پنل پیامک برای آرایشگاه های زنانه

پنل پیامک آرایشگاه های زنانه - مزایای پنل اس ام اس سالن های زیبایی

اگر شما آرایشگاه یا سالن زیبایی دارید تا به حال به داشتن پنل پیامک آرایشگاه و تاثیر چشم گیر سامانه پیامک در افزایش مشتریان خود اندیشیده اید ؟ در ادامه به شرح کامل پنل پیامک آرایشگاه های زنانه و مزایای پنل اس ام اس سالن های زیبایی می پردازیم.

آرایشگاه ها و سالن های زیبایی از جمله مشاغلی هستند ،که به شدت با افراد در تعامل هستند. مدیریت افراد برای ارائه خدمات مناسب به آنها در این شغل بسیار با اهمیت است. استفاده از یک سامانه پیامکی برای بهره مندی از بازاریابی پیامکی برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی می تواند، به مدیریت بهتر این حرفه بسیار کمک کند. هیچ موضوعی برای یک آرایشگر ناراحت کننده تر از این نیست که مشتری در ساعت معین در سالن حاضر نشود. این موضوع باعث می شود هم زمان آرایشگر هدر رفته و هم مشتری برای گرفتن وقت بعدی دچار مشکل شود.

آرایشگاه عموما به مکانی گفته می شودکه در آن خدمات مـو به صورت نیمه تخصصی ارائه می گردد.هزینه های آرایشگاه های زنانه اغلب بسیار کمتر از سالن ها و مراکز زیبایی است.در واقع خدمات آرایشگاه های زنانه و مردانه پیش پا افتاده و غیر تخصصی است که افراد ماهر همچون میکاپ آرتیست هیر استایلیست ، متخصص شینیون و ناخن و دیگر افراد در آن اماکن فعالیتی ندارند.

منظور از سالن زیبایی مراکزی است که خدمات گسترده تری را نسبت به آرایشگاه های زنانه ارائه می دهند.خدمات سالن زیبایی به بخش های مختلفی مثل: کلیه خدمات مو مانند رنگ، استایل ، کوتاهی ، شینیون و …همینطور خدمات زیبایی دست و پا ، سر و صورت ، مانیکور ، پدیکور ، گریم تخصصی ، میکاپ تخصصی ، ماساژ حرفه ای و سایر موارد بوده .

این مراکز همانطور که گفته شد، فضای بیشتری را در اختیار داشته و بدلیل ارائه خدمات تخصصی معمولا تعداد صندلی کمتری را داشته و در عوض کیفیت بیشتری را در خدماتشان ارائه می دهند . در واقع سالن زیبایی به اتاق های مختلفی برای هریک از خدمات به صورت مجزا تقسیم شده ،که در هر کدام یک نوع خدمات بوسیله متخصص انجام می شود.

پنل پیامک باشگاه های ورزشی
مشاهده

کاربرد پنل پیامک در آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی

  • ارسال پیامک اتوماتیک برای یادآوری وقت به مشتریان
  • ارائه پیشنهاد های ویژه در مورد خدمات جدید آرایشگاه یا مزون ها
  • ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس با ارایشگاه
  • ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم در کمتر از یک دقیقه
  • کاهش هزینه های تماس با مشتریان
  • ارسال پیامک تبریک اتوماتیک تولد مراجعین آرایشگاه و ارائه تخفیف به آنها در روز تولدشان
  • افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان از طریق پنل پیامک آرایشگاه های زنانه
  • تنظیم منشی هوشمند جهت پاسخگویی خودکار به پیامک های دریافتی
  • ارسال پیامک تبلیغاتی و معرفی آرایشگاه و خدمات بر اساس منطقه و کد پستی
  • ارسال هفتگی نکات آرایشی و بهداشتی
  • اطلاع رسانی از فروش ویژه سالن و آرایشگاه و رونق فروش و جذب مشتری جدید
  • تأیید وقت تعیین شده یا کنسلی قرار ملاقات
  • سرویس هوشمند و پیشرفته نوبت دهی پیامکی جهت وقت دهی به مشتریان
  • ارائه کوپن های تخفیف به مشتریان سالن های زیبایی با ارسال پیامک
  • ارائه کد تخفیف به مشتری با ارسال عدد مشخص شده
  • اطلاع رسانی از خدمات جدید ارائه شده در آرایشگاه
  • اطلاع رسانی به متقاضی در مورد لیست قیمت
  • اطلاع رسانی به روز در مورد موقعیت و موردهای عالی
  • امکان برگزاری نظرسنجی از کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان

چرا آرایشگاه های زنانه نیاز به تبلیغات دارند؟

هرچند که شما آرایشگر خوبی باشید و توانایی ها و مهارت های بالایی در حوزه کاری خود داشته باشید تا زمانی که با استفاده از تبلیغات شناخته نشوید، مهارت های شما دیده نمی شود و منجر به درامد زایی و جذب مشتری برای آرایشگاه شما نخواهد شد.

پنل پیامک برای باربری
مشاهده

از آنجایی که مشتری های شما فقط خانم هستند پس با تبلیغات به روش های متداول مانند پخش تراکت و … بازخورد مناسبی دریافت نخواهید کرد. اما با استفاده از تبلیغات پیامکی برای ارایشگاه خود می توانید به تفکیک سن و جنسیت و حتی تفکیک منطقه و محله، پیامک ارسال کنید و در واقع مطمئن باشید که تبلیغ آرایشگاه شما را افرادی دریافت می کنند، که بازار هدف شما هستند و احتمال اینکه مشتری شما شوند خیلی بالا است. با توجه به مطالب گفته شده می توان نتیجه گرفت که تبلیغات پیامکی بهترین روش تبلیغات و بازاریابی برای آرایشگاه است.

امکانات و مزایای پنل اس ام اس سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه :

یک پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی ابزاری است که به شما اجازه می دهد، با مشتریان خود بدون واسطه در ارتباط باشید، پیامک تبلیغاتی تان را مدیریت نموده، بازخوردهای آن ها را دریابید و مشتریان جدید بیابید.

مزایای پنل آرایشگاه های زنانه
مزایای پنل آرایشگاه های زنانه

ارسال پیام کوتاه

در این روش ارسال ، شما می توانید از طریق پنل پیامک آرایشگاه های زنانه به مشتری خود اعلام نمایید که محصول مورد نظر آماده تحویل است.

ارسال پیامک هوشمند

شما در این روش می توانیدبا استفاده از مزایای پنل اس ام اس به طور همزمان به چندین مشتری با ارسال پیامی متفاوت ارتباط برقرار کنید.

ارسال براساس اصناف

عملکرد این ارسال به گونه ای میباشد که با ارسال پیامک به هم صنفان خود و یا مشاغل مرتبط با کار خود می توانید همکاری کنید.

ارسال پیامک از روی نقشه

با استفاده از این ویژگی شما میتوانید محیط کسب و کار خودتان را توسعه دهید و مشتری های زیادی از مناطق مختلف جذب کنید.

ابزار دفتر چه تلفن

گروهبندی و افزودن شماره ی مشتریان را به شما خواهد داد شما می توانید شماره ی کارکنان و مشتریان خود را در گروه های مجزا وارد نموده و به راحتی اقدام به ارسال پیامک نمایید.

پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی
مشاهده

ارسال با نام به دفترچه تلفن

با استفاده از ماژول ارسال پیامک از روی دفترچه تلفن و همچنین ارسال پیامک از روی فایل اکسل می توانید به کلیه مشتریان و یا همکاران خود اس ام اس های اطلاع رسانی را همراه با نام و یا اطلاعات ذخیره شده در دفترچه تلفن و یا فایل اکسل ارسال نمایید.

ارسال پیامک زمان دار

یکی از مزایای پنل اس ام اس سالن های زیبایی در ارسال پیامک زماندار است .میتوانید پیامک را در تاریخ و زمان مشخص برای افراد مختلف پیامک کنید.

ارسال لیست قیمت

لیست قیمت خدمات آرایشگاهتان را از طریق پیامک برای مشتریان ارسال کنید تا مشتریان برای رزرو های آینده آماده باشند. این کار را با هربار تغییر در قیمت خدماتی که ارائه می دهید انجام دهید تا مشتریانتان دریابند که برای آن ها ارزش قائلید.

پاسخگوی خودکار پیام های دریافتی

با ابزار منشی پاسخگوی خودکار به پیامک می توانید به پیامک های دریافتی از سمت کاربر به صورت خودکار و آنی از طریق پنل پیامک آرایشگاه های زنانه خود پاسخ دهید.

ارسال پیامک کلمات کلیدی با پنل اس ام اس آرایشگاه

با استفاده از ماژول ارسال پیامک بر اساس کلمات کلیدی شما میتوانید برای ارسال پاسخ خودکار ، کلمه های کلیدی را به عبارت های مختلف مثل «سشوار مو» نسبت دهید. یعنی کاربر پس از ارسال کلمه “سشوار مو” به طور اتوماتیک پاسخی از جانب شما دریافت میکند که حاوی قیمت های سشوار مو در سالن زیبایی تان میباشد.

ابزار نظرسنجی پیامکی

میتوانید از نظرسنجی های پیامکی استفاده کنید تا ببینید نظر مشتری در مورد خدمات شما چیست. دریابید کار کدامیک از آرایشگران مورد رضایت مشتری بوده است و نتیجه کار کدامیک رضایت بخش نبوده است. ببینید مشتری درباره محیط آرایشگاه، قیمت، دسترسی زمانی، محصولاتی که استفاده میکنید، چه نظری دارند.

مسابقه پیامکی

شما میتوانید با اجرای یک مسابقه پیامکی و گذاشتن جوایز هیجان و شور و شوق در میان مشتری های خود به پا کنید که این امر باعث میشود به غیر از مشتری های فعلی شما، افراد دیگری نیز در این مسابقات شرکت کرده و مشتری شما شوند.

پنل پیامک برای مدارس
مشاهده

ارسال پیامک انبوه براساس شهر و کد پستی

ارسال پیامک بر اساس کد پستی به گونه ای است که میتوانید با شماره هایی که براساس کدپستی در محدوده شهر مورد نظر شما ثبت گردیده با پنل اس ام اس سالن زیبایی ارسال پیامک و یا بازاریابی نمائید.

تبریک مناسبت های مختلف مانند تولد

شما میتوانید از طریق گزینه مناسبت هوشمند به یادآوری رویدادی برای مشتریان و همچنین کارمندان و همکاران خود با ارسال پیامک ارتباط نزدیکتری را برقرار کنید. شما میتوانید تاریخ تولد و تاریخ ازدواج مشتری های خود را بپرسید و ثبت کنید و در آن روزها برای مشتری هایتان تخفیف و هدیه در نظر بگیرید.

نوبت دهی پیامکی با پنل اس ام اس آرایشگاه

شما با استفاده از ماژول نوبت دهی پیامکی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده به راحتی میتوانید نوبت دهی مشتریان خود را بدون تماس و صرفا از طریق اس ام اس انجام دهید.

ارسال پیامک لغو نوبت

میتوانید با استفاده از پنل پیامک آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی برای مشتریان خود امکاناتی بگذارید که قرار خود را از روز قبل تایید و یا کنسل کنند. اینگونه میتوانید از مزایای پنل آرایشگاه های زنانه به طور کاربردی بهره ببرید.

یادآوری قرار تعیین شده

هیچ چیز بدتر از انتظار برای کسی که وقتی را رزرو کرده است و سر قرارش حاضر نمیشود، نیست. زندگی میتواند شلوغ و پرهیاهو شود و همه مستعد فراموشی هستند، اما با ارسال یک یادآور ساده هم زمان مشتری و هم پول خود را حفظ کنید.

اس ام اس یادآوری آرایشگاه

ارائه تخفیف یا پیشنهادات ویژه

صاحبان آرایشگاه های زنانه میتوانند از ایده های پیامکی برای رشد کسب و کارشان و بهبود تجربه مشتری استفاده کنند. شما میتوانید تخفیف و خدمات تشویقی را بوسیله پنل اس ام اس سالن زیبایی به مشتری ارائه دهید. همچنین میتوانید از مشتریان جدید بخواهید که پیامک تبلیغاتی آرایشگاه شما را با دوستانشان در میان بگذارند تا تخفیف بگیرند .

پنل پیامک برای استارتاپ ها
مشاهده

ارسال نکات زیبایی و آرایشی

ارائه نکات مفید زیبایی از طریق ارسال پیامک انبوه میتواند اعتبار سالن زیبایی شما را به عنوان آرایشگاهی که اطلاعات زیادی دارد، بالا ببرد. همچنین میتوانید با پیامک انبوه اطلاع رسانی در مورد یک محصول خاص که میتواند مشکلات مزمن منحصر به فرد یک مشتری را حل کند ، فروش محصول خود را بالا ببرید. محصولاتی برای درمان پوست خشک یا چرب، موخوره یا موی چرب، چین و چروک چشم و سایر مشکلات و …

وقت ها و ساعت های خالی را پر کنید

چه زمان هایی در سالن آرایشگاه مشتری کم است و ساعات شلوغی نیست؟ با تجزیه و تحلیل تاریخ مراجعات مشتریان میتوانید پیامک هایی ارسال کنید که در آن ها جوایز و تخفیف های ویژه ای را برای مشتریانی که در طول ساعات خلوت کاری شما، نوبت رزرو کنند، ارائه کنید. راه دیگر این است که پیامک نظرسنجی به مشتریان ارسال کنید و از برنامه زمانی آن ها و زمان هایی که ترجیح میدهند از آرایشگاه شما وقت بگیرند، اطلاع پیدا کنید.

کارت ویزیت الکترونیکی

استفاده از کارت ویزیت دیجیتالی به این صورت است که مشتری شما یک پیامک به شماره خط اختصاصی شما ارسال می کند و لیست قیمت و خدمات شما به صورت کاملا خودکار برای مشتری ارسال می شود. شما می توانید از شماره اختصاصی خود در تبلیغات برای آرایشگاه  زنانه استفاده کنید و از مخاطب بخواهید که پیامک برای شما ارسال کند. با این کار شما می توانید یک بانک شماره از کسایی که به حوزه کسب و کار شما علاقه دارند جمع آوری کنید.

, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *