اپراتور پیامکی ۳۰۰۰

اپراتور پیامکی 3000 (مگفا) - مزایای ارسال پیامک از خطوط 3000

پیامک های دریافتی خود را مشاهده کنید، در این صورت سرشماره هایی را خواهید دید، این سرشماره ها متعلق به شرکت ها و اپراتور هایی هستند،که بطور جداگانه فعالیت میکنند ،یکی از این اپراتور ها شرکت مگفا با سرشاخه انحصاری ۳۰۰۰ میباشد.در این مقاله به معرفی اپراتور پیامکی ۳۰۰۰ (اپراتور مگفا) ، مزایای ارسال پیامک از خطوط ۳۰۰۰ در پنل پیامک می پردازیم.

وقتی شما تصمیم می‌گیرید برای بازاریابی ، تبلیغات ، اطلاع‌رسانی و … از اس‌ام‌اس انبوه استفاده کنید، پنل اس‌ام‌اس این امکان را به شما می‌دهد، که پیامک خود را با پیش شماره‌های مختلف ارسال کنید.

تمام پیش‌شماره‌ها، از طرف مخابرات به اپراتور‌های مختلف اختصاص داده شدند، بنابراین ماهیت همگی یکسان است و فقط اپراتور ارائه‌کننده و سیاست‌های کاری آن شرکت، کمی فرق دارد. (مثل اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل و … که پیش‌شماره‌های متفاوتی دارند ۰۹۱۲، ۰۹۲۱، ۰۹۳۵ و …با این حال همگی یک کار را انجام می‌دهند، ولی با تفاوت‌های جزئی)

اپراتور پیامکی ۳۰۰۰ مگفا (مرکز گسترش و فناوری اطلاعات)

شرکت مگفا در سالهای فعالیت خود توانسته بخش عظیمی از اعتماد های سامانه های پیامکی را برای پر بازده بودن استفاده از این سرشماره به خود جلب کند.

اپراتور ۳۰۰۰ یکی از قدیمی ترین اپراتورهای شماره پیامکی به حساب می آید. جالب است بدانید که این شرکت در سال ۱۳۶۰ در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به نام شرکت “پویندان” به ثبت رسیده ‌است. اما در سال ۱۳۸۲ به مرکز گسترش فناوری ‌اطلاعات مگفا تبدیل شده و موضوع این شرکت به ارائه سرشماره پیامکی و خدمات پیامکی تغییر یافته است.

ارسال پیامک با سیم کارت
مشاهده

برخی از سامانه های پیامکی به این باورند که سرشماره ۳۰۰۰ یکی از اصلی ترین سرشماره های پیامکی محسوب میشود.

اپراتور مگفا (مرکز گسترش و فناوری اطلاعات) فعالیت‌های مختلفی دارد ،که بخش پیام‌دهی این شرکت به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات پیامکی شناخته می‌شود. به دلیل کیفیت بالا و سرعت در خدمات، خیلی از ادارات بزرگ، بانک‌ها و … خط ۳۰۰۰ را برای سامانه پیامکی انتخاب کردند.

اپراتور ۳۰۰۰ با گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001 و اتصال به مرکز پیام‌ کوتاه شرکت ارتباطات سیار،ایرانسل، و سایر اپراتورهای تلفن همراه(حتی اپراتورهای خارج از کشور بر اساس پروتکل SMPP) خدمات باکیفیتی را در حوزه‌ی پیام‌دهی ارائه می‌دهد.

سرشاخه انحصاری چیست؟

سرشاخه با اولین شماره های پیامکی تعریف میشود مانند ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ،۵۰۰۰ که معمولا با چند شماره شروع میشوند ،که ابتدای آنها غیرقابل تغییراست و فقط چند رقم آخر آنها را میتوان انتخاب کرد و یا آنها را تغییر داد. این سرشاخه ها از طرف مخابرات به شرکت ها و اپراتورهای پیامکی تخصیص داده شده .

در کل تمامی این اپراتورها مانند اپراتورهای تلفن همراه ( همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و.. ) یک فعالیت رو برای ما انجام میدهند اما کمی تفاوت جزئی با یکدیگر دارند که شما طبق این تفاوت ها میتوانید سرشماره پیامکی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ویژگی ها و مزایای اپراتور پیامکی ۳۰۰۰

– اپراتور ۳۰۰۰ مگفا یکی از اصلی ترین و بزرگترین اپراتور ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه است.
– سرعت بالای ارسال پیامک و کیفیت بالای ارائه محصولات پیامکی
– توانایی اتصال به تمامی مراکز پیام کوتاه اعم از : همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، شرکت ارتباطات سیار
– قابلیت اتصال به اپراتورهای خارج از کشور بر اساس پروتکل SMPP
– مناسب بودن قیمت شماره های ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۴ رقمی نسبت به سایر اپراتور ها
– اعلام دقیق وضعیت ارسال و گزارش گیری دقیق از ارسال پیامک
– مطمئنا این ویژگی ها بیان گر بهترین اپراتور ارائه دهنده خدمات پیامکی با کیفیت بالا میباشد.

پنل پیامک مازندران
مشاهده

مزایای اپراتور پیامکی 3000

چگونه میتوانیم از سرشماره ۳۰۰۰ استفاده کنیم ؟

ارائه سرویس و فروش خدمات اپراتور ۳۰۰۰ کمی با بقیه اپراتور ها متفاوت است . چرا که برای خرید و یا فعالسازی یکی از سرشماره اپراتور ۳۰۰۰ شما توانایی انتخاب ۴ شماره بعد از ۳۰۰۰ را نخواهید داشت. به این صورت که شما حتما باید شماره ۸ رقمی را برای خرید انتخاب کنید، اما به محض خرید شماره ۸ رقمی از این اپراتور تا ۱۴ رقم بعد این شماره برای شما رزرو خواهد شد.

برای مثال اگر شما شماره ۳۰۰۰۱۲۳۴ را خریداری نمایید ، فعالسازی و خرید شماره ۳۰۰۰۱۲۳۴۰۰۰۰ برای شما امکان پذیر خواهد بود .چرا که از زیر شاخه های شماره ۸ رقمی ( ۳۰۰۰۱۲۳۴ ) خود را خریداری میکنید و از این موضوع مطمئنید که زیر شاخه های این شماره تحت رزرو شماست.

چه سازمان ها وشرکت هایی از سرشماره ۳۰۰۰ استفاده میکنند؟

– درحوزه بانکداری
بانک رفاه ، بانک کشاورزی ، بانک پارسیان ، بانک مسکن و…

– در سایر شرکت ها و سازمانها
وزارت کشور، شرکت ملی نفت ، شهرداری تهران و…

– هم چنین فرودگاه بین المللی امام خمینی برای ارائه اطلاعات پرواز به مسافران هوایی خود از این سرشماره استفاده میکنند.

معایب خطوط پیامکی ۳۰۰۰

برای یک انتخاب درست، علاوه بر مزایای اپراتور پیامکی ۳۰۰۰  باید از معایب هم آگاه بود، خطوط ۳۰۰۰ مانند خطوط دیگر معایبی هم دارد، به این صورت که شما نمی‌توانید ۴ رقم اولِ بعد از ۳۰۰۰ را خودتان انتخاب کنید.

یعنی باید حتما از سر شماره‌های ۸ رقمی خطوط استفاده کنید. که البته قیمت شماره ۸ رقمی بالاتر است، اما همان‌طور که در مزایا گفتیم خطوط ۱۰،۱۲،۱۴ رقمی قیمت مناسبی دارند.

ارسال پیامک با مودم سیمکارتی
مشاهده

نکته: مگفا خطوط ۱۱ و ۱۳ رقمی ارائه نمی‌دهد، خط ۶ رقمی هم در موارد خاص و با قیمت بالاتر ارائه میشود.

چرا باید از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی استفاده کنیم؟

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده  و در کل شرکت‌های ارائه دهنده پنل پیامک ، با این اپراتورها قرارداد می‌بندند تا به بهترین شکل خدمات پیامکی را به مشتریان ارائه بدهند.چرا نباید به صورت مستقیم این خطوط را از اپراتورها بخریم؟ استفاده از یک سامانه پیامکی به شما امکان می‌دهد که، بدون خرید یک خط اختصاصی از خطوط عمومی موجود در سامانه استفاده کنید.

همچنین، خرید خط از سامانه پیامکی از لحاظ قیمت، آنچنان تفاوتی ندارد و حتی در برخی موارد خط خریداری شده از سامانه پیامک، ارزان‌تر از اپراتورهاست. و اگر می‌خواهید چند خط با پیش شماره‌های مختلف داشته باشید، استفاده از سامانه پیامک به شما امکان می‌دهد تا تمام این خطوط را از یک پنل مدیریت نمایید و دیگر لازم نیست برای ارسال پیامک بین چند اپراتور مختلف جابه‌جا شوید.

مگفا مخفف مرکز گسترش فناوری اطلاعات می باشد و دارای چندین بخش از جمله ارسال پیامک می‌باشد؛ مگفا یک سازمان دولتی بوده و درحوزه پیامک فقط با اشخاص حقوقی قرارداد دارد.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *