سرهنگ شااحمد ساکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام 110 مبنی بر حمله و سنگ‌پرانی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو به خودروهای سنگین در جاده‌های نهاوند ومراجعه چندین شاکی، پرونده این موضوع و دستگیری متخلفین با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مامورین پلیس نهاوند طی یک عملیات شناسایی ویژه، خودرو پژو مذکور را شناسایی و عملیات تعقیب و مراقبت را برای توقف خودرو و دستگیری سرنشینان آن آغاز کردند.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: خودرو پژو 405به محض اطلاع از ورود پلیس با سرعت 160کیلومتر از محل متواری می‌شود اما به‌علت سرعت زیاد و رد شدن از روی سرعت گیر خودرو به‌علت نقص فنی معیوب و توسط پلیس متوقف می‌شود.

وی عنوان کرد: چهار سرنشین خودرو مذکور که همگی ساکن شهرک حیدری نهاوند هستند دستگیر شده‌ و پس از تکمیل تحقیقات و  تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به برخورد قاطع پلیس نهاوند با کسانی که در تردد خودروهای سنگین اخلال ایجاد کنند، بیان کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس برابر قانون با افرادی که به هر نحوی قصد حمله و یا اخلال در کار و تردد خودروهای سنگین داشته باشند انجام خواهد شد.

عامل تیراندازی با اسلحه شکاری در یکی از باغات نهاوند دستگیر شد

فرمانده انتظامی نهاوند همچنین از دستگیری فردی که چند روز پیش در یکی از باغات نهاوند با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرده بود، خبر دادو گفت:چند روز پیش شخصی به یکی از باغات جاده دهبوره راه رفته و با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرد که موجب زخمی شدن یک نفر شد.

بحرین|حکم حبس ابد و سلب تابعیت برای چند شهروند
مشاهده

وی با اشاره به اینکه ضارب پس از این اقدام از محل متواری شده و پرونده این اقدام در دستور کار پلیس قرار گرفت بیان کرد: فرد متخلف پنج‌شنبه گذشته توسط پلیس دستگیر و پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات تحویل مقام قضایی شد.

کشف بیش از 190 کیلوگرم مواد مخدر در نهاوند

ساکی با اشاره به کشف بیش از 190 کیلوگرم مواد مخدر در نهاوند، بیان کرد: در شش ماهه اول امسال بیش از 190کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان نهاوند کشف شده است.

فرمانده انتظامی نهاوند عنوان کرد: یکی از مهمترین اولویت‌ اصلی اجرایی و عملیاتی پلیس، مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح‌های مقابله‌ای با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر با استفاده از تاکتیک‌های متنوع پلیسی در این حوزه می‌باشد.

ساکی تاکید کرد: در همین راستا پلیس شهرستان با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و همچنین به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، در 6 ماه گذشته اقدام به اجرای طرح‌ها و عملیات‌های متعدد در سطح شهرستان نهاوند کرده است.

وی گفت: در این  راستا بیش از 190 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 615 نفر از معتادان، خرده فروشان و قاچاقچیان در این حوزه دستگیر شدند.