متولدین ماه‌های مختلف ویژگی‌های منحصربه‌فرد و سلیقه‌های گوناگونی دارند که سبب می‌شود هنگام چیدمان خانه این سلیقه را به دکوراسیون تزریق کنند. متولدین ماه فروردین هم از این قاعده جدا نیستند و بر اساس ویژگی‌های شخصیتی‌شان خانه جالبی برای خودشان می‌سازند. کشف سلیقه دکوراسیونی این افراد به شما کمک می‌کند فروردین ماهی ها را بهتر بشناسید و این بار وقتی به بخش‌های مختلف خانه‌شان نگاه می‌کنید، بفهمید که این سلیقه دکوراسیونی در کدام بخش از ابعاد شخصیتی‌شان ریشه دارد.

خانه‌ای به رنگ قرمز و صورتی دارند

وقتی به خانه یک فروردینی وارد می‌شوید در بخش‌های از خانه رنگ‌های قرمز و صورتی را پیدا می‌کنید. بعضی از فروردینی ها در این زمینه افراط می‌کنند و گروهی دیگر میانه را در پیش می‌گیرند. از میان طیف‌های صورتی هم بیشتر طرفدار صورتی‌های پررنگ و سرخابی هستند و با دیدن این رنگ‌های گرم و پرانرژی، حسابی فعال و سرزنده می‌شوند. البته گاهی اوقات هم نیازمند داشتن احساس آرامش بیشتری هستند. به همین دلیل در چیدمان بخش‌هایی از خانه از طیف‌های ملایمی مانند سفید و آبی هم کمک می‌گیرند.

از زندگی در خانه‌های کوچک فراری هستند

خانه یک فروردینی تقریباً شبیه خصوصیت شخصیتی خودش پیچیدگی زیادی ندارد. اما متولدین این ماه به فضای زیبا و دل‌نشینی نیاز دارند که وسعت زیادی داشته و انرژی در این خانه در جریان باشد. زندگی در خانه‌های کوچک برای فروردینی ها عذاب‌آور است و این افراد تلاش می‌کنند تا هر چه سریع‌تر از فضای کوچکشان فرار کنند!

نور طبیعی برایشان خیلی مهم است

فروردینی ها در هر شرایطی که باشند به نور طبیعی خانه اهمیت می‌دهند. پرده‌ها را طوری انتخاب می‌کنند که در طول روز از حداکثر نور خورشید بهره‌مند شوند و معتقدند که هرچقدر پنجره‌های خانه بزرگ‌تر باشد شرایط زندگی مطلوب‌تر است.

چه جور مجسمه‌هایی را می‌پسندند؟

اگر می‌خواهید برای خانه یک فروردینی مجسمه بخرید بهتر است بدانید که این افراد از مجسمه حیوانات خوششان می‌آید. علاوه بر این به چهره افراد معروف هم علاقه دارند. درمجموع هرچقدر اشیا خانه‌شان شخصی‌تر باشد بیشتر خوشحال می‌شوند.

راهنمای کامل خرید شیشه شیر کودک
مشاهده

از داشتن اتاق ورزشی استقبال می‌کنند

داشتن یک اتاق ورزشی خانگی یکی از رؤیاهای بعضی از فروردینی هاست. به همین دلیل اگر خانه‌ای بزرگ و جادار داشته باشند حتماً فضایی را برای ورزش و سرگرمی‌های فردی و دسته‌جمعی در نظر می‌گیرند.

دفتر کار خانگی دارند

متولدین ماه فروردین به داشتن کسب‌وکار شخصی علاقه زیادی دارند و این ویژگی در میان زن متولد فروردین بیشتر دیده می‌شود. زنان فروردینی معمولاً افراد مستقلی هستند و اگر برحسب شرایط مجبور به کار در خانه شوند، فضایی را به‌عنوان دفتر کارخانگی برای خودشان در نظر می‌گیرند و وسایل موردنیاز را در اطرافشان قرار می‌دهند.

در خانه مرتب تمرکزشان بیشتر است

متولدین ماه فرودین سعی می‌کنند خانه را تمیز و مرتب نگه‌دارند و به نظافت خانه اهمیت می‌دهند. علاوه بر این در خانه منظم تمرکزشان بیشتر می‌شود. حتی اگر خودشان به دلیل مشغله زیاد قادر به رسیدگی به امور خانه نباشند از اطرافیان یا حتی یک کارگر خانگی کمک می‌گیرند.

عاشق کتابخانه هستند

بیشتر متولدین ماه فرودین به کتاب‌خوانی و مطالعه علاقه دارند؛ درنتیجه بخشی از خانه را با کتابخانه پر می‌کنند. این افراد ترجیح می‌دهند که در خانه‌شان به‌جای بوفه‌ای برای چیدن ظرف و ظروف مختلف، کتابخانه داشته باشند و کتاب‌های محبوبشان را داخل آن بچینند.