پنل پیامک برای مزون ها

پنل پیامک خیاط ها - مزایای پیام کوتاه برای مزون ها و خیاطی ها

اگر شما در حال حاضر خیاطی و یا مزون دارید پیشنهاد میدهیم که در مقاله  پنل پیامک خیاط ها همراه ما باشید چون یک پیشنهاد استثنایی برای تحول در کسب وکار شما داریم . با معرفی سامانه ارسال پیامک مزون ها و مزایای پیام کوتاه برای مزون ها و خیاطی ها با ما باشید.

مطمئنا در طول تعمیرات لباس یا خیاطی بسیار وقت گذاشتید تا با فرد مورد نظر تماس بگیرید و به او اطلاع بدهید که برای تحویل لباس مراجعه کند وحتی گاهی پاسخ گو هم نبوده و مجدد مجبور می شوید وقت بگذارید وتماس بگیرید.

شاید برای شما پیش آماده باشد که با شلوغی کاری که شما دارید مشتریان شما دائمان به شما پیامک یا تماس میگیرند که کارشان در چه مرحله ای است آیا این مدل بدوزم بهتره؟؟ چه زمانی بیام برای پرو؟؟چه زمان بیام برای تحویل کار ؟؟

با استفاده از پنل پیام کوتاه واستفاده از مزایای آن دیگر با چنین مشکلاتی رو به رو نمی شوید.

فواید و مزایای پیام کوتاه برای مزون ها و خیاطی ها :

شما میتوانید با ارسال یک پیامک به مشتریان خود زمان پرو و یا زمان تحویل کار را اطلاع دهید و دیگر درگیر سر و کله زدن با مشتریان خود نباشید مطمئن باشید با این کار، دیگر نگران این نخواهید بود که مشتریان خود را از دست دهید و از شما دلخور شوند بلکه تمام اطلاعاتی که مشتریان باید در جریان قرار بگیرند از طریق سامانه پیامک  ( پنل پیامک خیاط ها )مطلع خواهند شد و دیگر وقت طلایی شما را نمیگیرند .
از دیگر مزایای این سامانه پیامک این است که در میان رقبای خود شما به یک خیاط مدرن و کاملا شیک و خوش قول تبدیل خواهید شد و مشتریان بیشتری به خود جذب خواهید کرد و یک روش بازاریابی خواهد بود .

پنل پیامک نمایشگاه های نقاشی
مشاهده

اطلاع رسانی پیامکی از مدل های محبوب

بازاریابی پیامکی یکی از روش های عالی برای آگاه ساختن مشتریان از مدل های جدید می باشد. می توانید با استفاده از ارسال پیامک ، لینک های سایت اصلی مدل های جدید را برایشان ارسال کنید، بنابراین به راحتی مشتریان امکان بررسی مدل های جدید را خواهند داشت. توجه داشته باشید که پیامک را در اوقات مناسب برای مشتریان ارسال کنید.

ارسال پیامک تایید رزرو سفارش

یکی دیگر از مزایای بازاریابی پیامکی برای خیاط ها این است که، بعد از رزرو مشتری، می توانید یک اس ام اس حاوی تائید رزرو برای وی ارسال کنید، در صورتی که یادآوری را در قالب پیامک برای مشتری ارسال کنید وی مجبور نیست به صورت کتبی نسبت به یادداشت کردن موعد اقدام کند.

پیشنهادات ویژه از طریق پنل پیام کوتاه برای مزون ها

در صورتی که تصمیم به فروش و یا دریافت سفارش مخصوص در سال را داشتید میتوانید با استفاده از سامانه پیامک و بازاریابی پیامکی برای اطلاع رسانی به مشتریان خیاطی اقدام کنید، زیرا مشتریان پیامک ها را سریع تر میخوانند و احتمال اینکه مشتری بعد از دریافت پیامک شما دست به کار شود بسیار بیشتر است.

یادآوری زمان تحویل و یا پرو لباس با پیامک

به وسیله بازاریابی پیامکی ( سامانه ارسال پیامک مزون ها ) برای خیاط ها می توانید تاریخ رزرو پرو لباس مشتریان را به آنها یادآوری کنید و یا زمان تحویل سفارش را به آنها اطلاع دهید. این کاربرد پیامک بیشتر از تبلیغات طرفدار دارد و کشش بازار به ارسال پیامک های خدماتی مختص هر مشتری می باشد.

پنل پیامک برای باربری
مشاهده

سامانه ارسال پیامک مزون ها

برنامه برای مشتریان وفادار با پنل پیامک خیاط ها

می توانید با استفاده از ارسال پیامک از مشتریان خود تشکر کرده و آرزوی بهترین ها را برایشان به همراه ارسال هدایا و یا تخفیفات ویژه مشتریان وفادار برای آنها داشته باشید. از دیگر کاربرد های بازاریابی پیامکی برای خیاط ها این است که، می توانید از مشتریان خود بخواهید به عضویت در کمپین مشتریان وفاداردرآیند تا بتوانید برای آنها پیامک تشکر ارسال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای

برای شناخته شدن نیاز است تا خودتان را معرفی نماید. بهترین و ساده ترین راه ارسال پیامک است. به راحتی می توانید ارسال محدوده ای داشته باشید و پیام تبلیغاتی کارتان و آدرستان را بفرستید.

ارسال پیامک به مشاغل مرتبط با خیاطی

بر اساس تخصصتان می توانید به مشاغل متفاوت پیامک ارسال نمایید. برای مدارس دخترانه و یا پسرانه پیامک ارسال نمایید و برای تهیه فرم رسمی، خودتان و سابقه کاریتان را معرفی نمایید. شرکت ها، کارخانه ها و … نیز گزینه های مناسبی برای شما هستند.

حتی مزون ها نیز می توانند هدف شما باشند و با تبلیغ کارتان، وارد مذاکره کاری شوید. اگر بخواهم دقیقتر به شما بگویم هر کسب و کاری که برای پرسنل خود از لباس فرم مخصوص و دلخواه خودش استفاده می کند، می تواند گروه مورد نظرتان باشد و شما با تبلیغات و معرفی خودتان شانس همکاری با آنان را خواهید داشت.

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف به تفکیک شهر

اگر مشتریان به شما مراجعه نمودند تا از شما راهنمایی بگیرند، بر اساس مدل دلخواهشان، از طریق پیامک؛ جنس پارچه مناسب و قیمت را اطلاع دهید و اطلاع دهید چه روزی می تواند برای انجام بقیه کارها به صورت حضوری بیاید.

پنل پیامک برای رستوران ها
مشاهده

ارسال پیامک تبریک مناسبت ها با پنل پیامک خیاط ها

اگر مشتریتان برای مناسبت خاصی سفارش داشته است، می توانید با پیامک سالروز آن مناسبت را بفرستید و با سامانه ارسال پیامک مزون ها  به مشتریتان اعلام نمایید که برای شما ارزشمند بوده است.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان

با استفاده از دستگاه ثبت شماره تلفن و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

علاوه بر پنل پیامک خیاط  ها ،سامانه پیام کوتاه برای سایر مشاغل واصناف هم مزایا وامکانات  بسیار جذاب وکاربردی را ارائه می دهد. برخی ازمقاله های سامانه پیام کوتاه بازدید ایده برای سایر مشاغل  :

پنل پیامک آموزشگاه ها
پنل پیامک برای سوپر مارکت
پنل پیامک برای وکلا وموسسات حقوقی
پنل پیامک برای آزمایشگاه ها

, , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *