پنل پیامک برای اصفهان

پنل اس ام اس اصفهان - ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان

اگر شما قصد خرید سامانه پیامکی برای اصفهان یا پنل پیامک اصفهان را دارید ، یا قصد شما ارسال پیامک تبلیغاتی در استان اصفهان (اصفهان، خوانسار، شهر رضا، فریدون شهر، کاشان، نائین، نجف اباد، نظنز و…) است، با ما همراه باشید، تا امکانات پنل اس ام اس اصفهان را بررسی کنیم.

حتما شما هم به این مسئله واقف هستید که در حال حاضر استفاده از تبلیغاتی پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است.

امکانات پنل پیامک اصفهان :

اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که بانک شماره‌های افراد ساکن در استان اصفهان به خصوص اصفهان را از کجا تهیه کنم؟ یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی اصفهان دارا بودن بانک شماره‌های به روز افراد ساکن در استان اصفهان می‌باشد، که به صورت رایگان و تفکیک شده در اختیار شما قرار داده می‌شود.

ممکن است این سوال ذهن شما را به خود درگیر کند، که مشتریان من در محدوده مکانی مشخصی از شهر اصفهان قرار دارند و من نیازی به ارسال پیامک انبوه به کل شهر اصفهان را ندارم.

شما می‌توانید با استفاده از قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی در اصفهان و ارسال اس ام اس از روی نقشه برای استان اصفهان به محدوده مورد نظر خود در اصفهان پیامک ارسال کنید تا بازخورد بهتری بگیرید و هزینه کمتری را پرداخت کنید.

سامانه پیامکی اصفهان قابلیت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را دارد، این قابلیت به شما کمک می‌کند تا پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنند و آموزشگاه‌های کنکور و آرایشگاه‌ها از این روش ارسال پیامک به دفعات استفاده می‌کنند، اگر در این صنف هستید یکی از رازهای موفقیت رقیبتان را فاش کردیم.

اتصال CRM به پنل ارسال پیامک
مشاهده

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی در پنل اس ام اس اصفهان :

 تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک براساس تفکیک سن و جنسیت در پنل اس ام اس اصفهان :

جدای از بحث تبلیغات پیامک و سامانه پیامک برای اصفهان، شما برای شروع بازاریابی ابتدا باید بازار هدف و مشتریان خود را بشناسید. آیا مشتریان شما محدود به سن و یا جنسیت خاصی میباشند؟ اگر جوابتان مثبت است، پس باید برنامه ای اساسی برای هدفمند شدن پیامک هایتان داشته باشید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در سامانه پیامک اصفهان :

یکی دیگر از امکانات سامانه پیامک اصفهان، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

دیگر امکانات و کاربرد سامانه پیام کوتاه اصفهان :

ارسال پیامک بر اساس پیش شماره مختلف
ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
ارسال پیامک صوتی
ماژول یادآوری اقساط
ماژول تبریکات
منشی تلفنی
کدخوان و…

ارسال پیامک انبوه در اصفهان بدون خرید سامانه پیامک :

اگر به دلایلی مانند عدم وقت کافی برای ارسال پیامک قصد خرید پنل اس ام اس را ندارید ولی می‌خواهید تبلیغات پیامکی انجام دهید، با خیال راحت ارسال پیامک انبوه در اصفهان را به سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بسپارید.

تعریف همکار در سامانه پیامک
مشاهده

واحد ارسال پیامک تبلیغاتی ما با مشاوره رایگان در نگارش متن، زمان ارسال پیامک، نوع ارسال پیامک و … به شما کمک خواهد کرد که بیشترین بازخورد را از تبلیغات پیامکی خود دریافت کنید.

بانک شماره‌های مشاغل استان اصفهان :

یکی دیگر از امکاناتی که سامانه پیامکی اصفهان ،بانک شماره‌های مشاغل و اصناف در استان اصفهان که به صورت رایگان بعد از خرید پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد.

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان – پوشاک – جواهرات – چاپ و بسته بندی – دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب – صنعت پلاستیک – صنعتی – عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی – ماشین آلات صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

به کدام شهرهای استان اصفهان می‌توانم پیامک بفرستم؟

بانک شماره موبایل تمام شهرها و شهرستان‌های استان اصفهان در پنل پیامکی بازدید ایده موجود است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

اصفهان ، ابریشم ، ابوزید اباد ، اردستان ، اژیه ، افوس ، انارک ، ایمان شهر ، اران و بیدگل ، بادرود ، باغ بهادران ، برزک ، برف انبار ، بویئن زهرا ، میاندشت ، بوئین، بهاران شهر ، بهارستان ، پیربکران ، تودشک ، تیران ، جرقویه ، جندق ، جوشقان ، چادگان ، چمگردان ، چرمهین

چادگان ، چمگردان ، حبیب اباد ، حنا ، خالد اباد ، خمینی شهر ، خوانسار ، خور ، خوراسگان ، خورزوق ، دامنه ، داران ، درچه ، دولت اباد اصفهان ، دستگرد ، دهاقان ، دهق ، دیزیچه ، رزوه ، رضوان شهر ،رهنان ، زاینده رود ، زرین شهر ، زواره ، زیبا شهر ، سپاهان شهر ، سپاهان اصفهان ، سده لنجان ، سفید شهر ، سگزی ، سمیرم ، شاهین شهر، شهر رضا ، طالخونچه

شرایط دریافت خط خدماتی
مشاهده

عسگران ، علویجه ، فریدن ، فریدون شهر ، فلاورجان ، فولادشهر ، قمصر , کاشان ، نیاسر ، کامه ، کاکوند ، کلیشاد ، کمشچه ، کوشک، کوهپایه ، کهریزسنگ ، گز ، گلپایگان ، گلدشت ، گلشهر ، گوگد ، مبارکه ، مجلسی ، محمد اباد ، مشکات ، منظریه ، مورچه خورت ، میمه ، نائین ، نصراباد ، نجف اباد، نظنز ، نوش اباد ، نیاسر ، نیک اباد ، ورزنه ، ورنامخواست ، وزوان ، ونک ،ویلاشهر ، هرند

بانک شماره موبایل استان اصفهان :

اگر برای بازاریابی و تبلیغاتی در استان اصفهان نیاز به بانک شماره موبایل های همراه اول و ایرانسل استان اصفهان دارید، می توانید بدون خرید پنل اس ام اس بانک شماره موبایل ها را در فایل اکسل دریافت کنید. خرید بانک شماره موبایل های زیر ممکن است :

بانک شماره موبایل همراه اول دائمی استان اصفهان
بانک شماره موبایل همراه اول اعتباری استان اصفهان
بانک شماره موبایل ایرانسل استان اصفهان

پنل پیامک اصفهان با داشتن امکانات پیشرفته و بانک شماره های به‌روز به شما کمک می‌کند که علاوه بر حفظ مشتریان فعلی و ارتباط پایدار و دوطرفه با آنها (با استفاده از قابلیت ارسال و دریافت پیامک) به جذب مشتری‌ جدید بپردازید و کسب و کار خود را در استان اصفهان گسترش دهید.

ویژگی پنل اس ام اس اصفهان :

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس اصفهان ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

بانک جامع شماره موبایل سراسر کشور
مشاهده

دسترسی آسان و سریع به پیامک :

همانطور که می دانید تلفن همراه از وسایل شخصی می باشد ،که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. به همین جهت به محض ارسال پیامک تبلیغاتی، مشترک به راحتی و سرعت می تواند پیامک را بخواند.

ماندگاری پیامک :

پیام کوتاه تبلیغاتی شما ممکن است مدت زیادی در تلفن همراه مخاطب باقی بماند .زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری آن هیچ زحمتی برای مخاطب ندارد. این نکته را در نظر بگیرید که متن پیامک تبلیغاتی شما باید بگونه ای جذاب باشد ،که احتمال اینکه در آینده مخاطب آن را پاک کند از بین برود.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک اصفهان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته هر هفت روز هفته
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه

با سامانه پیامک اصفهان می‌توانید چه اقداماتی انجام دهید؟

می‌توانید برای استان و شهر اصفهان پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
می‌توانید به مناطق مختلف در اصفهان پیامک ارسال نمایید.
می‌توانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
می‌توانید به بانک شماره موبایل های استان اصفهان دسترسی داشته باشید.
می‌توانید به سرشماره های رند اصفهان پیامک ارسال کنید.
می‌توانید همین الان تبلیغات پیامکی را آغاز کنید.
پنل اس ام اس اصفهان قابلیت اتصال به نرم‌افزار و وب‌سایت و اپ به را دارد و می‌توانید پیامک وبسرویس ارسال نمایید.

پیامک سفید (white sms)
مشاهده

نمایندگی پنل اس ام اس در استان اصفهان

استان اصفهان :

اِصفَهان شهری باستانی در مرکز ایران است. این شهر مرکز استان اصفهان و نیز مرکز شهرستان اصفهان است. اصفهان، سومین شهر پهناور ایران بعد از تهران و مشهد و سومین شهر پر جمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.

بناهای تاریخی متعددی در شهر وجود دارد که تعدادی از آن‌ها به عنوان میراث تاریخی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند. این شهر به داشتن معماری زیبای اسلامی و بسیاری از بلوارهای زیبا، پل‌های سرپوشیده، تونل‌های زیبا، کاخ‌ها، مسجدها و مناره‌های منحصربفرد معروف است. این امر باعث شده‌است که در فرهنگ ایرانی اصفهان، نصف جهان لقب بگیرد.

 

, , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *