وب سرویس پیامکی ASP

وب سرویس پیامکی ASP

وب سرویس ارسال پیامک asp : برای اتصال به سامانه پیام کوتاه از طریق سایت و یا نرم افزار خودتان ، بهترین روش استفاده از وب سرویس است. امکانات فراوان در کنار استاندارد بودن زبان آن، سهولت در استفاده ، امنیت و سرعت عمل بالا از جمله مزایایی است که می تواند شما را برای استفاده از وب سرویس ترغیب نماید . سامانه پیامکی که در حال استفاده از آن می باشید، دارای وب سرویسی قدرتمند و بسیار کامل است که می تواند تمام دسترسی های لازم را برای انجام امور پیامکی ، در اختیارتان قرار دهد .از جمله مواردی که در حال حاضر وب سرویس سامانه از آن پشتیبانی می نماید، وب سرویس ارسال و دریافت ، وب سرویس تیکت، وب سرویس مدیریت کاربران و وب سرویس دفترچه تلفن می باشد که هر کدام از این موارد شامل چندین بخش جداگانه می باشد.علاوه بر راهنمای کامل استفاده از وب سرویس ، کدهای نمونه ای برای زبانهای مختلف برنامه نویسی، قرارداده شده است تا در صورت نیاز بتوانید از آنها در پروژه مورد نظر خود استفاده نمایید.

وب سرویس سامانه پیام کوتاه بازدید ایده چیست؟

این سرویس به شما اجازه می‌دهد وب‌سایت یا نرم‌افزار خود را با استفاده از چند خط کدنویسی به سامانۀ پیام کوتاه بازدید ایده متصل کرده و اقدام به ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌های خود از این طریق نمایید.

چرا از وب سرویس استفاده کنیم؟

با استفاده از وب سرویس این امکان برای شما وجود دارد که یک ارتباط هوشمند و دوطرفه با کاربران وب‌سایت یا نرم‌افزار خود برقرار کنید. به این ترتیب سیستم شما با توجه به نیاز می‌تواند از طریق سامانه پیامک ارسال کند، پیامک‌های دریافتی را از سامانه تحویل گرفته و تحلیل نماید، یا حتی به مدیریت پیامک‌های قبلی بپردازد.

دانلود نمونه کد c#  ومستندات aspx.net

کاربرد وب سرویس ارسال پیامک asp :

کاربرد وب سرویس پیامک در نرم افزارهای حسابداری آنلاین :

در نرم افزارهای مالی ، شما می توانید برخی از گزارشات یا پیغام های مهم را پیامک کنید. مثلا بدهی اشخاص به صورت اتوماتیک پیامک شود، میزان فروش روزانه و میزان سود به مدیران شرکت پیامک شود، یا اینکه مثلا یک روز قبل از موعد چک اشخاص، با فرستادن پیامک به آنها اطلاع داده شود.

افزونه ارسال پیامک EDD
مشاهده

کاربرد وب سرویس پیامک در CMS ها :

CMS های بسیاری با زبان شیرین asp طراحی شده و… برای طراحی انواع سایت ها ارائه می شوند. شما می توانید CMS خود را به سامانه پیامکی بازدید ایده متصل نمایید و از این امکان یعنی ارسال و دریافت پیام کوتاه بهره های زیادی ببرید. مثلا خبرنامه پیامکی ایجاد کنید، یا شماره موبایل مخاطبان سایتتان را جمع آوری نمایید و به آنها پیامک ارسال کنید، یا آخرین اخبار سایت را پیامک کنید و بسیاری دیگر از قابلیت ها با نمونه کد های c# که در بالا قابل دانلود است امکان توسعه پذیری آسان وحرفه ای دارد.

جهت دسترسی سریع به وب سرویس سامانه پیام کوتاه و افزونه های کاربردی از لیست زیر استفاده نمایید :

افزونه پیامکی وردپرس
افزونه تایید حساب کاربری دکان
افزونه ارسال پیامک ثبت نام جوملا
ارسال پیامک از URL
ارسال پیامک در PHP

, , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *