وب سرویس ارسال پیامک از طریق پترن

وب سرویس ارسال سریع پیامک از طریق پترن

در این مطلب می‌خواهیم در مورد ارسال پیامک با پترن یا ارسال پیامک از طریق الگو صحبت کنیم.دلیل استفاده ارسال پیامک بر اساس پترن را بیان کنیم ، نحوه ساخت پترن برای سامانه پیامک را توضیح دهیم و نمونه کدهای وب سرویس برای ارسال سریع پیامک با خطوط خدماتی را قرار دهیم.

ارسال بر اساس پترن چیست ؟

ارسال بر اساس پترن چیست و چرا باید از ارسال بر اساس پترن استفاده کنیم؟ برای ارسال پیامک وب سرویس دو شیوه ارسال پیامک وجود دارد.

ارسال پیامک از طریق URL
ارسال پیامک از طریق پترن

در مورد ارسال پیامک از طریق URL قبلا توضیح داده بودیم و در این صفحه می‎خواهیم در مورد ارسال پیامک از طریق پترن صحبت کنیم و ۰ تا ۱۰۰ استفاده از ارسال پیامک بر اساس پترن را به شما آموزش دهیم.همراه ما باشید تا پیامک‌های شما از این پس کمتر از ۵ ثانیه ارسال شود.

چرا باید از ارسال بر اساس پترن استفاده کنیم؟

۲ نمونه وب سرویس برای ارسال پیامک وجود دارد، وب سرویس url و وب سرویس بر اساس الگو، در وب سرویس url شما تمام متن پیامک را خودتان از طریق وب سرویس ارسال می‌کنید و چون تمام متن از طریق وب سرویس ارسال می‌شود و به دلیل حساسیتی که بروی خطوط خدماتی وجود دارد، می‌بایست متن ارسالی شما از سمت مانیتورینگ سامانه پیام کوتاه بازدید ایده  بررسی شده و این کار باعث تاخیر (۱ الی ۲ دقیقه) در تایید و ارسال پیامک می‌شود .

گاهی اوقات ماهیت برخی پیامک‌ها به گونه‌ای است ،که می‌بایست پیامک به صورت لحظه‌ای ارسال شود. اینجاست که وب سرویس ارسال سریع پیامک پترن سامانه پیامکی بازدید ایده وارد عمل می‌شود و به شما کمک می‌کند، که پیامک‌های وب سرویس شما با سرعت بالا از طریق خط خدماتی (با الگو مشخص) ارسال شوند.

وب‌ سرویس ارسال پیامک صوتی
مشاهده

ارسال بر اساس الگو چیست ؟

در ارسال پیامک وب سرویس از طریق پترن، شما متن کلی پیامک را مشخص می‌کنید و فقط در بعضی از موارد که نیاز است متغیر قرار می‌دهید.بنابراین کلیت متن شما ثابت است و یک مرتبه واحد مانیتورینگ سامانه بازدید ایده متن پیامک را مشاهده و تایید می‌کند، در صورتی که متن پیامک تبلیغاتی نباشد ،یک کد الگو در اختیار شما قرار می‌گیرد.

زمانی که شما از طریق این الگو پیامک ارسال می‌کنید، بدون تایید ناظر انسانی پیامک ارسال می‌شود و پیامک ارسال شده در کمتر از ۵ ثانیه به دست مخاطب می‌رسد.

ارسال پیامک براساس الگو ، برای پیامک کد فعال سازی OTP، تشکر بعد از خرید مشتری از سایت و هر موردی که بخواهید پیامک شما در کسری ازثانیه ارسال شود، می‌توانید از وب سرویس پیامک بازدید ایده استفاده نمایید، تا پیامک سریعا ارسال شود.

مثلا فرض کنید بخواهید چنین متن پیامکی با سرعت بالا روی گوشی مخاطب ارسال شود . شما می‌بایست وارد سامانه پیامکی شوید از منو سمت راست > ارسال بر اساس پترن > پترن اختصاصی خود را ثبت نمایید و بعد از تایید می‌توانید از این پترن استفاده نمایید.

ارسال سریع پیامک پترن

به عنوان مثال ما در اینجا قالبی با محتوای زیر آماده کرده ایم، شکل پترن این پیامک بصورت زیر خواهد بود:

رسید پرداخت شهریه
شماره دانشجویی: %StudentId%
مبلغ پرداختی: %amount% ریال
تاریخ پرداخت: %date%
نحوه پرداخت: کارتخوان
شماره مرجع: %code%
دانشکده %uni%

افزونه های پیامکی سازگار با ارسال بر اساس پترن

با توجه به اینکه کاربران زیادی از برخی سیستم های مشترک استفاده می کنند، ما برای برخی سیستم‌های مدیریت محتوا و سایت سازها افزونه با قابلیت ارسال پیامک با پترن را فراهم کرده‌ایم تا پیامک با سرعت بالا ارسال شود و نیازی به پرداخت هزینه به برنامه نویس نباشد. در اینجا برخی افزونه‌هایی که با سیستم ارسال بر اساس پترن سامانه پیامک بازدید ایده سازگار هستند را معرفی می‌کنیم.

پنل پیامک برای تهران
مشاهده

افزونه پیامک دیجیت
افزونه پیامک ووکامرس با قابلیت پترن
افزونه پیامک گرویتی فرم با پترن
افزونه پیامک whmcs برای کد تایید
افزونه پیامک اپن کارت
افزونه پیامک کد فعال سازی پرستاشاپ

نمونه کد های ارسال بر اساس پترن

سامانه پیامکی بازدید ایده با تمام زبان های برنامه نویسی سازگار بوده و برنامه نویسان می‌توانند از وب سرویس های سامانه پیامکی ما برای ارسال پیامک وب سرویس استفاده کنند و از کیفیت سرویس دهی مطمئن باشند.

در اینجا برخی نمونه کدهای ارسال بر اساس پترن قرار داده می‌شود، که می‌توانید با دانلود آن‌ها کلیت سیستم را ملاحظه نمایید، برای دسترسی به نمونه کدهای بیشتر لطفا با کارشناسان سامانه پیامکی بازدید ایده  تماس بگیرید.

نمونه کد پترن برای php
نمونه کد ارسال پیامک پترن برای #C
نمونه کد ارسال پیامک از طریق پترن node.js
نمونه کد ارسال پیامک بر اساس الگو برای vb.net
نمونه کد ارسال بر اساس الگو با cUrl ، SOAP و…

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *