فتح الله حقیقی عصرامروز در بازدید از اداره پست استان مرکزی با تبریک روز جهانی پست به کارکنان این اداره کل اظهار داشت: این هفته را به همه کارکنان اداره کل پست استان مرکزی تبریک می‌گوییم و یادآور می شوم باید برای تقویت فرهنگ استفاده از خدمات پستی در بین مردم به عنوان یک مسئله مهم مورد توجه مسئولان این سازمان تلاش شود.

وی افزود: یکی از مهمترین راه‌های نیل به این مهم تبیین خدماتی است که از سوی شرکت پست می‌تواند به مردم ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه اداره پست خدمات بسیار زیاد و متنوعی را به مردم ارائه می دهد گفت: این خدمات به نحو مطلوب و مناسب به طرق مقتضی باید به اطلاع مردم و افکار عمومی رسانده شود تا ضمن آشنایی آنها با این خدمات بهتر و بیشتر بتوانند از آن استفاده کنند.

حقیقی ادامه داد: آموزش عمومی و فرهنگ سازی در این زمینه مورد تاکید قرار دارد و از دیگر مواردی که می تواند سبب گسترش خدمات پستی در بعد کمی و کیفی شود و ارائه ظرفیت های نهفته در شرکت پست برای مردم و استفاده کنندگان است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء سیستم پستی و تنوع خدماتی که به مردم و دستگاه ها ارائه می‌شود تاثیر به سزایی در روند توسعه کشور در زمینه‌های مختلف دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به مزایای سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور(سیماک) گفت: انجام همه استعلامات به طور الکترونیکی، شفاف سازی پرونده های ملک، کاهش مراجعه حضوری، ارتقاء سلامت اداری و مدیریت اسناد از مهمترین مزایای این طرح هستند.

حقیقی اضافه کرد: با توجه به اینکه بستر این پروژه در اداره کل پست استان فراهم شده است در آینده ای نزدیک در استان مرکزی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

تاکید امیر قطر بر توسعه روابط با عراق
مشاهده