پنل اس ام اس کتابخانه

پنل اس ام اس کتابخانه - مزایای پنل پیامک برای کتابخانه ها

یکی از مهمترین کاربردهای سامانه پیامک ارسال پیامک اطلاع رسانی می باشد.شما می توانید با خرید پنل اس ام اس کتابخانه، نرم افزار مدیریت کتابخانه را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز نموده و به اعضای کتاب خانه در شرایط مختلف پیامک ارسال کنید.در ادامه به امکانات پنل پیامک کتابخانه ها می پردازیم.

کتابخوان ها مخاطبین اصلی کتابخانه ها می باشند. ماژول دفترچه تلفن با امکان گروهبندی کتابخوان ها به صورت رایگان امکان ذخیره و ارسال پیامک را به آنان میسر می سازد. به طور مثال گروه دانش آموزان دختر ، دانشجویان پسر و از این قبیل را در سامانه ایجاد و روز دانش آموز و یا دانش آموز را از طریق پیامک به آنان تبریک بگویید.

ماژول عضویت در دفترچه تلفن نیز این امکان را به کتابخوان ها می دهد تا با ارسال یک پیامک حاوی کلیدواژه ی مشخص شده از سمت مدیر پنل ، عضو دفترچه تلفن شده و پیامک های اطلاع رسانی کتابخانه را دریافت نمایند.

کاربردهای پنل اس ام اس برای کتابخانه

• اطلاع رسانی جهت ثبت نام دوره های جدید آموزشی
• اطلاع رسانی جهت برگزاری همایش ها و سمینار ها
• اطلاع رسانی جهت تغییر برنامه کلاس ها به هنر جویان
• برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری
• ارسال پیامک های تبلیغاتی جهت فرهنگسرا
• اطلاع رسانی جهت نمایشگاه های حاضر در فرهنگسرا
• ارسال اتوماتیک پیامک تبریک به مناسبات مختلف نظیر تاریخ تولد و ازدواج و…
• اطلاع رسانی جهت برگزاری نظرسنجی در رابطه با دوره های فرهنگی و هنری

مزایا و امکانات پنل اس ام اس کتابخانه ها

پیامک یک روش سریع و و موثر جهت ارتباط برقرار کردن با اعضای کتابخانه و یا فرهنگسراها می باشد. زمانی که عضویت اعضا رو به اتمام است یا زمانی که از مهلت بازگشت کتاب گذشته است و… یا در هفته های کتابخانه و ایام خاص به کل اعضای کتابخانه پیامک انبوه ارسال نمایید.

پنل پیامک برای کلینیک دامپزشکی
مشاهده

یادآوری مهلت بازگشت کتاب و یا پایان اشتراک اعضا

یکی از اتفاقات رایج در کتابخانه ها فراموش کردن مهلت بازگشت کتاب و یا اشتراک اعضا می باشد. برای حل این مشکلات نیاز به یک راه حل دارید، بهترین و سریعترین راه حل استفاده از پیامک می باشد. زیرا تماس تلفنی راهی مناسب نمیباشد و از طریق ارسال ایمیل هم بعلت دیر خوانده شدن ، امکان پذیر نیست.

یکی از امکانات سامانه پیامک کتابخانه ( امکانات پنل پیامک کتابخانه )، امکان ارسال جهت یادآوری با استفاده از ماژول ارسال زماندار به مراجعه کنندگانی که کتاب به امانت گرفته اند می باشد. این امکان از طریق ارسال پیامک ساده و مشخص نمودن یادآوری جهت تحویل کتب امکان پذیر می باشد.

ماژول ارسال متناظر نیز این امکان را جهت اعلام زمان تحویل به امانتداران قابل استفاده می باشد. تنها کافیست در یک فایل اکسل نام افراد و تاریخ تحویلشان را وارد نموده و متن پیامک را بنویسید. این ماژول اطلاعات را جایگذاری و پیامک را در یک ارسال به تمامی افراد ارسال می نماید.

با ارسال پیامک یادآوری به اعضای کتابخانه، تاریخ اتمام اشتراک و یا مهلت پس دادن کتاب را اطلاع دهید.

ارائه لینک پیامکی به خبرنامه، ارسال مطالب اینترنتی

به طور مثال کتابخانه شما خبرنامه ماهیانه منتشر میکند و به دنبال راهی هستید که اعضای کتابخانه را از این خبرنامه آگاه سازید. یکی از راه های موثر اطلاع رسانی این موضوع این است که لینک آن را برای اعضا هنگام انتشار ارسال کنید تا اعضاء براحتی بتوانند از اخبار ماهنامه شما مطلع شوند.

پنل پیامک عطر فروشی
مشاهده

برگزاری مسابقات و نظرسنجی برای اعضا کتابخانه

یکی از راه های خوب درگیر کردن اعضا برگزاری مسابقات پیامکی می باشد، یک مسابقه پیامکی ترتیب بدهید و برای برنده مسابقه، اشتراک رایگان کتابخانه را در نظر بگیرید. هر چقدر پیشنهادات شما ارزشمندتر باشند تعداد افرادی که راغب به شرکت میشوند نیز بیشتر میشود.

همچنین میتوانید از طریق سامانه پیامکی کتابخانه و با استفاده از پیامک در مورد نحوه خدمات رسانی خود یک نظرسنجی پیامکی برگزار کنید.

اطلاع رسانی از همایش ها، مناسبت ها و…

به طور مثال فرهنگسرای شما قصد برگزاری همایشی را دارد و میخواهید تمام صندلی ها پر شوند، برای اینکار لازم است تا اطلاع رسانی گسترده ای را انجام دهید با استفاده از امکانات پنل پیامک کتابخانه ،ارسال پیامک برای این اطلاع رسانی بهترین ابزار می باشد. همچنین میتوانید با ارسال پیامک انبوه، مخاطبان بیشتری را از این موضوع آگاه سازید.

سامانه پیامکی بازدید ایده با اکثر نرم افزارهای محبوب مدیریت کتاب خانه سازگار است و شما می توانید به سادگی و با خرید پنل پیامک نرم افزار مدیریت کتاب خانه را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید. در ادامه لیست نرم افزارهای مدیریت کتابخانه سازگار با سامانه پیامک ما اعلام می شود.

امکانات پنل اس ام اس کتابخانه

لیست نرم افزارهای مدیریت کتاب خانه سازگار با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده

نرم افزار مدیریت کتابخانه کتابا
نرم افزار کتابداری صُحُف
نرم افزار کتابداری مبین
نرم افزار کتابداری ماتیکان پلاس
مدیریت کتابخانه و کتابداری یاقوت
نرم افزار کتابداری رایکا
نرم افزار کتابخانه و کتابداری کامیشا
نرم افزار کتاب یار
نرم افزار مدیریت کتابخانه نسیم
نرم افزار کتابخانه فراز
نرم افزار جامع کتابخانه باتِک

پنل پیامک برای دندان پزشکان
مشاهده

سایر اصناف ومشاغل نیز مانند کتابخانه ها می توانند جهت سهولت در ارائه ی خدمات خود از سامانه های پیام کوتاه استفاده نمایند.

سامانه پیامک دفاتر پیشخوان دولت
سامانه پیامک استارتاپ ها
سامانه پیامک طراحان سایت
سامانه پیامک آموزشگاه های زبان
سامانه پیامک دانشگاه

, , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *