افزونه پیامک ووکامرس

افزونه پیامک ووکامرس

افزونه پیامک ووکامرس راه حل جذاب برای حرفه ای هاست. بدون شک وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است. در وردپرس افزونه های مختلفی برای کار های متفاوت وجود دارد که سیستم ووکامرس یکی از آنهاست و با کمک آن می توان یک فروشگاه آنلاین قدرت مند راه اندازی کرد. دانلود افزونه پیامک ووکامرس کاملا رایگان و قابل اتصال به سامانه های پیامکی است و سامانه پیامک بازدید ایده نیز به صورت کاملا حرفه ای علاوه بر ارائه افزونه اختصاصی از تمامی امکانات این افزونه پشتیبانی میکند.

قطعا در فروشگاه های اینترنتی این نیاز احساس می شود که اطلاع رسانی های مختلف به کاربران و مدیران فروشگاه از طریق پیامک انجام شود و خوشبختانه با کمک افزونه پیامک ووکامرس این نیاز پاسخ داده شده است و به راحتی می توانید فروشگاه خود را به پنل پیامک متصل نمایید.

افزونه پیامک ووکامرس Persian Woocommerce SMS

افزونه پیامک ووکامرس یکی از بهترین افزونه های اطلاع رسانی به مشتریان از وضعیت سفارش شان است. با کمک این افزونه از همان ابتدا که مشتری در وب سایت سفارشی را ثبت می کند، پیامی برای خریدار ارسال می شود و نشان دهنده این است که سفارش دریافت و در حال پردازش است. هنگامی که وضعیت سفارش توسط مدیر فروشگاه تغییر کند مجددا پیامکی برای خریدار ارسال می شود تا از وضعیت سفارش خود مطلع شود. همچنین هنگام ثبت سفارش جدید، پیامکی به مدیر وب سایت نیز ارسال می شود.

امکانات افزونه پیامک ووکامرس

پلاگین پیامک ووکامرس فارسی قابلیت‌های بسیار زیادی را به مدیران فروشگاه اینترنتی ووکامرس قرار می دهد که در اینجا به قابلیت‌های مهم افزونه پیامک ووکامرس فارسی اشاره می‌کنیم.

  • ارسال پیامک به مشتری در زمان ثبت سفارش
  • ارسال sms به مدیر در زمان ثبت سفارش
  • ارسال پیامک به مشتری و مدیر در صورت تغییر وضعیت سفارش
  • قابلیت ارسال پیامک تکی به مشتریان از طریق افزونه
  • قابلیت ارسال sms به مشتری از طریق صفحه سفارشات
  • قابلیت افزودن فیلد موبایل به صفحه سفارش برای دریافت پیامک
  • امکان افزودن فرم اطلاع رسانی به کاربر در زمان حراج محصول
  • قابلیت اطلاع رسانی به خریداران محصول در هنگام انتشار نسخه جدید
  • امکان تنظیم دریافت پیامک در وضعیت های مختلف سفارش (تکمیل شده ، معلق، در حال اقدام و …)
  • قابلیت ویرایش متن پیشفرض ارسال پیامک به مشتری و مدیر
  • نمایش وضعیت ارسال پیامک در برگه جزئیات سفارش در قسمت توضیحات محصول
  • ارسال پیامک به مشتری زمان عرضه موجودی جدید کالا
  • ارسال پیامک به مدیر سایت قبل از اتمام موجودی کالا
  • ارسال پیامک به مدیر سایت هنگام اتمام موجودی کالا
  • ارسال پیامک های سیستمی سایت با افزونه پیامک ووکامرس
  • قابلیت تنظیم متن پیامک به‌صورت اختصاصی
افزونه پیامک فریلنس انجین
مشاهده

نحوه فعال سازی افزونه Persian Woocommerce SMS

  • از بخش مدیریت وردپرس منوی افزونه ها را انتخاب نموده و گزینه افزودن را کلیک کرده و بارگزاری افزونه را انتخاب کنید.
  • فایل را از کامپیوتر خود انتخاب کرده و بر روی نصب کلیک کنید تا بارگزاری شود و سپس با کلیک فعال کردن افزونه آن را فعال کنید.
  • حال از منوی کنار گزینه پیامک ووکامرس را انتخاب نمایید و از تب تنظیمات درگاه پیامک مشخصات پنل را وارد نمایید. (وارد کردن نام کاربری سامانه و رمز عبور سامانه و شماره خط اختصاصی پنل خود الزامی می باشد)
  • سایر تنظیمات را مطابق به نیاز خود ویرایش نموده و سپس ذخیره نمایید ماژول برای استفاده آماده است.
  • جهت تست ارسال نیز میتوانید از بخش ارسال پیامک یک تست انجام داده تا از صحت تنظیمات مطمئن شوید.
  • در این بخش تنظیمات نام IPPanel را انتخاب نموده مشخصات پنل را وارد نمایید و سپس ذخیره نمایید.

دانلود افزونه پیامک ووکامرس woocommerce

افزونه پیامک ووکامرس woocommerce با پنل های پیام کوتاه بازدید ایده ابزاری بینظیر برای کسب و کارشما خلق میکنند تا بعد از ثبت سفارش با سرعت بالا و کمتر از ۵ ثانیه پیامک برای مدیریت و مشتری سایت ارسال شود. افزونه پیامک ووکامرس (persian woocommerce sms) برای ارسال پیامک اطلاع رسانی بعد از ثبت سفارش در سایت است، تا هنگامی که خرید در سایت شما نجام می شود یا یک سفارش لغو می شود… برای شما به عنوان مدیریت و برای مشتری پیامک ارسال شود.

دانلود رایگان افزونه پیامک ووکامرس

نحوه اتصال ووکامرس به پنل پیامک

۱. در بخش مدیریت سایت وردپرس سپس افزونه‌ها سپس افزون مراجعه نمایید و افزونه persian woocommerce sms را جستجو نمایید و این افزونه را نصب کنید. ( پیشنهاد میشود اخرین نسخه را از لینک بالا دانلود کنید)
۲. بعد از فعال‌سازی افزونه پیامک ووکامرس، برای اتصال ووکامرس به پنل اس ام اس وارد بخش ووکامرس پارسی سپس افزونه پیامک سپس پیکربندی شوید.
۳. شما می‌بایست ابتدا یک پنل پیامک برای ووکامرس از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده تهیه نمایید.
۴. در بخش انتخاب درگاه: ایپی پنل ویا بازدید ایده را انتخاب نمایید.
۵. نام کاربری: نام کاربری ورود به سامانه پیامک
۶. کلمه عبور: کلمه عبور برای ورود به سامانه پیامکی
۷. خط ارسال کننده پیامک را ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ قرار دهید زیرا این خط به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز پیامک ارسال می‌کند.
۸. تقریبا کار تمام است تنظیمات پلاگین پیامک را ذخیره نمایید.

افزونه ارسال پیامک EDD
مشاهده

حالا که اتصال ووکامرس به پنل پیامک به خوبی انجام شده دوست دارید پیامک های شما در کمتر از ۵ ثانیه برای مخاطبان و مشتریان ارسال شود بدون حتی یک برگشتی یا به اصطلاح بلک لیست ؟ برای ارسال سریع پیامک در ووکامرس (ارسال پیامک در کمتر از ۵ ثانیه) از بخش ارسال پیامک ووکامرس با پترن استفاده نمایید. و در صورتی که پنل پیامک فعلی شما از قابلیت ارسال سریع پشتیبانی نمیکند با تهیه پنل از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده به راحتی اتصال ووکامرس به پنل پیامک آنی داشته باشید.

ارسال سریع بر اساس پترن در افزونه پیامک ووکامرس

در نسخه جدید افزونه ارسال اس ام اس ووکامرس این امکان اضافه شده است که به شماره های بلکلیست (کسانی که جلوی دریافت پیامکهای تبلیغاتی را بسته اند) نیز ارسال داشته باشید. آن هم بدون هیچ تاخییری و بصورت آنی! برای منظور باید تنظمیات خاصی را در افزونه پیامکی ووکامرس به شرح زیر انجام دهید. توجه کنید که امکان (ارسال سریع به بلکلیست) فقط برای وبسرویس بازدید ایده میسر شده است بنابراین بعد از نصب افزونه در منوی تنظیمات وبسرویس، درگاه Ippanel Pattern یا سامانه پیام کوتاه بازدید ایده را انتخاب کنید و سپس در فیلد های مدنظر نام کاربری و رمز عبور پنل پیامک بازدید ایده را وارد کنید و در قسمت شماره ارسال کننده شماره خط خدماتی عمومی را وارد کنید.

پترن در افزونه پیامک ووکامرس
پترن در افزونه پیامک ووکامرس

سپس باید از قالب متن های آماده در تنظیمات پیامک ووکامرس برای ایجاد پترن در پنل پیامک استفاده کنیم و تک تک این قالب پیامکها را بعنوان پترن ثبت کنیم. برای مثال ثبت یکی از قالب ها را توضیح میدیم که مابقی هم به همین روال خواهد بود. متن قالب پبامک را کپی کرده و در داخل پنل به منوی ارسال بر اساس پترن مراجعه میکنیم و یک پترن جدید میسازیم و در متن پترن همان محتوا را کپی میکنیم.

ارسال پیامک از طریق ویتایگر
مشاهده
پترن در افزونه پیامک ووکامرس
پترن در افزونه پیامک ووکامرس

ولی در اینجا باید دو تغییر اعمال کنیم. اول باید در متن قالب مشاهده میکنید که شورتکدها بین کاراکترهای {} قرار دارند که ما در اینجا آنها بین دو کاراکتر % قرار میدهیم. مانند شکل بالا و دوم اینکه باید صبر کنیم پترن ما تایید شود در انتهای پترن از اسم فروشگاه خود استفاده میکنیم و سپس پترن را ثبت میکنیم.

ارسال سریع بر اساس پترن
ارسال سریع بر اساس پترن

بعد از ثبت پترن، برای این پترن یک کد پترن بصورت سیستمی داده میشود که باید در تنظیمات افزونه پیامک از آن استفاده کنیم که در ادامه توضیح داده میشود. توجه کنید که پترن بلافاصله بعد از ثبت، فعال نمیشود و در صف بررسی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده قرار میگیرد که ممکن است دوساعت طول بکشد تا همکاران ما این پترن را بررسی و تایید کنند تا فعال شود. و اگر هم پترن شما رد شد، علت رد نیز در همین منو درج خواهد شد تا با رفع مشکل دوباره اقدام به ثبت پترن جدید کنید.

بعد از اینها باید متن قالب را در تنظیمات افزونه پیامک تغییر دهیم. به نحوی که افزونه ارسال را بر اساس پترنی که ثبت کرده ایم انجام دهد. برای این منظور در متن قالب در سطر اول باید کد پترن را بعد از عبارت pid= قرار دهیم. در این مثالی که ما داریم سطر اول باید pid=rm1ngg4je1 باشد و در سطرهای بعدی متغیرها را با فرمت مشخص شده درج کنیم که این فرمت به مانند این مثال b_first_name={b_first_name} میباشد. توجه کنید که هر کدام باید در یک سطر باشد.

توجه کنید که در وردپرس فارسی ممکن است کاراکتر های {} بصورت پس و پیش بیفتد پس سعی کنید قبلا در نرم افزارهایی مانند notepad یا notepad++ تنظیم کرده و در اینجا کپی پیست کنید.

افزونه پیامک کلاسی پرس
مشاهده
افزونه پیامک ووکامرس با ارسال سریع پترن
افزونه پیامک ووکامرس با ارسال سریع پترن

چرا خط خدماتی برای فروشگاه اینترنتی لازم است؟

همانطور که حتما می‌دانید خیلی از افراد دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند تا پیامک‌ تبلیغاتی برای آن‌ها ارسال نشود، خط خدماتی (که در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده به ‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد) به شما کمک می‌کند تا به افرادی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک اطلاع‌رسانی بدون پرداخت سفته و تعهد نامه ارسال نمایید حالا اگر مشتری شما پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشد خیالتان از بابت دریافت پیامک مشتری آسوده است.

افزونه پیامک ووکامرس woocommerce چیست؟

افزونه پیامک حرفه ای ووکامرس یا همان persian woocommerce sms افزونه برای ووکامرس است که شما با نصب این افزونه می تواند فروشگاه اینترنتی خود را به سامانه پیام کوتاه بازدید ایده متصل نموده تا بعد از انکه فرایند خرید در سایت شما انجام می شود برای شما به عنوان مدیر فروشگاه اینترنتی پیامک ارسال شود و همچنین همزمان به مشتری شما نیز پیامک ارسال شده و از خرید اینترنتی مشتری تشکر کند

آیا پیامک به شماره های مسدود ارسال می شود؟

سامانه پیامکی بازدید ایده خطوط خدماتی رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار میدهد. بنابراین پیامک شما با خط خدماتی با سرعت بالا و کمتر از ۵ ثانیه ارسال شده و حتی اگر کسی پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشد (بلک لیست باشد) پیامک با خط خدماتی با سرعت بالا برای کاربر ارسال می شود.

آیا دانلود افزونه پیامک ووکامرس رایگان است؟

افزونه پیامک ووکامرس رایگان است و شما با ورود به سامانه پیام کوتاه بازدید ایده می توانید افزونه پیامک حرفه ای ووکامرس را به صورت رایگان دانلود نمایید.

افزونه پیامکی دیجیت
مشاهده

فرق افزونه دیجیتس و افزونه پیامک ووکامرس چیست؟

افزونه دیجیتس یکی از افزونه های محبوب وردپرس است اما کاربرد افزونه پیامک دیجیتس و افزونه پیامک ووکامرس به کلی متفاوت است، کاربرد افزونه دیجیتس برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل است و ایمیل را غیر فعال کرده و کاربر سایت شما فقط با یک شماره موبایل می تواند در سایت شما ثبت نام کند اما افزونه پیامک ووکامرس برای اطلاع رسانی از محصولات فروش رفته یا سفارشات لغو شده در فروشگاه اینترنتی می باشد

, , , , , , , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *