افزونه پیامک contact form 7

افزونه پیامک contact form 7

contact form 7 یکی از افزونه‌های محبوب برای ساخت فرم تماس با ما در سایت وردپرس است. شما به کمک افزونه پیامک contact form 7 که سامانه پیامکی بازدید ایده  به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد می توانید ، فرم تماس با ما در وردپرس سایت خود را به پنل اس ام اس متصل نمایید واز امکانات پیامک افزونه contact form 7 استفاده نمایید.

اتصال contact form 7 به سامانه پیامک به شما و کاربرانتان کمک می‌کند تا زمانی که بازدیدکننده سایت شما در فرم تماس با ما مطلبی را برای شما ارسال می کند یک پیامک اطلاع رسانی برای شما ارسال شود و شما درخواست بازدیدکننده سایتتان را سریع‌تر پیگیری نمایید، همچنین یک پیامک به بازدید کننده سایت شما ارسال می‌شود و این پیامک به بازدید کننده سایت شما اطمینان می دهد که سایت شما پویا می باشد.

در کنار افزونه فرم ساز contact form 7 ، افزونه محبوب گرویتی فرم  قرار دارد که خوشبختانه سامانه پیام کوتاه بازدید ایده  با افزونه پیامک گرویتی فرم نیز سازگار است و شما با خرید پنل پیام کوتاه بازدید ایده  می توانید سایت خود را به افزونه پیامک گرویتی فرم و افزونه پیامکی فرم تماس ۷ به طور همزمان متصل نمایید.

راهنمای ارسال پیامک از طریق فرم ۷

بعد از خرید سامانه پیامک ، افزونه پیامک wp sms را نصب نمایید، از بخش یکپارچه سازی> تیک فرم تماس ۷ را بزنید، سپس از بخش فرم > فرم مورد نظرتان را انتخاب کرده و در بخش اطلاع رسانی SMS تنظیم را انجام دهید.

امکانات افزونه پیامک contact form 7

  • سازگار با فروشگاه ساز ووکامرس ؛ اگر خرید در سایت شما انجام شود جزئیات سفارش از طریق پیامک به شما اعلام می شود. ( البته می توانید از افزونه پیامک ووکامرس نیز استفاده نمایید)
  • سازگاربا فروشگاه ساز easy digital download ؛ مانند ووکامرس به موبایل مدیر سایت جزئیات خرید را از طریق پیامک اعلام می‌کند. ( البته می توانید از افزونه پیامک EDD نیز استفاده نمایید)
  • با افزونه پیامک contact form 7 با وردپرس نیزسازگاری دارد و شما می‌تواند تمام بخش‌های سایت وردپرس را به افزونه پیامکی متصل نمایید ( افزونه پیامک وردپرس )
  • با افزونه اس ام اس فرم تماس ۷ می‌توانید یک “خبرنامه ی پیامکی” در سایتتان ایجاد نمایید تا بازدیدکنندگان سایت شما در خبرنامه پیامکی سایت وردپرس شما عضو شوند و از مطالب و اخبار جدید سایت شما در قالب یک پیامک آگاه کنید. همچنین میتوانید مشترکین خبرنامه را گروه بندی کنید.
  • اطلاع رسانی به مدیر سایت در مورد عضویت کاربر جدید در سایت
  • اطلاع رسانی به مدیر در مورد ارسال نوشته تازه توسط کاربران در سایت
  • اطلاع رسانی به مدیر در مورد ارسال دیدگاه جدید
  • اطلاع رسانی به مدیر در مورد ورود کاربران به سایت
  • ارسال sms با متن دلخواه به شماره دلخواه از بخش مدیریت وردپرس بدون مراجعه به سایت ارائه دهنده ی سامانه پیامکی
افزونه‌های کاربردی اتصال سایت به سامانه پیام کوتاه
مشاهده

برای استفاده از افزونه پیامکی contact form 7 بعد از خرید سامانه پیامک ، از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا پلاگین پیامک contact form 7 برای شما ارسال شود؛ همچنین اگر در نصب و راه اندازی پلاگین پیامک فرم تماس ۷ مشکلی دارید می‌توایند از طریق دیدگاه‌های این مقاله با ما در ارتباط باشید، کارشناسان ما به سرعت به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *