افزونه پیامک دروپال

افزونه پیامک دروپال

افزونه پیامک دروپال برای SMS Framework سازگار با دروپال طراحی شده است. شما می توانید به راحتی به تمامی امکانات پیامکی طراحی شده در SMS Framework مذکور دسترسی داشته باشید و سایت خود را به سامانه پیامک بازدید ایده مجهز کرده و پیامک ارسال کنید، از انجایی که پنل پیامکی بازدید ایده خدماتی است، شما می توانید به افرادی که حتی دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند پیامک ارسال کنید. دروپال – Drupal را می توان بر روی هر پلت فرمی که از زبان php (مانند Apache یا LiteSpeed) استفاده می کند، نصب نمود. از دیگر پیش نیازهای نصب این برنامه یک پایگاه داده مانند MySQL می باشد. شما اکنون می توانید افزونه ارسال پیامک دروپال را بر روی پنل کاربری خود نصب نمایید.

امکانات ماژول پیامک دروپال

هر ویژگی و امکانی که برای SMS Framework طراحی شده است، با استفاده از این gateway modules تعبیه شده، قابل دسترس می باشد.شما میتوانید به صورت کاملا رایگان افزونه پیامک دروپال را از لینک زیر دانلود و نصب نمایید و از امکانات ماژول پیامک دروپال نهایت استفاده را نمایید.

دانلود رایگان افزونه پیامک دروپال

راهنمای استفاده از ماژول پیامک دروپال

  • پیش نیاز این افزونه پیامک دروپال پلاگین smsframework می باشد.
  • نام کاربری: نام کاربری ورود به سامانه پیامک
  • رمز عبور: رمز ورود به سامانه پیامک
  • شماره فرستنده: شماره خدماتی ۳۰۰۰۵۰۵ را قرار دهید.

آموزش استفاده نسخه ۷ افزونه پیامک دروپال :

  1. افزونه پیامک دروپال را از لینک بالا دانلود و در مسیر افزونه‌های خود (معمولاً: sites/all/modules) قرار دهید و یا به صورت معمول از داخل دروپال ( ماژول اس ام اس Drupal ) نصب نمایید.
  2. اگر افزونه smsframework بر روی سایت شما نصب نیست آن را هم به افزونه‌های خود اضافه نمایید .
  3. در صفحه افزونه‌ها (ماژول‌ها) افزونه smsframework و SMS bazdidideh را فعال نمایید .

در تمامی افزونه ها میتوانید درگاه اس ام اس را بر روی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده یا ippanel.com تنظیم نمایید و از افزونه پیامک دروپال لذت ببرید. ippanel نام دیگر سامانه پیام کوتاه بازدید ایده است.

  1. به صفحه تنظیم درگاه چارچوب پیامک (SMS Framework) رفته و درگاه رادکام را انتخاب نمایید.
  2. به صفحه تنظیمات درگاه رادکام رفته و شماره فرستنده ، نام کاربری و رمزعبور مربوط به پنل خود را وارد نمایید.
وب سرویس ارسال پیامک (API) چیست؟
مشاهده

( وارد کردن نام کاربری سامانه و رمز عبور سامانه و شماره خط پنل خود الزامی می باشد )

توضیحات ویژه افزونه ارسال پیامک دروپال :

  • در صورتی که افزونه SMS User فعال باشد می توانید در صفحه تنظیمات درگاه سامانه پیام کوتاه بازدید ایده قسمت تنظیمات پیشرفته گزینه ” اجبار کاربر برای تأیید شماره همراه ” را انتخاب نمایید تا کاربران بعد از لاگین به سایت مجبور به ورود شماره موبایل و تأیید آن شوند.
  • با انتخاب گزینه debug only به جای ارسال پیامک به شماره همراه، متن آن به همراه شماره فرستنده و گیرنده به صورت یک پیام در صفحه ظاهر می گردد.

نحوه فعال سازی ارسال سریع ( پترن در افزونه پیامک دروپال ) :

به عنوان نمونه اگر بخواهید از الگوی شماره ۱۱۴ برای ارسال پیامک الگوی زیر استفاده کنید از روشی که در ادامه می آید استفاده نمایید :

با سلام
یوزرنیم: %username%
پسورد: %password%

برای ارسال پیامک بر اساس الگو از ساختار زیر استفاده نمایید :
“patterncode:114;username:admin;password:11111”

ابتدا با کلمه patterncode شروع می کنیم بعد یک : گذاشته و سپس شماره الگو را وارد می کنیم و بعد علامت ; را میگذاریم. سپس متغیرهای الگو را یکی یکی وارد کرده و بعد از : عبارت آن یا متغیر دارای آن فیلد را وارد می کنیم .

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده تمامی افزونه های مورد نیاز شما از جمله افزونه ارسال پیامک دروپال ، افزونه ارسال پیامک وردپرس ، افزونه پیامکی ووکامرس ، دیجیتس و وب سرویس قدرتمند پنل پیامکی کاملا رایگان را جهت ارائه خدمات به شما عزیزان ارائه میدهد.

 

, , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *