یکی از بهترین راه ها  برای ست کردن لباس،داشتن اطلاعات کافی درباره ویژگی رنگ هاست.این مقاله یک راهنمای خوب برای انتخاب  جدیدترین مدل ست های مانتو زرد زنانه و دخترانه می باشد که با توجه به رنگ سال 2021 و ویژگی های فوق العاده رنگ زرد و طوسی به آن می پردازیم.

ست مانتو زرد و طوسی

رنگ سال 2021 / 1400

هر سال در آستانه سال جدید میلادی، یک رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب می شود. کمپانی پنتون، دو رنگ خاکستری (Ultimate Gray ) و زرد (Illuminating) را به عنوان رنگ سال 2021 / 1400 معرفی کرد. معاون این کمپانی گفت :«این رنگ ترکیبی است که بیانگر انعطاف‌پذیری، امید به زندگی پس از سختی و خوش‌بینی است که ما به آن نیاز داریم.»

ترکیب زرد و خاکستری با جسارت بخشیدن به روحیه، نیاز درونی به دیده شدن، شناخته شدن و شنیده شدن صدای ما را برجسته تر می کند. ترکیبی که به بینش، نو آوری و شهود گره می خورد، احترام به خرد، تجربه و هوش، بازسازی را الهام می بخشد و ما را به سوی روش های تفکر و مفاهیم جدید سوق می دهد.

کارشناسان کمپانی پنتون رنگ زرد را به خاطر داشتن و القای حس قدرت، انرژی، مثبت بودن، آفتاب و خاکستری را به خاطر سایه‌های روح‌انگیز، الهام‌بخشی و تلاش برای نشاط انتخاب کرده‌اند. آنها معتقدند ترکیب این دو رنگ پیامی حاوی قدرت و امید را القا می‌کند.

پالت رنگ

این پالت زیبا از طیف رنگ های خاکستری ، طوسی و زرد ایجاد شده است. اگر به دنبال استفاده از ترکیب رنگ سال 2021 در استایل تان هستید ما به شما این پالت را پیشنهاد می کنیم. این ترکیب رنگ خیلی معروف است. علاوه بر لباس در دکوراسیون و معماری خانه های لوکس هم به کار می رود.

فقط یادتان باشد با خاکستری به استایل تان عمق بدهید و با رنگ زرد برجستگی ها و یا اکسسوری هایی که می خواهید نشان بدهید متمایز کنید.

ست کردن رنگ طوسی

جدیدترین مدل ست های مانتو زرد زنانه و دخترانه

مانتوهای زرد رنگ، به دلیل خاصیت بازتابی نوری که دارند یک گزینه خنک و مناسب برای ساخت استایل های بهاره و تابستانه هستند.علاوه بر آن، به دلیل تطابق زیادی که با رنگ های گرم پاییزی دارند برای انتخاب بافت و پلیور پاییزه ، مورد خوبی محسوب می‌شوند.

راهنمای کامل خرید تخت نوزاد
مشاهده

مانتوهایی با رنگ های برجسته و روشن مثل زرد، علاوه بر ترکیب های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه ای می‌سازند، مکمل های خوبی برای رنگ های متضاد خود نیز هستند. برای مثل رنگ زرد به شرطی که اصول ست کردن آیتم ها رعایت شود، با کالیته رنگ بنفش یا آبی هماهنگی خوبی پیدا می‌کند.

یکی‌ از مزیت های رنگ زرد، هماهنگی بالای آن با محصولات چرمی است که می‌توانند در آیتم های کمربند، صندل و حتی کت های زمستانه مورد استفاده قرار بگیرند.

همیشه رنگ‌های خنثی را می‌توانید به سادگی با رنگ‌های دیگر ست کنید. اما در میان تمام رنگ‌ها، رنگ طوسی به سادگی با هر رنگی ست می‌شود.شما می‌توانید با خرید مانتو طوسی، انواع استایل مجلسی و اسپرت را تجربه کنید. اگر می‌خواهید تنها با یک خرید مانتو زنانه ، چندین استایل متفاوت را تجربه کنید، بهترین انتخاب شما، خرید مانتو طوسی خواهد بود.

جدیدترین مدل ست های مانتو زرد زنانه و دخترانه

در روانشناسی رنگ‌ها، رنگ طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی دارد که ظاهر شما را از دیگران متمایز می‌کند. فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای استفاده از رنگ طوسی است.

رنگ طوسی یکی از رنگ‌های مورد علاقه خانم‌ها است، چرا که ظاهری اسپرت و مجلسی دارد. برخلاف بسیاری از رنگ‌ها که رنگ مکمل چندانی ندارند، طوسی پادشاه رنگ‌های مکمل است. ست کردن رنگ طوسی بسیار ساده است. اما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید استایل جذاب و چشمگیری داشته باشید، این رنگ‌ها را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

ویژگی های رنگ زرد ؛ جدیدترین ست مانتو زرد

دانستن ویژگی های رنگ زرد در انتخاب جدیدترین ست های مانتو زرد زنانه بسیار مهم است. رنگ زرد می‌تواند بسیار درخشان و قوی باشد و احتمالا به همین دلیل است که به طرز قوی احساسات را برمی‌انگیزد. زرد می‌‌تواند به سرعت توجه را به خود جلب کند. اما اگر بیش از حد از آن استفاده شود به همان اندازه هم می‌تواند اذیت کننده باشد.زرد هم می‌تواند گرم و روشن به نظر بیاید و هم منجر به خستگی بصری شود.

گران ترین کفش زنانه دنیا به قیمت 17 میلیون دلار
مشاهده

شیک ترین مدل مانتو

بر اساس روانشناسی رنگ‌ها، برخی از رنگ‌ها قدرت برانگیخته کردن برخی احساسات را دارند و می‌توانند بر روی رفتار افراد تاثیر بگذارند. با این‌ که تاثیر رنگ‌ها روی احساسات افراد می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله تجربیات گذشته و فرهنگ بستگی داشته باشد، اما بازهم برخی رنگ‌ها روحیه یا احساسات مشخصی را در افراد برانگیخته می‌کنند. در ادامه برخی از خصوصیاتی که معمولا در روانشناسی رنگ زرد به این رنگ نسبت داده می‌شود را ذکر می‌کنیم.

رنگ زرد انرژی دهنده است

رنگ زرد اغلب به عنوان رنگ پرانرژی شناخته می‌شود. معمولا در شرایط و محصولاتی که قصد دارند حس هیجان یا انرژی زیاد تولید کنند استفاده می‌شود. رنگ زرد تند برای ارائه مختصر و مفید مناسب است، چراکه بسیار مهیج است و می‌تواند احساس انرژی و پویا بودن را به سرعت منتقل کند. انتخاب جدیدترین ست مانتو زرد زنانه با رنگی پر انرژی.

رنگ زرد می‌‌تواند خشن باشد

رنگ زرد در حالی که می‌تواند یک رنگ انرژی بخش باشد، روی دیگری هم دارد. برخی مواقع زرد می‌تواند به شدت پرخاشگر و تهاجمی باشد. بسیاری از مواقع وقتی افراد در جایی قرار بگیرند که با رنگ زرد محاصره شده باشد، ممکن است بسیار تحریک‌پذیر یا حتی عصبانی شوند.

افراد اعلام کرده‌اند وقتی که در اتاقی که تمام دیوارهایش زرد است قرار می‌گیرند، میزان تحریک‌پذیری آن‌ها افزایش پیدا می‌کند؛ تفاوتی هم ندارد که با حس و حال خوب وارد اتاق شده باشند یا نه. خیلی از افراد این رنگ را رنگ برون‌گرایی می‌دانند که نمی‌توان وجود آن را انکار کرد و احساسات خود را نسبت به آن واکنش نداد. افرادی که رنگ زرد را برای لباس، یا ماشین خود انتخاب می‌کنند نیز معمولا به برون ‌گرایی تمایل بیشتری دارند و ارزش زیادی برای منحصربه‌فرد بودن قائل هستند.

رنگ لباس متناسب با رنگ پوست شما
مشاهده

رنگ زرد پیچیده است

در انتخاب مانتو زرد دخترانه باید بسیار دقت کرد. تاثیر رنگ زرد می‌تواند به شدت پیچیده باشد؛ برخی افراد را یاد روزهای گرم و شاد تابستان بیندازد و برای برخی زنده کننده خاطرات بد باشد. این رنگ برای برخی افراد رنگ خوشحالی و یادآور گل‌ها و طلوع آفتاب است.اما همین رنگ می‌تواند در برخی دیگر باعث واکنش عصبی شدید و از دست دادن کنترل عصبی شود. خیلی از افراد با دیدن رنگ زرد تاب و توان خود را از دست می‌دهند، چه نسبت به غذا و چه نسبت به اتفاقات.

ست کردن لباس طوسی و زرد

ست های مانتو زرد با رنگ زرد فرح بخش

برای خیلی از افرد رنگ زرد یک رنگ نشاط آور و فرح بخش است و درانتخاب مانتو زرد دخترانه می توان از آن استفاده کرد. در کنار این، این رنگ می‌تواند توجه و نگاه همه را به خود جلب کند. با استفاده از این موضوع در تبلیغات از این رنگ استفاده می‌کنند تا با جلب توجه، احساس نشاط و خوشحالی را در افراد بیدار کنند. برای یک برند چه چیزی بهتر از این‌که مردم نامش را با شادی به یاد داشته باشند.

دانش‌آموزانی که در کلاسی با یک دیوار زرد رنگ درس می‌خواندند، احساس نشاط و فرح بیشتری نسبت به یادگیری درس را گزارش کردند. وقتی افراد زرد می‌پوشند یا یک ماشین زرد سوار می‌شوند، می‌تواند نشان‌دهنده شخصیت شوخ‌طبع و بازیگوش آن فرد باشد. این رنگ همچنین نشان‌ می‌دهد که این افراد مایلند که کارها را متفاوت از دیگران انجام دهند و نظر دیگران یا روبرو شدن با هنجارهای گروه، اهمیت زیادی برایشان ندارد.

رنگ زرد یکی از رنگ های اصلی در نقاشی و جزو رنگ های گرم طبقه بندی می شود. زرد رنگی است که برای توصیف روشنایی و دوست داشتن به کار می رود.با توجه به خصوصیاتو ویژگی های  رنگ زرد و انتخاب آن عنوان رنگ سال 2021 با جدیدترین مدل ست های مانتو زرد و طوسی خوش تیپ ترین باشید.