ارسال پیامک از طریق وب سرویس URL

معمولا بیشتر افراد ، به دلیل برقراری ارتباط بهتر با مشتریان‌شان است که پنل پیامکی می‌خرند ؛ اما ممکن است اشخاصی هم باشند که بخواهند به ‌صورت انبوه پیامک ارسال کنند ونخواهند صرفاً برای یک‌بار استفاده از امکان ارسال اس ام اس انبوه، یک پنل پیامکی بخرند. در واقع اصلاً ضرورتی هم برای اینکار وجود ندارد؛ چراکه خیلی راحت می‌توانید ارسال sms از طریق url را انجام بدهند . برای استفاده از سیستم url وب سرویس پیامکی بازدید ایده و ارسال پیامک از طریق نرم افزار (اپلیکیشن و سایت) می‌توانید علاوه بر افزونه‌های پیامکی که به صورت آماده و رایگان برای کاربران آماده شده است از url وب سرویس زیر استفاده نموده و سامانه پیامک را به نرم افزار دلخواه خود متصل نماید.

وب سرویس ارسال پیامک چیست؟
وب سرویس پیامک یا SMS API یک سیستم تحت وب برای اتصال نرم‌افزارهای مختلف (حسابداری، CRM، اتوماسیون، نرم افزار انبارداری ، سیستم‌های امنیتی و فروشگاه اینترنتی ، اپلیکیشن موبایل و…) به سامانه پیامک است و شما از طریق وب سرویس پیامکی می‌توانید بدون انکه وارد سامانه پیامکی شوید به صورت خودکار پیامک ارسال شود، در حقیقیت ” وب‌سرویس” رابط و اتصال سامانه پیامک به نرم افزار شما است. البته تمام موارد گفته شده در صورتی اجرایی است که توانایی فنی و برنامه نویسی برای اتصال نرم افزار شما به وب سرویس سامانه پیام کوتاه بازدید ایده وجود داشته باشد. همچنین در صورت عدم مهارت وزمان لازم میتوانید از افزونه ها وماژولهای آماده شده توسط تیم برنامه نویسی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده که بصورت رایگان در آزمایشگاه دراختیارتان قرار داده شده استفاده نمایید.

وب سرویس ها برنامه یا اصطلاحا قطعه کدهایی هستند که تحت وب قابل دسترسی اند و از طریق پروتکل های استانداردی مانند Http به انتقال و مبادله دیتا با سایر برنامه های کاربردی می پردازند . اساس کار وب سرویس (Web Service) ها بر پایه دریافت و تولید پیغام بنیان گذاری شده است. بدین معنی که آنها منتظر می مانند که کلاینت ها به آنها وصل شده و بنا به درخواست کلاینت ها به آن ها پاسخ می دهند . وب سرویس ها به سیستم عامل و زبان برنامه نویسی وابستگی ندارند.

چطور از طریق url و آدرس اینترنتی پیامک ارسال کنم؟

در زمان فرستادن پیامک برای گروهی از مشتریان ، پارامتر زمان ، اهمیت خیلی زیادی دارد.مثلاً فرض کنید قرار است مشتریان شما رمز ورود به پنل کاربری خودشان را از طریق پیامک دریافت کنند. اینجاست که زمان‌بندی حرف اول را می‌زند. درخواست‌های دریافت‌شده و پردازش‌شده ، در صف ارسال در سامانه پیامکی قرار می‌گیرند و طبق نوبت‌بندی سیستمی، در کنار سایر سفارش‌های دریافت‌شده در سرور مادر، بسته به ترافیک شبکه در صف ارسال قرار می گیرند. بهتر است بدانید که ممکن است در زمان‌ها و رویدادهای خاص، این زمان بیش از یک یا حتی چند دقیقه طول بکشد .اگر بتوانید پیامک‌ها را به جای قرار دادن در صف ارسال سامانه ، مستقیماً از طریق دستورات نرم‌افزار کاربردی خود، به اپراتور شبکه همراه بفرستید؛ سرعت ارسال به نحو چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

افزونه پیامک وردپرس
مشاهده

برای این کار، باید پیامک‌ها را به‌طور مستقیم و از طریق URL (لینک اینترنتی) ارسال کنیم . اگر شما لینک اینترنتی را در متن یک نرم افزار قرار بدهید، عملیات ارسال پیامک بدون گذر از مسیر پنل سامانه ، به‌طور مستقیم انجام می‌شود.

توجه کنید که اگر شما عضویت معتبری از یک سامانه ارسال پیامک (مانند سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ) داشته باشید، می‌توانید به‌سرعت و تنها در یک مرحله ، با وارد‌کردن اطلاعات ارسال پیامک در نوار آدرس مرورگر خودتان ( ارسال sms از طریق url )، با بیشترین سرعت ممکن ، سفارش پیامکی‌تان را ارسال کنید.

طریقه استفاده به شرح زیر می باشد :

شماره خط اختصاصی = from
شماره موبایل کاربر = to
پیام متن = msg
نام کاربری = uname
کلمه عبور = Pass

https://sms.bazdidideh.com/class/sms/webservice/send_url.php?from=fromnumber&to=yourtdestnumber&msg=yourmsg&uname=youruname&pass=yourpass

,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *