افزونه تایید شماره موبایل پرستاشاپ

افزونه تایید شماره موبایل پرستاشاپ

ماژول تایید شماره موبایل پرستاشاپ برای مشتریانی که ثبت‌نام با ایمیل برایشان دشواراست و یا  برای برخی از افراد  که ممکن است ایمیلی نداشته باشند،بسیار کارآمد است . بنابراین استفاده از شماره موبایل برای ثبت‌نام و ورود به سایت می‌تواند بهترین روش برای افزایش ثبت نام کاربران باشد. تشخیص صحت شماره موبایل مشتریان می‌تواند به شما کمک کند تا از وجود یک راه ارتباطی سریع با مشتری مطمئن باشید. این ماژول به شما کمک میکند تا با استفاده از پیامک شماره موبایل مشتری را تایید کنید. البته نگران بسته بودن پیامک های تبلیغاتی مشتری نباشید چون ما  درسامانه پیامک بازدید ایده یک خط پیامکی ویژه  در اختیار شما قرار میدهیم تا به شماره‌های مسدود و بلک لیست،  پیامک کد فعال سازی ، پیامک ورود با شماره موبایل با سرعت بالا ارسال کنید .

یکی دیگر از دلایل استفاده از این ماژول خرید با کارت های بانکی سرقت شده است. هنگامی که شماره موبایل کاربر را با دریافت یک پیامک تایید نمایید دیگر نگران جعلی بودن هویت خریدار نخواهید بود. این کار برای سایت هایی که فروش پین، سریال یا رمز دارند به شدت مورد نیاز است.ماژول حرفه‌ای و هوشمندی که مقابل شماست امکانات کاملی را برای این کار در اختیار شما میگذارد.

با استفاده از تنظیمات زیادی که این ماژول تایید شماره موبایل پرستاشاپ دارد می توانید کنترل بیشتری روی فعالیت‌های ورود و ثبت‌نام با موبایل  کاربران داشته باشید.

ثبت نام با موبایل یا ایمیل

این ماژول به شما این اجازه را می‌دهد تا ورود و ثبت‌نام با موبایل  یا ایمیل را فعال کرده و همچنین در صورت تمایل گزینه ایمیل را برای ثبت نام اختیاری کنید. با فعال سازی این امکان مشتریان می‌توانند فیلد ایمیل را خالی رها کرده و بدون ایمیل ثبت نام کنند. در صورتی که مشتریان در هنگام ثبت نام ایمیل را وارد کنند، امکان ورود مجدد به سایت با شماره موبایل یا ایمیل برای آن‌ها فراهم است.

افزونه پیامک پرستاشاپ
مشاهده

ورود با شماره ذخیره شده در آدرس

علاوه بر این که این ماژول یک لیست از شماره‌های موبایل که به تازگی در سایت ثبت‌نام کرده‌اند در اختیار شما می‌گذارد و کاربران می‌توانند با همین شماره وارد سایت شوند، این امکان برای مشتریان قدیمی شما وجود دارد که با هر کدام از شماره‌های ذخیره شده در آدرس هم وارد سایت شوند. بنابراین مشتریان قدیمی شما دو روش برای ورود به سایت خواهند داشت: ورود با ایمیل و موبایل.

جهت دریافت ماژول تایید شماره موبایل پرستاشاپ پس از ثبت نام و دریافت پنل پیام کوتاه سامانه پیامکی بازدید ایده از طریق تیکت درخواست دریافت لینک دانلود ماژول تایید شماره موبایل را ثبت نمایید.

تایید پیامکی شماره موبایل مشتریان فعلی و جدید

مشتریان فعلی و مشتریان جدید به محض ورود به سایت با صفحه تایید شماره موبایل مواجه می شوند. این امکان برای مشتریان قدیمی شما وجود دارد که از شماره های ذخیره شده در آدرس استفاده کنند و یا با ایمیل شناسایی شوند و مشتریان جدید شما می‌توانند شماره خود را وارد نموده و ثبت نام نمایند.

تایید پیامکی شماره موبایل به صورت اختیاری یا اجباری

این امکان برای شما وجود دارد که تایید پیامکی شماره موبایل را اختیاری یا اجباری کنید. در صورتی که تایید پیامکی اجباری باشد امکان استفاده از این امکان پیش از ثبت نام یا بعد از ورود به سایت وجود دارد. در صورتی که این امکان اختیاری باشد ثبت نام و ورود به سایت و ثبت سفارش بدون نیاز به تایید پیامکی امکان پذیر است.

فرم ثبت نام ساده و با کمترین فیلد ممکن

یکی از دلایل ترک سایت توسط مشتریان فرم های طولانی ورود و ثبت‌نام با موبایل یا بی حوصلگی در پر کردن فرم‌هاست. با استفاده از ماژول تایید شماره موبایل پرستاشاپ بازدید ایده  فیلدهای ثبت نام فقط شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل، موبایل و رمز عبور خواهد بود. ۵ فیلد ساده که حتی می‌توانید ایمیل را اختیاری کنید. حتی اگر مشتری ثبت نام را ترک کند از آنجایی که در اولین مرحله موبایل خود را وارد کرده و همه فعالیت ها گزارش می شود می‌توانید با مشتری تماس گرفته و او را برای خرید راهنمایی کنید.

افزونه پیامک وردپرس
مشاهده

امکان تایید موبایل پیش از ثبت نام

اگر مایلید سایت شما مانند سایت های معروف و بزرگ ثبت نام و ورود با پیامک داشته باشد و کاربر پیش از هرکاری نیاز به تایید حداقل یک شماره موبایل داشته باشد این ماژول جوابگوی نیازهای شماست. با فعال کردن این گزینه صفحه ورود به سایت شما تغییر کرده و در اولین مرحله شماره موبایل از مشتریان دریافت میکند. توجه کنید که برای این کار نیاز به یک خط خدماتی مناسب برای ارسال سریع پیامک داشته باشید.

ماژول تایید شماره موبایل پرستاشاپ

امکان تایید با ارسال پیامک به کاربر و دریافت پیامک از کاربر

یکی از بهترین امکانات این ماژول امکان تایید شماره موبایل با دریافت پیامک از کاربر است. بسیاری از افراد امکان دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده و پیامک های شما به دست آن ها نمی‌رسد. بنابراین راهکار معکوس یعنی دریافت پیامک از مشتری به کمک شما خواهد آمد. در این روش در صورتی که سرویس دهنده پیامکی شما امکان ارسال به آدرس وب را داشته باشد، می‌توانید این روش را فعال کنید. در صورتی که پیامک به مشتری نرسیده باشد می‌تواند با انتخاب روش ارسال کد، کد فعال سازی را به شماره اختصاصی شما پیامک کند.

ورود و ثبت‌نام با موبایل

امکان ورود با پیامک به جای رمز عبور

چنانچه این امکان را در ماژول تایید شماره موبایل پرستاشاپ  فعال نمایید کاربران شما برای هربار ورود به سایت یک پیامک دریافت کرده و بدون نیاز به وارد کردن رمز و گذرواژه و فقط با کد تایید وارد حساب می‌شوند. همچنین این امکان فراهم شده تا شما بتوانید مدت زمانی را تعیین کنید که چنانچه کاربر یک بار وارد سایت شد و بلافاصله خارج شد بدون دریافت پیامک و با رمز عبور وارد سایت شود.

افزونه پیامک کلاسی پرس
مشاهده

ورود با پیامک برای سایت هایی که محصولات حساس مانند پین و رمز میفروشند بسیار کاربردی است و کمک می‌کند تا مطمئن شوید کاربر با شماره واقعی خودش در سایت ثبت نام کرده و در طی زمان به شماره ثبت شده دسترسی دارد.

ورود با پیامک در صورت فراموشی رمز عبور

در صورتی که ورود با پیامک غیرفعال باشد و کاربر رمزعبور خودش را فراموش کرده باشد و یک شماره تایید شده داشته باشد می‌تواند با دریافت پیامک وارد حساب کاربری خودش شودو در صورت نیاز پس از ورود گذرواژه خودش را تغییر دهد.

امکان مشخص کردن گروه‌های امن

با انتخاب گروه هایی که به عنوان گروه مشتریان شناخته شده هستند می توانید برخی مشتریان را از ثبت اجباری شماره یا ورود با پیامک استثنا کنید و این مشتریان می‌توانند بدون نیاز به شماره تایید شده وارد سایت شده یا خرید کنند.

لیست کامل تمام شماره های تایید شده

تمام شماره های تایید شده درمنوی «شماره‌ها» لیست شده و امکان فیلتر کردن با شماره یا شناسه مشتری ممکن است. در این فهرست می‌توانید شماره ها را حذف یا ویرایش کنید و یا یک شماره جدید اضافه کنید. به طور مثال چنانچه مشتری نتواند از دو روش تعیین شده شماره خود را تایید نماید، می‌تواند با مدیر سایت تماس بگیرد و مدیر سایت شماره را تایید کند.

گزارش کامل تمام فعالیت‌های مرتبط با شماره

یکی از قابلیت‌های کاملا کاربردی و مفید این ماژول تایید شماره موبایل  ،ثبت تمام فعالیت‌های مشتریان در فرایند تایید شماره تلفن است. گزارش درخواست دریافت پیامک، درخواست ارسال پیامک، تایید کد، ورود به سایت و… ثبت می‌شود تا علاوه بر پایش مشکلات پیش آمده و امکان تماس با مشتری در صورت بروز خطا، تاریخچه یک شماره را برای ارایه به پلیس یا مقام قضایی داشته باشید.

افزونه تایید حساب کاربری دکان
مشاهده

فهرست امکانات کلیدی ماژول :

معتبرسازی شماره موبایل مشتریان فعلی و قبلی
ثبت نام با موبایل یا ایمیل و امکان اختیاری کردن ایمیل
ورود با موبایل و رمز عبور با ایمیل و رمز عبور
امکان ورود با شماره موبایل ذخیره شده در آدرس
ورود با ارسال کد تایید به موبایل در صورت فراموشی گذرواژه
تایید با امکان ارسال پیامک به کاربر یا با دریافت پیامک
امکان تایید بیش از یک شماره برای هر کاربر
امکان ورود با پیامک به جای رمز در صورت فعال سازی
دارای گروه های مشتری مطمئن برای وارد شدن بدون تایید موبایل
امکان دسترسی به تمام شماره های ثبت شده از مدیریت
امکان افزودن یا حذف شماره از بخش مدیریت
لاگ (گزارش) پیشرفته تمام فعالیت های یک شماره موبایل
امکان کنترل زمان معتبر بودن یک شماره روی یک دستگاه
امکان تعیین زمان پاکسازی گزارش های قدیمی
وامکانات دیگری که به زودی به ماژول اضافه خواهد شد.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *