افزونه تایید شماره موبایل WHMCS

ماژول تایید شماره موبایل WHMCS

افزونه تایید شماره موبایل WHMCS امکان اعتبارسنجی اتوماتیک بعد از ثبت نام هر کاربر را از طریق تایید شماره موبایل به شما میدهد تا کاربران با تایید و احراز هویت امکان دسترسی به تمامی بخش های whmcs را داشته باشند.افزونه تایید موبایل سامانه پیام کوتاه بازدید ایده امکان محدودسازی دسترسی کاربرانی که شماره موبایل آنها تایید نشده باشد را به همه بخش های سایت یا بخش های مدنظرتان را میدهد. به عبارت دیگر کاربران برای دسترسی به بخش‌های مشخص شده توسط مدیر سایت، نیازمند تایید شماره موبایل خود می‌باشند.

ماژول تایید شماره موبایل WHMCS در کنار افزونه ارسال پیامک WHMCS که برای اطلاع رسانی از پاسخ تیکت ها ، یادآوری پرداخت فاکتور و… بوده تمام نیاز های کسب و کارتان را جهت فروش محصولات و مدیریت حرفه ای کاربران و جلب رضایت مشتریان فراهم میسازد.

راهنمای نصب افزونه تایید شماره موبایل whmcs

فعال سازی افزونه تایید شماره موبایل کاربران whmcs بسیار ساده است، بعد از خرید سامانه پیامک از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا لینک خرید ماژول تایید شماره موبایل whmcs برای شما ارسال شود و پیامک های کد تایید از طریق وب سرویس پترن کمتر از ۳ ثانیه ارسال می شود و چون سامانه پیام کوتاه بازدید ایده دارای خط خدماتی رایگان است کد تایید به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست نیز ارسال می‌شود.

همیشه اخرین نسخه Whmcs را جهت سازگاری تمامی افزونه ها فعال نمایید.

محدود سازی کاربران whmcs
محدود سازی کاربران whmcs با افزونه تایید شماره موبایل whmcs

پس از فعال سازی ماژول اعتبارسنجی whmcs و انتخاب فیلد موبایل و تنظیم اطلاعات کاربری سامانه پیامک در ماژول تایید شماره موبایل فرایند محدودسازی کاربر برای تایید شماره موبایل برای تمام کاربران قدیم و جدید فعال خواهد شد.

افزونه پیامک فریلنس انجین
مشاهده

چرا استفاده از افزونه تایید شماره موبایل whmcs ضروری است؟

با توجه به مشکلات سرقت کارت‌های بانکی ( فیشینگ ) و خرید محصولات به صورت مجازی و خدمات توسط اطلاعات این کارت‌ها پیشنهاد می کنیم برای اینکه در آینده دچار مشکل نشوید حتما شماره موبایل تایید شده کاربر را داشته باشید.

اطلاع رسانی تیکت و فاکتور از طریق پیامک در Whmcs

برای اطلاع سریع کاربران از پاسخ تیکت ها یا صدور فاکتور و سایر تغییرات در سرویس و خدماتی که توسط مجموعه شما ارائه میشود افزونه پیامک whmcs را نصب نمایید تا به صورت کاملا اتوماتیک پیامک های صدور فاکتور برای کاربران ارسال شود.

دانلود رایگان آخرین نسخه افزونه پیامک whmcs ( ماژول اعتبارسنجی whmcs )

امکانات افزونه تایید شماره موبایل WHMCS

افزونه تایید شماره موبایل WHMCS
افزونه تایید شماره موبایل WHMCS
  • ارسال پیامک به ۲ صورت خدماتی (ارسال به تمامی شماره ها، حتی لیست سیاه اپراتورها) یا تبلیغاتی (ارسال معمولی)
  • محدود ساختن دسترسی کاربران
  • مدیریت شماره بصورت خودکار و دستی
  • قرار دادن شماره ها در لیست سیاه
  • مشاهده گزارش فعالیتها
  • مشاهده گزارش پیامک‌های ارسالی
  • امکان تنظیم زمان و تعداد درخواست مجاز
  • مسدود کردن دسترسی های مشتری تا تایید شماره
  • دارای سرویس های بازدید ایده ، ملی پیامک، ریلکس، ترز، فراپیامک، رایگان اس ام اس، IPPANEL، ERSALL.COM

سامانه جامع پیام کوتاه بازدید ایده تنها یکی از خدمات bazdidideh.com با پشتیبانی ویژه ۷/۲۴ است وتمامی افزونه های مورد نیاز از جمله افزونه پیامک وردپرس ، افزونه پیامک دیجیتس و… را به صورت رایگان میتوانید دریافت نمایید.

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *