ارسال پیامک با مودم سیمکارتی

ارسال پیامک با مودم سیم کارتی ( GSM Modem )

اگر شما هم مشکل ارسال پیامک به بلک لیست داشته باشید ،حتما در مورد مودم ارسال پیامک شنیده اید. در این مقاله می خواهیم درباره، ارسال پیامک با مودم سیمکارتی ، مزایای استفاده از مودم GSM ، تفاوت عمده سامانه پیام کوتاه با مودم جی اس ام ( GSM Modem : سخت افزار ارسال پیامک ) ، خرید و قیمت مودم gsm برای ارسال پیامک و…صحبت کنیم.

جی اس ام مودم چیست ؟

مودم جی اس ام یک دستگاه سخت افزاری برای ارسال پیامک می باشد، با این تفاوت که مودم جی‌اس‌ام برای اتصال به شبکه مخابرات به یک سیم‌کارت نیاز دارد. مانند گوشی‌های موبایل که با سیم‌کارت به اینترنت وصل می‌شوند، مودم GSM هم با سیمکارت و از طریق پورت USB یا Serial به اینترنت متصل می‌شود.

شما می بایست یک مودم ارسال پیامک تهیه کنید، بعد از تهیه مودم سیمکارتی کار همینجا تمام نمی شود .حالا می بایست یک نرم افزار اتصال به مودم جی اس ام در کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ نصب کنید، تا با مودم جی اس ام شما ارتباط برقرار کند و بتوانید پیامک های خود را ارسال نمایید.

مزایای استفاده از مودم GSM برای ارسال پیامک :

– از مزایای مودم GSM ،ارسال پیامک به شماره های مسدود و بلک لیست
– تعرفه ارسال پیامک کمتر، نسبت به ارسال پیامک سیمکارت با پنل اس ام اس
– ارسال سریع پیامک در حجم کمتر از ۲۰۰ پیامک

معایب استفاده از مودم سیمکارتی :

– ارسال تعداد محدود پیامک به شماره های مسدود (حداکثر ۲۰۰ پیامک در روز با هر سیمکارت)
– نیازمند پیگیری مسائل فنی و اتلاف وقت و نیروی انسانی
– هزینه بسیار بالا برای دستگاه ارسال سیمکارت با حجم بالا

چرا سامانه پیامک برای سایت من لازم است؟
مشاهده

راهکار قطعی ارسال پیامک به بلک لیست :

کاربران ما دائما تماس می گیرند که راهکار قعطی برای ارسال پیامک به شماره های بلک لیست چیست؟ شما می توانید از دستگاه ارسال سیمکارت استفاده نمایید .که قیمت دستگاه های ارسال سیمکارت بر اساس تعداد سیمکارت های قابل نصب در مودم سیمکارتی متفاوت است و قیمت GSM MODEM از ۳۰۰,۰۰۰ تومان شروع می شود.

شما در کنار دستگاه ارسال پیامک سیمکارت می بایست ،سیمکارت جداگانه تهیه نمایید و همچنین نرخ سوخته شدن سیمکارت را در نظر بگیرید.

پیشنهاد ما: استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک با سیمکارت می باشد. سامانه پیامک بازدید ایده این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد.بدون خرید هیچ دستگاه سخت افزاری بتوانید ارسال پیامک به بلک لیست را آغاز کنید.

بعد از خرید سامانه پیامک وارد سایت شده و در قسمت انتخاب شماره ارسال پیامک، پیامک خط +۹۸sim را انتخاب نمایید، سامانه پیام کوتاه به صورت خودکار پیامک شما را از خط شماره موبایل ارسال می کند.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس به جای مودم سیمکارتی :

– ارسال پیامک انبوه به بلک لیست بدون محدودیت در تعداد ارسال پیامک
– جلوگیری از اتلاف وقت و نیروی انسانی
– بانک شماره موبایل تفکیک شده و قابل استفاده برای ارسال پیامک

معایب استفاده از پنل اس ام اس به جای GSM MODEM :

– هزینه ارسال پیامک بیشتر نسبت به ارسال پیامک با سیمکارت شخصی
– تاخیر در ارسال پیامک (بین ۱ تا حداکثر ۲۴ ساعت)

مروری بر تفاوت های پنل اس ام اس و ارسال پیامک با مودم جی اس ام :

در این مقاله در مورد تفاوت های پنل اس ام اس و دستگاه ارسال پیامک با سیمکارت صحبت کردیم .

انواع پنل اس ام اس
مشاهده

– متوجه شدیم که پنل ارسال اس ام اس یک نرم افزار (اسکریپت) تحت وب برای ارسال پیامک می باشد.امکان ارسال و دریافت پیامک را از طریق اینترنت فراهم می‌کند. این پنل پیامک برای ارسال اس ام اس نیاز به سخت افزار جانبی مانند GSM Modem و یا سیم کارت ندارید و به صورت نرم افزاری خط ارسال پیامک سیمکارت را انتخاب می کنید

– امکان ارسال پیامک با شماره های اختصاصی (پیش شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰) فقط در پنل های اس ام اس وجود دارد.

– در ارسال پیامک با سیمکارت شخصی نیاز است ،که سیستم شما برای ارسال پیامک دائما روشن باشد، در صورتی که در سامانه پیام کوتاه بعد از ثبت درخواست ارسال پیامک انبوه می توانید، سیستم خود را خاموش کنید و پیامک از طریق سرور ما که ۲۴ ساعته فعال است ارسال می شود.

– در ارسال پیامکی که از طریق نرم افزار انجام می شود، در بیشتر نرم افزارها محیط نرم افزاری انگلیسی است و نرم افزار فارسی برای اتصال به مودم سیمکارتی ممکن است اجازه ارسال از تمام قابلیت های مودم سیمکارت را در اختیار شما قرار ندهد.

– بانک شماره موبایلها به تفکیک سن و جنسیت، کدپستی، تفکیک شهر و استان و… در سامانه پیامک به صورت رایگان وجود دارد. در صورتی که در هنگام استفاده از مودم سیمکارتی می بایست از سایت خرید بانک شماره موبایل به صورت مجزا بانک شماره موبایل خریداری کنید.

– مدت زمان ارسال پیامک در دو روش متفاوت است .درست است که مودم‌های GSM قابلیت ارسال پیامک دارند؛ اما این به این معنی نیست که می‌توانید پیام انبوه هم ارسال کنید. ارسال SMS با مودم GSM وقت زیادی از شما خواهد گرفت.

افزونه پیامک گرویتی فرم Gravity Forms
مشاهده

– در صورتی سامانه پیامک اینطور نیست. مثلاً برای ارسال ۲۰۰۰ اس‌ام‌اس با مودم جی‌اس‌ام حدوداً ۲۰ ساعتی زمان لازم دارید، اما با سامانه پیامک این کار در عرض ۱ دقیقه انجام می‌شود.

– امکانات یک سامانه پیامکی خیلی بیشتر از مودم سیمکارتی است. تعدادی از این امکانات که در بازاریابی پیامکی خیلی به کارتان می‌آید عبارتند از :

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *