پنل پیامک برای تعمیرگاه های خودرو

پنل پیامک تعمیرگاه خودرو - مزایای سامانه پیامکی مکانیک های اتومبیل

اگر صاحب تعمیرگاه ماشین هستید ممکن است این فکر بارها به ذهن شما آمده که برای تبلیغات و معرفی خدمات تعمیرگاه تان چندان راه های زیادی وجود ندارد و مجبورید به تعاریف احتمالی مشتریان از شما، اکتفا کنید، اما با  پنل پیامک تعمیرگاه خودرو راه های متفاوتی برای این کار وجود دارد . در این مقاله به چند نمونه از کاربردها و مزایای سامانه پیامکی مکانیک های اتومبیل اشاره می کنیم.

سامانه پیامکی بازدید ایده  قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی و همچنین ارسال پیامک اطلاع رسانی را برای تعمیرگاه های خودرو فراهم کرده است . سامانه پیام کوتاه بازدید ایده قابلیت اتصال به نرم افزارهای مدیریت تعمیرگاه را دارد. بنابراین شما با اتصال سامانه پیامک به نرم افزار مدیریت تعمیرگاه می توانید، از داخل نرم افزار مدیریت تعمیرگاه  پیامک های اطلاع رسانی برای مشتری بابت صدور صورت حساب، مبلغ صورت حساب، زمان آماده شدن خودرو و… ارسال نمایید.  درادامه به  شرح برخی ازامکانات و کاربرد پنل پیامک تعمیرگاه خودرو میپردازیم.

امکانات و مزایای سامانه پیامکی مکانیک های اتومبیل :

بازاریابی پیامکی یا ارسال پیامک تبلیغاتی برای تعمیرگاه ها و مکانیک های خودرو، یک راه فوق العاده برای افزایش درآمد در این بازار به شدت رقابتی است.
اگر که شما هم یک تعمیرگاه خودرو داشته باشید، احتمالا تصور می‌کنید که راه‌های زیادی برای تبلیغ خدمات خود پیش رو ندارید و باید صبر کنید تا نام شما دهان به دهان پخش شود. اما در حقیقت فرصت‌های بسیاری وجود دارد تا اسم و رسمی برای خود پیدا کنید و مشتریان بیشتری داشته باشید.

پنل اس ام اس رایگان اطلاع رسانی آماده شدن خودروی مشتریان

چه راهی بهتر از پیامک وجود دارد تا به مشتریان اطلاع دهید تعمیرات ماشین آنها به پایان رسیده و می‌توانند آن را از شما تحویل بگیرند؟ مردم همیشه گوشی خود را همراه دارند و در نتیجه پیغام شما در سریع‌ترین حالت ممکن به دست آنها می‌رسد.

پنل پیامک برای قالیشویی ها
مشاهده

ارسال کوپن تخفیف به مشتریان با پنل پیامک تعمیرگاه خودرو

همۀ ما دوست داریم که در پول خود صرفه‌جویی کنیم و در نتیجه دریافت یک کوپن تخفیف مطمئناً روز هر کسی را بهتر می‌کند. هر از گاهی می‌توانید با فرستادن یک کوپن به مشتریان خود این لطف کوچک را بکنید و در نتیجه افراد بیشتری را به تعمیرگاه خود بکشانید. چه شما تخفیفی برای تعویض روغن به مشتریان خود بدهید و چه یک معاینۀ رایگان از ماشین آنها انجام دهید، در نهایت مشتریان ممنون شما خواهند بود و اعتماد بیشتری به شما می‌کنند.

کاربرد پنل پیامک تعمیرگاه خودرو

یادآوری معاینه فصلی خودرو به مشتریان با پنل پیامک تعمیرگاه خودرو

واقعا لازم است که هر کس اهمیت معاینۀ فنی خودرو را درک کند وهر فصل ماشین خود را برای تنظیمات لازم به یک گاراژ ببرد. این معاینه‌ها باعث می‌شود عمر خودرو افزایش یابد و در طولانی‌ مدت نیاز به تعمیرات و در نتیجه صرف هزینۀ کمتری داشته باشد. بنابراین می‌توانید در ابتدای هر فصل یک پیامک به مشتریان ارسال نمائید و آنها را تشویق کنید تا ماشین خود را برای معاینه نزد شما آورند.

افزایش مشتریان در ساعات خلوت تعمیرگاه با پنل پیامک تعمیرگاه خودرو

اکثر کسب و کارها در ساعاتی از روز مشتریان کمتری دارند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، می‌توانید با ارسال یک پیشنهاد پیامکی تعداد مشتریان خود را در این ساعات افزایش دهید. پنل پیامک تعمیرگاه خودرو یک وسیلۀ ارتباط آنی است و در نتیجه بهترین رسانه برای رسیدن به این منظور است.

ارسال پیشنهادات ویژه به مشتریان با پنل پیامک تعمیرگاه خودرو

ارسال پیشنهادات ویژه یکی ازجذاب ترین کاربرد پنل پیامک تعمیرگاه خودرو میباشد. آیا می‌خواهید یک مسابقه برگزار کنید؟ آیا قصد دارید یک ماشین را به حراج بگذارید؟ از پنل پیامک تعمیرگاه خودرو استفاده کنید تا مشتریان خود را از این پیشنهادات آگاه نمایید.

پنل پیامک برای مشاوران مهاجرتی
مشاهده

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان

با استفاده از نرم افزار ثبت شماره مشتری و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید، تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید، از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

با خرید پنل پیامک بازدید ایده می توانید از مزایای آن همچون اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته ، ارسال پیامک به بلک لیست و.. نیز بهره ببرید.همچنین  در حال حاضرپنل پیام کوتاه برای مشاغل و اصناف مختلف بسیار حائز اهمیت میباشد .ما درسامانه پیام کوتاه برای آگاهی شما عزیزان از مزایا و کاربرد های متعدد و جذاب این پنل برای مشاغل مختلف مقالات موثری را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنل پیامک برای مزون ها
پنل پیامک برای مهد کودک ها
ارسال پیامک از طریق نرم افزار خدمات آسانسورو…

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *