت

اگر در وب فارسی جستجو کنید این افزونه با نام دیجتس ، دیجیتز ، دیجیت و… شناخته می شود اما این اسم‌ها برای چند افزونه مجزا نیستند و همگی همان افزونه محبوب دیجیتس هستند. افرونه پیامکی دیجیتس از بهترین افزونه های موجود در مورد سیستم ثبت نام و ورود کاربران می باشد. یکی از نیازهایی که صاحبان وب سایت های وردپرسی در چند سال اخیر جای خالی آن را احساس میکردند، این بود که سیستم ورود به وب سایت خود را از سیستم ایمیلی تبدیل به سیستم احراز هویتی کنند. امروز در سامانه پیام کوتاه برآن شدیم که با معرفی افرونه پیامکی دیجیت این مشکل را یکبار برای همیشه حل کنیم. در اکثر سایت ها و اپلیکیشن های محبوب ایرانی مانند دیجی کالا ، اسنپ ، تلگرام و… برای عضویت در سایت کافی است شما شماره موبایل خود را وارد کنید یک کد اعتبارسنجی برای شما پیامک می شود و شما با وارد کردن پیامک اعتبارسنجی می توانید در سایت عضو شوید.

دانلود رایگان افزونه دیجیتس Digits

بعد از ثبت نام در پنل پیامک بازدید ایده افزونه پیامکی دیجیت ( پلاگین دیجیتس Digits ) در بخش وب سرویس به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد پس از دانلود افزونه دیجیتس Digits وارد وردپرس شوید  و در پیشخوان خود در قسمت افزونه نصب و فعال سازی کنید.

دانلود رایگان و سریع افزونه دیجیت Digits

بعد از دانلود افزونه دیجیتس Digits از لینک بالا ، نصب و فعال سازی باید یک سری تنطیمات مربوط به سامانه پیام کوتاه بازدید ایده اعمال کرده تا پیامک های مورد نظر در کمترین زمان ممکن به دست کاربران خود برسد. برای ارسال های زیر ۳ ثانیه از بخش پترن و ارسال سریع بازدید ایده استفاده نمایید. این خدمت در تمامی پلن های سامانه پیام کوتاه بازدید ایده کاملا رایگان ارائه میشود.

برای فعال سازی افزونه به قسمت تنظیمات پنل پیامکی مراجعه کنید، در این قسمت باید نوع درگاه پیامکی خود را روی IPPanel قرار دهید، در بخش نام کاربری، رمز عبور و خط ارسال کننده پیامک، اطلاعات ثبت شده خود را در زمان ثبت نام در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده را وارد کنید.

ارسال سریع پیامک کد فعال سازی با افزونه دیجیتس در وردپرس

یکی از مشکلات وردپرس فیلد اجباری ایمیل در هنگام ثبت نام در سایت است، امروزه دیگر مانند گذشته مردم علاقه‌ای به ثبت نام با ایمیل ندارند و حتی خیلی از افراد ایمیل ندارند! در دنیای امروز به خصوص بعد از آمدن تلگرام و نحوه فعال سازی اکانت در تلگرام اکثر سایت‌ها و اپلیکیشن‌ ها ثبت نام با شماره موبایل را جایگزین ثبت نام ایمیل کردند و نرخ عضویت در سایت به شدت بالا رفت زیرا هر فردی با هر سطحی از دانش و معلومات که گوشی موبایل داشته باشد می‌تواند به‌ راحتی با شماره موبایل در سایت شما ثبت نام کنند و دیگر نیازی به حفظ نام کاربری و یا وارد کردن ایمیل و یا تایید روی لینک ایمیل نیست! راستی دیگه نیازی به پسوردم نیست. پس دیگر ثبت نام در سایت وردپرس به سادگی و فقط با وارد کردن یک شماره موبایل، دریافت پیامک اعتبارسنجی و وارد کردن یک کدفعال سازی انجام می شود!

یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی در افزونه دیجیت، کاربر فقط با شماره موبایل می‌تواند در سایت وردپرسی ثبت نام کند، حتی نیازی به ایجاد رمز عبور نیست و برای لاگین مجدد می‌تواند از طریق رمز عبور یک بار مصرف(OTP) پیامکی اقدام به لاگین نماید.

خط خدماتی برای افزونه عضویت پیامکی در وردپرس

اگر می‌خواهید از افزونه پیامک دیجیت (WordPress Mobile Number Signup and Login) استفاده کنید دانستن این نکته از نان شب برایتان واجب تر است! زیرا اگر به آن بی‌توجهی کنید نرخ عضویت در سایت شما به‌شدت کم می‌شود و کاربرانتان از سایت شما ناراضی خواهند بود، تمام کاربرانی که با تبلیغ ، سئو ، تولید محتوا و… به سمت سایت خودتان جذب کرده‌اید از دست میروند، بیایید ببینم خط خدماتی چیست و اگر پنل اس ام اس که استفاده می‌کنید خط خدماتی نداشته باشد چه اتفاقی برای وب‌سایت شما خواهد افتاد؟

حتما می‌دانید خیلی از افراد دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند تا پیامک تبلیغاتی توسط اپراتور برایشان ارسال نشود، تمامی خطوط موجود در پنل اس ام اس به‌صورت پیش‌فرض خطوط تبلیغاتی هستند و اگر کاربران سایت شما پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشند و شما از خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک کدفعال سازی استفاده نمایید، پیامک کدفعال سازی به دست کاربر شما نمی‌رسد ( آن‌ها نمیدانند مشکل از کجاست و می‌گویند سایت شما خراب است ) و در نهایت کاربرتان نمی‌تواند در سایت شما ثبت‌نام کند و سایت شما را رها می‌کند، دقت کردید؟ به‌همین راحتی یک بازدیدکننده، یک مشتری و… از دست رفت!

افزونه پیامک جوملا
مشاهده

خط خدماتی قابلیت ارسال پیامک به شماره های مسدود و بلک لیست را در اختیار شما قرار می دهد و ما در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ۲ خط خدماتی به صورت رایگان برای استفاده کاربرانمان به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان را کاملا رایگان و بدون مراحل اداری به صورت اتوماتیک در اختیارتان میگذاریم.

اکثر سامانه پیامکی خط خدماتی ندارند و شما می بایست با پرداخت مبلغی حداقلی ۵ تا ۵۰ میلیون تومان سفته خط خدماتی اختصاصی بگیرید و همچنین فعال سازی خط خدماتی بین ۳۰ تا ۶۰ روز زمانبر است. راه حل چیست؟ ما در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ۲ خط خدماتی رند ، اشتراکی و بدون نیاز به پرداخت سفته در اختیار شما قرار می‌دهیم و این خط بلافاصله بعد از خرید پنل پیامکی فعال است و می‌توانید از این خط برای ارسال کدهای فعال سازی در افزونه دیجیتس استفاده نمایید.
همچنین اگر نیاز به خط خدماتی اختصاصی داشتید میتوانید درخواست خط خدماتی اختصاصی را ارسال نمایید تا به صورت رایگان خط تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنیم اما برای دریافت خط خدماتی اختصاصی تعهندنامه و سفته الزمی است.

تفاوت افزونه پیامک گرویتی فرم و افزونه دیجیتس چیست؟

افزونه دیجیتس صرفا برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل است و به صورت تخصصی برای ثبت نام با شماره موبایل ساخته شده است و همانطور که احتمالا می دانید می توان از افزونه پیامک گرویتی فرم برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل از طریق گرویتی فرم استفاده کرد اما از انجایی که این افزونه برای این کار ساخته نشده است ممکن است برای شما مشکل ساز شود و شما نمی توانید حتی فیلد ایمیل را حذف کنید در صورتی که در دیجیتس چنین قابلیتی وجود دارد پیشنهاد ما استفاده از افزونه دیجیتس برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل است.

نصب و فعالسازی افزونه پیامکی دیجیت

با افزونه پیامکی دیجیت بدون اتلاف وقت و هر چه سریعتر باید بعد از نصب به سراغ فعال کردن افزونه پیامکی دیجیت رفت تا بتوانیم امکان ایجاد حساب کاربری با ارسال کد فعال سازی را به وب سایت خود اضافه کنیم تا با اضافه شدن این امکان از این پس کاربران به جای ثبت نام با ایمیل، با استفاده از شماره موبایل عضو سایت ما شوند.همانطور که گفته شد، وب سایتهای زیادی از این سیستم استفاده می کنند مانند شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام.

برای نصب و فعال سازی این افزونه ابتدا نیاز است آن را دانلود کنید. برای دانلود افزونه دیجیتس Digits  می توانید افزونه را که به صورت پرمیوم و تجاری عرضه شده است، از سایت هایی مانند کدکنیون خریداری کنید (اما به یک مشکل بزرگی برمی خورید که در تنظیمات این افزونه نام سرویس دهنده پیامکی (پنل اس ام اس) موجود نمی باشد!) اما جای نگرانی نیست…! ما در این پست آخرین نسخه ای که افزونه سرویس دهنده پیامکی معتبر در آن موجود می باشد را به رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

گام اول: آموزش نصب افزونه پیامکی دیجیت وردپرس

دانلود رایگان و سریع افزونه دیجیت Digits

افزونه پیامکی دیجیت را از لینک بالا در همین مطلب به صورت رایگان دانلود نمایید و پس از نصب و فعال سازی پلاگین، برای پیکربندی افزونه ابتدا از منوی تنظیمات، منوی دیجیت را انتخاب کرده و وارد پیکربندی شده سپس از تب اول تنظیمات پنل پیامکی را انتخاب کرده و درگاه خود را از میان درگاه های موجود انتخاب کنید. ( دانلود افزونه دیجیتس Digits )

نصب افزونه پیامکی دیجیتس وردپرس
نصب افزونه پیامکی دیجیتس وردپرس

فیلد بعدی نام کاربری می باشد. نام کاربری پنل که در سامانه دارید را را وارد کنید و سپس در فیلد رمز عبور، رمز عبورتان را وارد کنید. در فیلد خط ارسال کننده پیامک نیز باید یکی از خطوطی که در داخل پنل به شما اختصاص داده شده است را وارد کنید. حال در فیلد تست تنظیمات درگاه پیامک، می‌توانید شماره‌ای را برای تست اتصال به درگاه پنل اس ام اس وارد کنید و وقتی بر روی دکمه تست کلیک می کنید، یک پیامک به شماره ای که وارد کرده اید ارسال خواهد شد.

تبریک! تا این مرحله توانسته اید با موفقیت وب سایت خود را به درگاه پنل پیامک خود متصل نمایید.

اتصال به درگاه پنل اس ام اس
اتصال به درگاه پنل اس ام اس

گام دوم: ” منوی اولیه ” پیکربندی اولیه افرونه پیامکی دیجیت از این قسمت انجام میشود.

  1. استفاده از شماره موبایل به عنوان نام کاربری در افزونه پیامکی دیجیت: با فعال نمودن این گزینه، این امکان برای شما فراهم خواهد شد تا بجای استفاده از ایمیل، از شماره موبایل استفاده نمایید.
  2. زمان ارسال مجدد کد تایید: شما می توانید با استفاده از این فیلد، زمان ارسال بین هر درخواست کاربر برای ارسال کد فعال سازی را زمانبندی کنید.
  3. تنظیمات ووکامرس: بخش بعدی مربوط به فروشگاه ساز ووکامرس میباشد.
  4. فیلد اجباری برای اطلاعات صورتحساب: شما می توانید از این فیلد، موارد اجباری که نیاز دارید کاربر هنگامی که اطلاعات صورت حساب خود را وارد میکند، مشخص نمایید.
  5. تغییر مسیر: از این قسمت شما می توانید مسیر های پیش فرض وب سایت خود را تغییر دهید. البته توجه داشته باشید این تغییرات فقط در افزونه پیامکی دیجیتس قابل استفاده می باشد.
  6. تغییر مسیر ورود: در این قسمت می توانید آدرس و صفحه ورود خود را تغییر دهید.
  7. تغییر مسیر ثبت نام: شما می توانید از این قسمت آدرس صفحه ثبت نام خود را نیز شخصی سازی کنید.
  8. تغییر مسیر صفحه فراموشی رمز: با استفاده از این فیلد، شما این امکان را دارید صفحه ای را که برای فراموشی رمز دارید، تغییر دهید.
افزونه تایید حساب کاربری دکان
مشاهده
پیکربندی اولیه افرونه پیامکی دیجیتز
پیکربندی اولیه افرونه پیامکی دیجیتز

تنطیمات درون ریزی و برون بری Settings export/import افرونه پیامکی دیجیت

افزونه پیامکی دیجیت قابلیت ویژه دیگری نیز دارد شما در این منو مطابق تصویر بالا ، این امکان را به شما می دهد تا از تنظیماتی که برای وب سایت خود انجام داده اید یک خروجی تهیه نموده و همچنین اگر از این افزونه در سایت دیگری استفاده کرده اید و میخواهید عینا همین تنظیمات را در افزونه داشته باشید، می توانید از درون ریزی دیجیت استفاده کنید.

گام سوم : تب تنظیمات فرم افزونه دیجیتس در وردپرس

افزونه پیامکی دیجیت را تا به اینجا به بهترین نحوه تنظیم کرده اید و در این تب نیز تنظیمات مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی موارد خواهیم پرداخت. با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده همراه باشید.

افزونه دیجیت Digits در وردپرس
افزونه دیجیت Digits در وردپرس
  1. فعال کردن ثبت نام: با فعال کردن این فیلد شما به کاربر اجازه ثبت نام در وب سایت را می دهید.
  2. فعال کردن ستاره در فیلدهای مورد نیاز: با فعال کردن این گزینه شما می توانید فیلدهایی را که ضروری هستند، ستاره دار کنید.
  3. فیلد های ورود با ایمیل : با فعال کردن این گزینه هنگام ورود، کاربر می تواند با ایمیل نیز وارد سایت شود و اگر این گزینه غیر فعال شود کاربر امکان ورود با ایمیل را نخواهد داشت.
  4. شماره موبایل: با فعال کردن این گزینه کاربر می تواند با شماره موبایل و رمز عبور خود وارد سایت شود. ولی اگر این گزینه غیر فعال باشد، این امکان را نخواهد داشت.
  5. کد تایید: با فعال کردن این گزینه علاوه بر لاگین کردن با نام کاربری، به کاربر این امکان را خواهید داد که بتواند با رمز یکبار مصرف وارد سایت شود.
  6. رمز عبور: با فعال کردن این گزینه هنگام ورود می توانید با رمز عبور وارد سایت شوید و نیازی نیست که پیامک ورود یکبار مصرف برای شما ارسال شود.
  7. کپچا: با فعال کردن این گزینه متنی امنیتی زیر لینک ورود به نمایش در می آید تا امنیت فرم ورود را بالاتر ببرد.
  8. فیلد های ثبت نام: از این قسمت می توانید فیلد های مورد نیاز خود را که می خواهید کاربر هنگام ورود آنها را وارد نماید، تنظیم کنید. شما می توانید با کشیدن و رها کردن (drag & drop) ترتیب قرارگیری فیلدها را نیز مشخص کنید. (پیشنهاد می شود حتما فیلد رمز عبور را فعال کنید تا کاربران شما هنگام ورود رمز مورد نظر خودشان را وارد کنند)
  9. نام: نام کاربر که میتواند آن را وارد کند.
  10. نام کاربری: کاربر می‌تواند با استفاده از این فیلد یک نام کاربری برای خود تعریف کند.
  11. ایمیل: کاربر باید ایمیل خود را در این فیلد ذخیره کند.
  12. شماره موبایل: کاربر با استفاده از این فیلد می تواند شماره موبایل خود را وارد کند.
  13. رمز عبور: با استفاده از این فیلد این امکان را به کاربر می‌دهیم که برای ورود به سامانه یک رمز عبور تعریف کند تا در مراجعه های بعدی بدون ارسال اس ام اس و احراز هویت و تنها با وارد کردن نام کاربری بتواند وارد سامانه شود ‌.
افزونه پیامک اپن کارت
مشاهده

شما می توانید با استفاده از دکمه افزودن فیلد، کاملا فرم ثبت نام وب سایت خود را شخصی سازی کنید. در این لیست امکاناتی مانند متن کوتاه، متن بلند، تاریخ، اعداد، لیست باز شونده، چک باکس، لینک قوانین، دکمه رادیویی و همچنین کلیه فرم هایی که به ووکامرس مربوط می شود را به آن اضافه کنید.

نکته: شما می توانید مقابل هر گزینه نوع اجباری یا اختیاری بودن فیلد ها را مشخص کنید تا به کمک آن بتوانید برخی از اطلاعات را به صورت اجباری از کاربر دریافت نمایید و در صورتی که کاربر آن فیلد را پر نکند، امکان ثبت نام در سایت را نداشته باشد.

گام چهارم: شخصی سازی افزونه دیجیتس

یکی دیگر از امکاناتی که افزونه پیامکی دیجیت به شما می دهد، این است که شما می توانید برای صفحات ورود و ثبت نام خودتان فرم های کاملا اختصاصی با ظاهری اختصاصی داشته باشید و کاربران خود را شگفت زده کنید.

  1. نوع فرم: شما می توانید نوع چینش فرم خودتان را انتخاب کنید که می خواهید صفحه یا ماژول به چه شکلی به نمایش درآید. که دو حالت را این افزونه پشتیبانی می کند: می توانید یک عکس را کنار فرم لاگین خود داشته باشید یا نداشته باشید.
  2. لوگو: در قسمت صفحه ورود می توانید از قسمت لوگو، یک لوگو برای صفحه ورود خود مشخص کنید.
  3. رنگ پس زمینه ورود: شما می توانید رنگ پس زمینه برگه ورود را مشخص کنید.
  4. تصویر چپ صفحه ورود: یک تصویر برای سمت چپ صفحه ورود خود مشخص کنید.
  5. اندازه قسمت چپ بک گراند صفحه ورود: شما میتوانید اندازه قسمت چپ بک گراند صفحه ورود را تنظیم کنید.
  6. موقعیت بک گراند چپ صفحه ورود: شما می توانید با این گزینه نحوه قرار گیری عکس را در صفحه مشخص کنید.
  7. فوتر صفحه ورود: شما می توانید برای فوتر صفحه ورود خودتان یک متن کپی رایت تعریف نماید.
  8. رنگ متن صفحه ورود: می توانید یک رنگ به عنوان صفحه ورود خودتان استفاده کنید.
  9. تصویر پس زمینه برگه ورود: شما می توانید از یک تصویر به عنوان بک گراند صفحه ورود خودتان استفاده کنید.
  10. رنگ بک گراند باکس ورود: شما از این قسمت می توانید رنگ باکس فرم ورود خودتان را مشخص کنید.
شخصی سازی افزونه دیجیتس
شخصی سازی افزونه دیجیتس
  • سایه باکس ورود افزونه پیامکی دیجیتس: شما میتوانید با استفاده از این ابزار برای صفحه ورود خودتان و باکس ورودی خودتان یک سایه در نظر بگیرید و زیبایی دو چندانی به باکس ورودی خودتان ببخشید.
  • رنگ سایه بخش ورود افزونه پیامکی دیجیت: شما میتوانید برای سایه ایی که برای بخش ورود خود در نظر گرفته اید رنگ مورد نظر خودتان را مشخص کنید .
  • خمیدگی باکس ورود افزونه دیجیت Digits: شما می توانید میزان خمیدگی باکس ورود خود را مشخص کنید. همچنین می توانید رنگ های مختلف متن های خود را از بقیه گزینه های باقی مانده انتخاب کنید.

تنظیمات پیشرفته افزونه دیجیت Digits ( افزونه پیامکی دیجیت) :

افزونه پیامکی دیجیت بینظیره پس بریم سراغ قسمت تنطیمات پیشرفته که اگر شما دست به کد باشید (آشنایی نسبی به css داشته باشید) می توانید استایل های مورد نظر خودتان را از طریق کدنویسی برای افزونه ایجاد کنید. یادتون باشه این افزونه سامانه های پیامکی ایرانی را پوشش نمیدهد پس از لینک بالا دانلود افزونه دیجیتس Digits را پس از مطالعه این مطلب با امکانات حرفه ای و فارسی دریافت نمایید.

  1. تب ترجمه افزونه پیامکی دیجیتس: در این تب شما میتوانید رشته های ترجمه را شخصی سازی کنید و از ترجمه مد نظر خودتان استفاده کنید.
  2. تب شورت کد افزونه پیامکی دیجیت: افزونه دیجیت یکی از امکانات فوق العاده ای که دارد این است که این افزونه از شورت کدهای بسیار قدرتمندی استفاده میکند که شما با استفاده از این کدها می توانید در هرکجا از قالب، از امکانات متنوع آن بهرمند شوید در زیر توضیح کوتاهی در مورد افرونه پیامکی دیجیت خواهیم داد:

توضیحی کوتاه درباه مفهموم شورتکدهای وردپرس:
شورت کدها، قطعات کوتاهی هستند که با [ شروع و با ]پایان می یابند. این قابلیت از وردپرس ۲.۳ به بالا در وردپرس گنجانده شده است، با استفاده از این شورت کدها توابع و دستوراتی که یک افزونه دارد را در هرکجای صفحه می توان فراخوانی کرد.

  • صفحه ورود و ثبت نام افزونه دیجیت Digits: شما با این شورت کد می توانید لینک صفحه ورود و ثبت نام برای هر مطلبی که میخواهید را فراخوانی کنید.
  • ثبت نام و ورود (حالت مودال) افزونه پیامکی دیجیتس : با استفاده از این گزینه می توانید در هر جای وب سایت خود لینکی داشته باشید که کاربر میتواند با کلیک بر روی آن به صورت پاپ آپ ورود نماید.
  • صفحه ورود افزونه دیجیت Digits: با استفاده از این شورت کد، شما میتوانید لینک صفحه ورود خود را به نمایش درآورید.
  • ماژول ورود افزونه دیجیت Digits: با استفاده از این شورت کد لینک صفحه ورود به صورت پاپ آپ به نمایش در می آید و کاربر با کلیک بر روی این لینک صفحه ای به صورت پاپ آپ (مودال) را مشاهده میکند.
  • برگه ثبت نام: لینک برگه ثبت نام را درون مطلب به نمایش میگذارد.
  • مودال ثبت افزونه دیجیت Digits: لینک ماژول ثبت نام را برای شما به صورت مودال در صفحه به نمایش در می آورد .
  • صفحه فراموشی رمز افزونه پیامکی دیجیتس : با استفاده از این شورت کد شما میتوانید لینک فراموشی رمز در هر کجا که میخواهید به صورت پاپ آپ به نمایش بگذارید.
  • شورت کد خروج افزونه دیجیت Digits: با استفاده از این شورت کدها، شما می توانید لینک خروج از سامانه را در هر کجای صفحه که میخواهید فراخوانی کنید.
افزونه‌های کاربردی اتصال سایت به سامانه پیام کوتاه
مشاهده

ارسال پیامک به خطوط بلک لیست با افزونه دیجیتس Digits

همانطور که میدانید یرخی از شمارهای موبایل همراه اولی در بلک لیست مخابرات هستند یا به بیان ساده تر جلوی پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند. که در حالت عادی سامانه های پیامکی به این شماره ها نمی توانند پیامک ارسال کنند و اگر مخاطب شما هم یکی از این بلکلیستها باشد ارسال کد تایید به این شماره ها با مشکل روبرو خواهند شد و اگر نتوانند این مشکل را دور بزنند، عملا افرونه پیامکی دیجیت کاربرد خود را از دست خواهد داد.

ولی… جای نگرانی نیست! شما از قدرت سامانه پیام کوتاه بازدید ایده استفاده میکنید…!
ما این مشکل را برای شما حل کرده ایم! سامانه پیام کوتاه بازدید ایده به کاربران خود راهکاری ارائه داده است که در این روش بدون ارائه مدارک خاصی، چند خط خدمات عمومی و خدماتی رند در اختیار شما قرار میگیرد تا متنهای اطلاع رسانی مانند کدهای تایید پلاگین پیامکی دیجیت ( افزونه پیامکی دیجیتس ) را به راحتی به تمامی مخاطبین حتی بلک لیست هم ارسال کنید.

ارسال سریع پیامک حاوی کد فعالسازی در افزونه پیامکی دیجیت

نکته قابل توجه اینکه ارسال سریع پیامک با خط خدماتی عمومی توسط افزونه پیامکی دیجیت امکان پذیر می باشد. در حالیکه در سامانه های دیگر ارسال پیامک با تاخیر صورت می گیرد اما در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده شما میتوانید حتی به بلک لیست هم به صورت آنی پیامک ارسال کنید.

جمع بندی
با استفاده از پلاگین پیامکی دیجیت ( افزونه پیامکی دیجیتس ) شما میتوانید تعامل خودتان را با کاربران بیشتر کنید و این امکان را به کاربران خود بدهید که بدون طی کردن مراحل سخت و زمان بر عضو سایت شما شوند. در مقابل، شما نیز یک شماره تایید شده از اعضای وب سایت خود داشته باشید! پس همین حالا از لینک موجود در همین مطلب نسبت به دانلود افزونه دیجیتس Digits اقدام بفرمایید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *