افزونه ارسال پیامک ثبت نام جوملا

افزونه ارسال پیامک ثبت نام جوملا

یکی از مهمترین ماژول های جوملا ، ماژول ارسال پیامک ثبت نام جوملا است به طوری که کاربر سایت شما به جای تایید ایمیلی از طریق ارسال پیامک کد تایید حساب کاربری بتواند حساب کاربری خود را تایید کند.

نحوه کار کامپوننت ثبت نام با شماره موبایل در جوملا :

بعد از نصب ماژول ثبت نام پیامکی در جوملا یک فیلد اضافه برای دریافت شماره موبایل کاربر در صفحه ثبت نام جوملا اضافه می شود که کاربر هنگام ثبت نام پس از وارد کردن اطلاعات و شماره موبایل کد تایید برای موبایل کاربر با خط خدماتی ارسال می شود؛ تا حتی اگر پیامک تبلیغاتی مسدود باشد کد فعال سازی را دریافت کند و پس از وارد کردن کد تایید در صورت صحیح بودن کد موبایل ماژول احراز هویت شماره موبایل جوملا، شماره موبایل کاربر تایید می شود و اکانت کاربر سایت شما فعال خواهد شد و بدین ترتیب نیازی به فعال سازی با ایمیل نخواهد داشت.

دانلود افزونه ارسال پیامک ثبت نام جوملا

دانلود ماژول تایید شماره موبایل جوملا :

ماژول ارسال پیامک ثبت نام جوملا به صورت رایگان در اختیار کاربران بازدید ایده  قرار می گیرد، بعد از خرید سامانه پیامک از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا لینک دانلود ماژل برای شما ارسال شود و همچنین ماژول ارسال کد فعال سازی جوملا با ماژول پیامک جوملا سازگار بوده و می توانید برای ارسال پیامک گروهی از ماژل ارسال پیامک جوملا نیز استفاده نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل در راه اندازی افزونه تایید شماره موبایل جوملا از طریق دیدگاه این مقاله سوال خود را مطرح نمایید تا کارشناسان ما درسامانه پیام کوتاه بازدید ایده  درکوتاهترین زمان ممکن شما را راهنمایی نمایند.
همچنین سامانه پیامک بازدید ایده تمامی افزونه ها و پلاگین های مدیریت محتوا را بصورت کامل پشتیبانی میکند و از طریق آزمایشگاه پیام کوتاه  بازدید ایده نسخه اورجینال و رایگان تمامی ماژول ها خدمت شما عزیزان جهت سهولت استفاده از خدمات جامع وپیشرفته پنل های پیامک بازدید ایده ارائه شده است.

افزونه تایید شماره موبایل پرستاشاپ
مشاهده

دسترسی سریع به پر مخاطب ترین افزونه های رایگان پیامکی: افزونه پیام کوتاه whmcs ، افزونه  پیامک احراز هویت whmcs ، افزونه پیامک گرویتی فرم و…

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *