پنل پیامک برای مجتمع مسکونی (مدیریت ساختمان)

پنل پیامک مجتمع مسکونی -مزایای پنل پیامک مجتمع مسکونی

در این مقاله با معرفی پنل پیامک مجتمع مسکونی و مزایای پنل اس ام اس مدیریت ساختمان به مدیران ساختمان قصد داریم کمک شایانی درانجام مسئولیتهای آنها داشته باشیم . امروزه با رشد جمعیت و ساخت برج ها و مجتمع های مسکونی چند طبقه ای ، اداره ساخنمان نیازمند به اداره کامل با مدیریت و هیئت مدیره دارد. به طور معمول رسیدگی به تمامی موارد بر عهده مدیریت ساختمان می باشد و وی می باید بعنوان شغل دوم به تمام مسائل و امور و مشکلات رسیدگی نماید. به طور مثال ساکنین مجتمع را از اخبارهای مربوط به ساختمان مطلع کند و هزینه مشاع را محاسبه و هر ماه هزینه های محاسبه شده را از ساکنین دریافت نماید.

لزوم استفاده از پنل پیامک مجتمع مسکونی :

مسائل، مشکلات و مسئولیت های مدیریت ساختمان خیلی زیاد می باشد که این مسئولیت ها زمان زیادی را به خود اختصاص میدهد. همچنین دسترسی به کلیه ساکنین و مطلع ساختن آنها از اخبار مشکلات نیز از سختی های مدیران ساختمان می باشد. سامانه پیامک بازدید ایده این امکان را به مدیریت ساختمان می دهد تا بتواند کلیه اطلاع رسانی ها را در مدت زمان کوتاهی به اطلاع ساکنین برساند که این روش علاوه بر صرفه جویی در زمان، شما را از اطلاع رسانی به تمام ساکنین ساختمان مطمئن خواهد کرد.

کاربرد پیامک در مجتمع های مسکونی :

استفاده از پیامک دراطلاع رسانی به افراد ساکن در مجتمع در رابطه با اخبار های ساختمان
استفاده از پیامک در محاسبه هزینه های مشاع و ارسال آن برای ساکنین
استفاده از پیامک در ایجاد طرح نظر سنجی از ساکنان مجتمع و دریافت پیشنهادات و انتقادات آن ها
استفاده از پیامک در یادآوری کردن جلسات مجتمع به ساکنین آن
استفاده از پیامک در ارسال هزینه شارژ و آبونماه برای ساکنین

پنل پیامک پزشکان
مشاهده

امکانات و مزایای پنل اس ام اس مدیریت ساختمان :

مدیریت ساختمان میتواند بدون پرداخت هزینه ای پنل پیام کوتاه را دریافت نموده وبا استفاده از ماژول های متنوع وکاربردی آن از امکانات و مزایای پنل اس ام اس مدیریت ساختمان  بهره ببرد. در ادامه به معرفی برخی از ماژول های پنل پیامک و به طور کلی مزایای پنل اس ام اس مدیریت ساختمان می پردازیم .

دفترچه تلفن پنل پیامک مجتمع مسکونی

مدیریت ساختمان میتواند با استفاده از امکانات سامانه پیام کوتاه ،‌ از قبیل ماژول دفترچه تلفن  ، شماره تلفن همراه تمام ساکنین را در سامانه ذخیره نماید و با ارسال پیامک انبوه تمام ساکنین را اخبار ساختمان آگاه سازد واز مزایای پنل پیامک مجتمع مسکونی استفاده نماید.

ماژول ارسال پیامک هوشمند با نام دفترچه تلفن

میتوانید بدون هیچگونه هزینه ای تمامی اطلاعات مشتریان خود را در دفترچه تلفن پنل پیامک مجتمع مسکونی ذخیره کنید و به آسانی برای آنها پیامک ارسال کنید. در دفترچه تلفن پنل پیامک امکان جستجو بر اساس نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه نیز جهت سهولت در جستجو قرار داده شده است و شما می تونید با دریافت شماره تلفن همراه کاربر خود که با شما تماس برقرار کرده است به کلیه اطلاعات وی دست پیدا کنید.

ماژول ارسال زماندار پنل اس ام اس مجتمع مسکونی

ماژول ارسال زماندار میتواند جهت یاد آوری تاریخ های جلسات ، تسویه ها، پرداخت شارژ ساختمان و از این قبیل امور کمک شایانی به مدیریت ساختمان جهت پیشبرد امور می کند. به طور مثال میتوانید تاریخ جلسه را ابتدای هر هفته برای ساکنین مجتمع جهت یادآوری ارسال نمائید.

پنل پیامک شیرینی فروشان
مشاهده

ماژول نظرسنجی پنل پیامک مجتمع مسکونی

از دیگر امکاناتی که مدیریت ساختمان با استفاده از پنل پیامک میتواند در دسترس داشته باشد، میتوان به ارسال پیامک نظرات و پیشنهادات اشاره کرد. مدیرساختمان میتواند براحتی به ساکنین مجتمع یا آپارتمان اعلام کند که در صورت وجود هر گونه انتقادات و پیشنهادات، با سامانه پیامکی در ارتباط باشند.

ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر در پنل پیامک مجتمع مسکونی

فرض کنید در انتهای ماه، مدیریت هزینه آبونمان و شارژ هر واحد را حساب کرده و برای هر واحد عدد متفاوتی بدست آمده است، مدیریت مجتمع می تواند با استفاده از ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر در سامانه پیامک ، تمامی پیامک ها را با محتوای متفاوت برای ساکنین را تنها در یک ارسال، ارسال کند.

فواید ارسال پیامک با پنل اس ام اس مدیران ساختمان :

هدفمند و کاربردی بودن (اثر بخشی بالا)
کم بودن هزینه اطلاع رسانی (هزینه)
کیفیت بسیار بالا از لحاظ نتیجه و اثر بخشی (کیفیت)
جامعه ی آماری بسیار بالا (کمیت)
صرف جویی در زمان تبلیغ (سرعت)

مجهز کردن نرم افزار مدیریت ساختمان به پیامک

اگر از نرم افزارهای مدیریت ساختمان استفاده می کنید، سامانه پیام کوتاه بازدید ایده با نرم افزارهای مدیریت ساختمان و مجتمع مسکونی هماهنگ بوده و شما می توانید نرم افزار مدیریت ساختمان را به سامانه پیامک متصل کنید تا پیامک ها به صورت اتوماتیک و خودکار به اهالی ساختمان ارسال شود.

پنل پیامک بازدید ایده  با نرم افزارهای مدیریت برج و مدیریت ساختمان مانند کاشانه، سرمایه ، رایبد، سما، کمک پلاس، چاردیواری، آسان، ترازنگار، سازه یار، سیلوانا، سامون، آرکا، سازه یار، آپارتمانا، شارژمان، شارژبوک، برجانا و… سازگار است که شما می توانید نرم افزار مدیریت ساختمان خود را به پیامک مجهز کرده تا پیامک های اطلاع رسانی شما با خط خدماتی حتی به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست نیز ارسال شود.

پنل پیامک باشگاه های ورزشی
مشاهده
, , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *