همکاری در فروش پنل اس ام اس و کسب درامد اینترنتی

همکاری ویژه با طراحان سایت شرکت‌های نرم‌افزاری برنامه نویسان

مزایای همکاری در فروش سامانه پیامک

  • استفاده از برند محبوب بازدید ایده برای جذب مشتریان
  • پیشنهاد کسب درآمد حرفه ای بدون ریسک مالی
  • سریع و ساده بودن فعالسازی پنل توسط کاربران
  • سلب مسئولیت در قبال پیامک کاربران
  • عدم نیاز به سایت اختصاصی پنل پیامک
  • عدم نیاز به سرمایه گذاری برای خرید و فروش شارژ پیامک
  • عدم نیاز به پشتیبانی دادن و پاسخگویی به تیکت ها و تماس های تلفنی

نحوه کسب درآمد از پیامک پولساز

سیستم همکاری در فروش پنل پیام کوتاه بازدید ایده یکی از بهترین راه های کسب درامد اینترنتی است، اگر شما هم مانند طراحان سایت و برنامه نویسان مشتریانی دارید که برای ارسال پیامک به پنل پیامک نیاز دارند، سامانه پیام کوتاه بازدید ایده با ارائه پشتیبانی عالی مشتریان شما را شگفت زده می کند و بابت معرفی هر کاربر و تشکر از شما ۳۰% مبلغ پنل پیامکی خریداری شده را به عنوان سود همکاری در فروش به حساب بانکی شما واریز می‌کنیم.

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده از اینجا به بعد کلیه خدمات پشتیبانی و مسئولیت های ارسال کاربران و… را برعهده می گیرد و اگر کاربر نیاز به خدمات پشتیبانی داشت کارشناسان بازدید ایده ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران هستند تا شما با گسترش طیف تبلیغاتی در شبکه های مجازی ، اینترنت یا چاپ تراکت و… از دیگران بخواهید از لینک معرفی شما یا کدهای تخفیف انحصاریتان نسبت به ثبت نام و خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده اقدام بفرمایند. میزان سرمایه گذاری شما در این طرح ۰ ریال می باشد.

سه سوت تا موفقیت …

نحوه شروع فعالیت در سیستم همکاری در فروش پنل پیامک

جدا کننده مطالب

ثبت نام

ابتدا در پورتال مشتریان بازدید ایده به آدرس crm.bazdidideh.com به صورت کاملا رایگان ثبت نام بفرمایید. در نظر داشته باشید کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش برای عموم مردم بدون نیاز به داشتن پنل پیامک نیز مقدور است.

فعال سازی

ضمن تبریک عضویت شما در پورتال مشتریان بازدید ایده، ابتدا قابلیت همکاری در فروش را انتخاب و فعال سازی نمایید. سپس امکان معرفی تمامی خدمات و محصولات مجموعه بازدید ایده از جمله پنل های پیام کوتاه برایتان فراهم میشود.

دریافت لینک

لینک معرفی اختصاصی شما آماده شده و با انتشار آن در سایت، وبلاگ، کانال های تلگرامی و… شروع به کسب درآمد نمایید. در صورت ثبت هرگونه سفارش تا ۹۰ روز پس از ارجاع از لینک معرف پورسانت تمامی سفارشات به شما تعلق می گیرد.

بازاریابی حرفه ای

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده علاوه بر ایجاد بستری امن و مطمئن، به صورت دوره ای بازاریابان فعال و حرفه ای سیستم همکاری در فروش را شناسنایی و نسبت به ارائه طرح های پیشنهادی جذاب و افزایش تعرفه اقدام میکند.

قدرتمند باشید

مجموعه بازدید ایده، ایده پرداز کسب و کارهای اینترنتی با یک دهه سابقه فعالیت حرفه ای و ارائه بیش از هزاران محصول و خدمات در زمینه راه اندازی و توسعه وب سایت، بستری جامع جهت بهره مندی از سیستم همکاری در فروش است.

توسعه پذیری

بازدید ایده را با روش دلخواهتان به دوستان و آشنایان معرفی کنید و در صورت نیاز جهت تبلیغات با کد تخفیف اختصاصی یا سایر روش های جذب مشتری به راحتی از بخش ثبت تیکت در پورتال مشتریان درخواست خودتان را ثبت نمایید.

حرفه ای باشید

با افزایش هزینه های زندگی، انتخاب شغل دوم بدون نیاز به دانش فنی ، زمان و سرمایه گذاری بهترین فرصت شغلی است. همکاری در فروش پنل پیامک بازدید ایده، لذت کسب درآمد اینترنتی را برایتان میسر میکند.

همکاری ویژه با برنامه نویسان

آینده خود را همین الان بسازید.

جدا کننده مطالب

طراحان سایت، برنامه نویسان، مدیران سایت های وردپرس، نمایندگان فروش نرم افزار حسابداری هلو ، مدیران کانال های تلگرامی و تمام کسانی که دوست دارند سامانه پیامک بازدید ایده را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند می توانند از طریق سیستم همکاری در فروش سامانه پیامک بازدید ایده درامد ماهیانه بالا داشته باشید. کارشناسان مجموعه بازدید ایده شما را حمایت می کنند تا تمامی اهداف مشترکمان محقق شود. ما با سیستم همکاری در فروشمان شما را شگفت زده خواهیم کرد!

همچنین شما برنامه نویسان و توسعه دهندگان گرامی می توانید افزونه‌های پیامکی سازگار با درگاه پیام کوتاه بازدید ایده تولید و با معرفی سامانه پیامکی بازدید ایده به کاربرانتان کسب درامد کنید. کاربران شما نیازمند سامانه پیامک برای ارسال پیامک از طریق وب سرویس هستند و ما این خدمات را به بهترین نحو ممکن ارائه می‌دهیم، مشتریان شما از خدمات ما راضی خواهند بود و سود همکاری در فروش سامانه پیامک به حساب شما واریز می‌شود.

عده زیادی از افراد هستند که تمایل به همکاری در فروش سامانه پیامک دارند و برای سهولت و افزایش کیفیت ارائه خدمات به شما عزیزان مجموعه بازدید ایده سیستم همکاری در فروش جامعی فراهم آورده تا با عضویت و ثبت نام کاملا رایگان در کمتر از پنج دقیقه امکانات مجموعه بازدید ایده بهره مند شوید. پس با خیال راحت تبلیغات کنید و بدون نیاز به دانش فنی و درگیری با مشتریان از درآمد خود لذت ببرید.

همکاری در فروش پنل پیامک یعنی معرفی و تبلیغ سامانه پیام کوتاه بازدید ایده به دوستان و آشنایان بدون نیاز به زمان و مکان

پنل پیامک بازدید ایده را به چه کسانی معرفی کنم؟ شما میتونید پنل پیامک بازدید ایده را از طریق لینک همکاری در فروش و یا کد تخفیف اختصاصی از هر طریقی به عموم مردم معرفی کنید و بعد از خرید پنل پیامک ۳۰% مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما واریز میشود. امروزه پنل پیامک مورد نیاز تمام کسب و کارها است پس بی درنگ به هر کسی که می شناسید سامانه پیام کوتاه بازدید ایده را با خیال راحت معرفی کنید.

  • پزشکان ( سرویس نوبت دهی هوشمند )

وقتش رسیده از این پس به هر پزشکی برای بیماری خودتون یا خانواده مراجعه می کنید با معرفی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده دردسر نوبت دهی و یاد آوری زمان ویزیت ها را برایشان کاهش دهید. تمام امورات پشتیبانی افرادی که معرفی خواهید کرد برعهده کارشناسان بازدید ایده است. پس فقط با معرفی سامانه درصدی از فروش به حساب شما واریز میشود و بدون گذاشتن زمان اختصاصی برای این کار به راحتی در کنار درمان، کسب درامد کنید.

  • دست فروشان ( سرویس ارسال از دکل )

بی شک حالا که کسب درآمد خیلی سخت شده اگر افرادی که اطراف ما هستند بدانند چه محصولی همین الان در کجا در حال فروش هست خیلی جالب میتونه باشه پس به تمام افراد حاضر تا هر چند خیابان آن طرف تر که دوست دارید پیامک ارسال کنید و بازار فروش بهتری برای خودتون ایجاد کنید.

  • وکلا ( سرویس کارت ویزیت )

وقتش رسیده بجای چاپ و پرداخت هزینه های زیاد کارت ویزیت از سرویس جدیدی استفاده کنید که چندین هزار کارت ویزیت جذاب و حرفه ای با نصف هزینه چاپ تراکت یا کارت ویزیت براتون آماده میکنه

  • سایت های اینترنتی ( سرویس ارسال پترن )

شما هم میتونید هر کسی که سایت یا فروشگاه اینترنتی داره را مثل دیجی کالا،تلگرام یا اینستاگرام به سرویس جذاب ثبت نام و ورد با شماره موبایل مجهز کنید پس همین الان میتونید سایت های اینترنتی رو از این خدمت مطلع کنید و در کمتر از چند ثانیه بدون دانش فنی کسب درآمد کنید. مدیران سایت ها خودشون مسلط به تنظیم سرویس هستند و اگر مشکلی هم داشتند کارشناسان بازدید ایده تمام امورات را برعهده خواهند گرفت و شما هیچ مسئولیتی نخواهید داشت.

  • دفاتر پیشخوان
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • هایپرمارکت ها
  • مساجد
  • مدارس
  • دفاتر پلیس +۱۰
  • موسسات اموزشی
  • و…

امروزه همه نیازمند پنل پیامک هستند تا تبلیغات کنند یا کارهای وقت گیر و تکراری را کاملا اتوماتیک انجام دهند. پس بدون نیاز به دانش، سرمایه و… کسب درآمد کنید.

همکاری در فروش شما را محدود به زمان نخواهد کرد و هر زمانی که خودتان دوست داشتید میتوانید فعالیت کنید. پس اگر به دلیل درآمد بالای همکاری در فروش با دید شغل اول مایل به همکاری با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده هستید، بهتره بدانید مجموعه بازدید ایده صرفا سرویس همکاری در فروش پنل پیامک را ندارد و بر خلاف سایر سایت ها و شرکت های دیگر، خدمات و محصولات مختلفی توسط مجموعه بازدید ایده بیش از یک دهه در حال ارائه است و تمام محصولات و خدمات شامل سیستم همکاری در فروش بازدید ایده میشود.

یعنی شروع همکاری شما در مجموعه ای با قابلیت رشد و افزایش جایگاه شغلی شماست.

اکثریت مردم سیستم همکاری در فروش را به عنوان شغل دوم انتخاب می کنند چراکه به هیچ کسی در خصوص تعداد فروش، زمان فعالیت، ساعت کار و… پاسخ نخواهید داد و هرجوری که مایل باشید کار می کنید. اما در مجموعه بازدید ایده سیستم همکاری در فروشی طراحی و آماده شده تا علاوه بر ثبت تمام فعالیت و سوابق کاری شما در صورت افزایش فروش از مزایا و طرح های جذاب فروش بهره مند شوید. کارشناسان مجموعه بازدید ایده به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند و هرآنچه که جهت افزایش درآمد نیاز داشته باشید برایتان فراهم خواهد شد.

شما صرفا یک فرد عادی نیستید! عضوی از خانواده بزرگ بازدید ایده با ثبت نام در سیسیتم همکاری در فروش خواهید بود.

مجموعه بازدید ایده بر اساس تعداد و مجموع فروش هر معرف درصد پورسانت را به صورت ماهیانه افزایش میدهد همچنین مانور و انعطاف پذیری بالایی نسبت به معرف های برتر جهت ایجاد فضای مساعد و همکاری های بلند مدت ایجاد میکند. پس با خیال راحت و تضمین آینده شغلی سیستم همکاری در فروش بازدید ایده را انتخاب نمایید و در یک حوزه مثل معرفی پنل های پیام کوتاه یا هر سرویس دیگری شروع به فعالیت نمایید.

سیستم همکاری در فروش بازدید ایده با تمام مجموعه ها متفاوت است!

  • افزایش درصد معرف بر اساس میزان فروش
  • امکان ارتقای جایگاه شغلی
  • عضو خانواده بزرگ بازدید ایده و حمایت از معرف
  • همکاری در فروش پنل های کاربری و نمایندگی پیام کوتاه بازدید ایده
  • همکاری در فروش تمام محصولات و خدمات مجموعه بازدید ایده
  • بدون نیاز به مکان، زمان و سرمایه
  • بدون نیاز به دانش فنی یا پاسخ گویی به سوالات مشتریان
  • و…

سیستم همکاری در فروش صرفا بابت معرفی هر کاربر ۳۰% مبلغ پنل خریداری شده را به حساب بانکی معرف واریز می کند و تمام امور مشاوره، پشتیبانی و… برعهده مجموعه بازدید ایده خواهد بود. همچنین می توانید هر زمان که موجودی کیف پول شما به ۱۰۰ هزار تومان برسد از طریق لینک درخواست وجه که در پنل کاربری شما وجود دارد نسبت به درخواست و دریافت پورسانت خود اقدام نمایید.

نمایندگی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده کاملا کسب و کاری اختصاصی با نام و برند دلخواه شما فراهم می کند و بدون هیچ نامی از بازدید ایده می توانید به کسب درآمد حرفه ای بپردازید اما در راستای راه اندازی نمایندگی علاوه بر کسب درآمد از تمام تراکنش های کاربر از جمله خرید شارژ، خرید خط اختصاصی و … باید نسبت به پاسخ گویی سوالات و سایر موارد کاربران خود نیز زمان بگذارید و پاسخ گو باشید. همچنین ۱۰۰% مبلغ فروش پنل به نمیاندگان تعلق می گیرد.