افزونه ارسال پیامک EDD

افزونه ارسال پیامک EDD - Easy Digital Download

EDD یا Easy Digital Download یک افزونه وردپرس (WordPress) برای ایجاد فروشگاه فروش فایل است. شما به کمک پیامک EDD  قادر هستید به آسانی یک فروشگاه برای فروش محصولات دیجیتالی ایجاد نمایید. اگر بخواهید فروشگاه اینترنتی خود را به پنل اس ام اس متصل نمایید تا بعد از خرید مشتری موبایلتان به صدا درآید یا به مشتری پیامک تشکر به ‌صورت اتوماتیک ارسال شود، می‌بایست افزونه پیامک Easy Digital Download را برای وردپرس نصب کنید و با اتصال سایت به پنل اس ام اس ، بعد از خرید مشتری از سایت شما به صورت اتوماتیک برای شما اس ام اس خرید مشتری ارسال می‌شود.

قابلیت‌های افزونه ارسال پیامک EDD

افزونه پیامک ایزی دیجیتال دانلود با افزونه های فرم ساز( contact form 7 ) جهت اطلاع رسانی پیامکی دریافت پیام از سوی کاربران و تکمیل کنندگان فرم تماس با ما ، شما را مطلع می سازد وبا بسیاری از پلاگین های دیگر چون فروشگاه ساز ووکامرس ، وردپرس ، گراویتی فرم و…کاملا سازگار است تا علاوه بر اطلاع رسانی تراکنش  و سفارشات تمام یا بخشی از سایتتان را به راحتی به سامانه پیام کوتاه بازدید ایده به صورت کاملا رایگان متصل نمایید.

ایجاد خبرنامه اختصاصی جهت اطلاع رسانی آخرین مقالات وتغییرات سایت (افزونه پیامک وردپرس پیشنهاد می شود.)
اطلاع رسانی از تمامی سفارشات به مدیران و مشتری ( افزونه پیامک ووکامرس پیشنهاد می شود.)
اطلاع‌رسانی به مدیر سایت در مورد عضویت کاربر جدید در سایت
اطلاع‌رسانی به مدیر در مورد ارسال نوشته تازه توسط کاربران در سایت
اطلاع‌رسانی به مدیر در مورد ارسال دیدگاه جدید
اطلاع‌رسانی به مدیر در مورد ورود کاربران به سایت

ارسال پیامک در php
مشاهده

نحوه نصب افزونه ارسال پیامک EDD

بعد از خرید پنل پیامک ، برای دریافت افزونه از طریق تیکت پشتیبانی درخواست دانلود افزونه را ارسال نمایید تا افزونه به صورت رایگان در اخیتار شما قرار گیرد.

وارد بخش افزونه‌ها> افزودن شوید، افزونه را آپلود نمایید و بعد از نصب شدن افزونه را فعال کنید.

وارد بخش تنظیمات پیامک شوید> نام درگاه ارسال پیامک bazdidideh انتخاب نمایید و نام کاربری و رمز را می بایست، نام کاربری و رمز ورود به سیستم قرار دهید و شماره ارسال کننده پیامک را ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ قرار دهید زیرا این خط خدماتی بوده و قابلیت عبور از پیامک از بلک لیست بروی این خط فعال است.

اگر در نصب و فعال سازی افزونه پیامک ایزی دیجیتال دانلود ( EDD )به مشکلی برخورد کرده‌اید لطفا از طریق بخش نظرات مشکلتان را با ما در میان بگذارید (حتی اگر پنل پیامک را از جای دیگری تهیه کرده‌اید به شما کمک می‌کنیم که مشکل شما برطرف شود)

, , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *