تم جشن تولد پسرانه
سوپر قهرمان‌ها یا به قول خودمان ابرقهرمان‌های فیلم‌ها و انیمیشن‌ها همیشه از موضوعات جذاب و مورد علاقه پسربچه‌ها هستند؛ از جمله‌ این قهرمان‌ها می‌توان به قهرمانان مجموعه قصه‌های مصور قدیمی شرکت‌های مارول و دی سی اشاره کرد که بعدها با اقتباس از آن‌ها مجموعه فیلم‌ها و سریال‌های متنوعی ساخته شدند. اگر تولد پسرکوچولوی شما نزدیک است و شما از علاقه‌ او به شخصیت‌های محبوب این قصه‌های مصور مانند مرد عنکبوتی، بتمن، سوپرمن و … خبر دارید می‌توانید از این شخصیت‌ها برای آماده کردن یک تم تولد پسرانه‌ زیبا استفاده کنید.

تم تولد پسرانه: ابر قهرمان‌ها

برای آماده کردن یک تم تولد با طرح ابرقهرمان ها به تصاویر و طراحی‌های مناسب از شخصیت مورد علاقه فرزندتان نیاز دارید. ابتدا ابرقهرمان مورد نظر را بشناسید و سپس یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این شخصیت‌ها می‌تواند از بتمن و سوپرمن (که هم نسل پدران ما هستند) تا مرد عنکبوتی، نگهبانان کهکشان و دیگر شخصیت‌هایی باشندکه به‌تازگی به این قهرمانان جذاب اضافه شده‌اند.
برای آماده کردن یک تم تولد پسرانه زیبا ابتدا باید فهرستی از لوازم مورد نیاز خود شامل تنقلات، کیک تولد، تزئینات، ظرف‌ها، هدایای مهمان‌ها، شیرینی‌ها و … را تهیه کنید. تصاویر تم تولد پسرانه مورد نظر خود را پرینت بگیرید و از آن‌ها برای تزئین لوازم مورد نیازتان استفاده کنید.  بر خلاف پسر کوچولوها، دخترها تم تولد دخترانه پرنسسی را دوست دارند که می‌توانید در نی نی سایت مدل‌های پیشنهادی آن را ببینید.

تم تولد بتمن

تم تولد مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی برای اولین بار در سال 1962 وارد داستان‌های مصور کمپانی مارول شد، چند دهه بعد و در سال 2002، اولین فیلم این ابر قهرمان بر روی پرده‌ی نقره‌ای رفت؛ اتفاقی که محبوبیت او در جهان را چندین برابر کرد. برای آماده کردن تم تولد مرد عنکبوتی محبوب پسر بچه‌ها، احتیاج به مقدار زیادی رنگ قرمز و چندین متر نخ ماهیگیری دارید تا تارهای مرد عنکبوتی را آماده کنید. لباس معروف مرد عنکبوتی به راحتی در دسترس است و می‌توانید آن را از بازار خریداری کنید.

تم تولد آیرون من

مرد آهنی یا همان آیرون من از دیگر ابرقهرمانان کمپانی مارول است که برای اولین بار در سال 1963 وارد داستان‌های مصور مارول شد و با انتشار مجموعه فیلم‌های آیرون من به شهرتی باورنکردنی دست پیدا کرد. آیرون من با آن لباس آهنی بزرگ از جمله قهرمانان محبوبی است که کودکان را به دنیای علمی و تخیلی محبوبشان متصل می‌سازد. برای تهیه تم تولد آیرون من بهتر است از عروسک‌های این شخصیت محبوب برای تزئین لوازم تولد استفاده کنید. رنگ قالب برای تم تولد آیرون من قرمز و زرد است.

تم تولد مرد آهنی برای پسران

تم تولد هالک

مجموعه داستان‌های هالک شگفت‌انگیز برای اولین بار در ماه می سال 1962 منتشر شد. این شخصیت سبز رنگِ محبوب، برای پسرهایی با جثه‌ درشت‌ جذاب‌تر است. رنگ قالب در تم تولد هالک سبز است؛ پس در جشن تولدی با تم هالک استفاده از نوشیدنی‌ها و تنقلات سبزرنگ جذابیت بیش‌تری دارد.

تم تولد بتمن

مجموعه فیلم‌های زیادی از این ابر قهرمان معروف با ظاهر پر ابهت سیاهش ساخته شده است. رنگ تم تولد بتمن سیاه و زرد است. برای آماده سازی تم تولد بتمن از المان‌های معروف او مانند تیر خفاشی برای تزئین لوازم تولد خود استفاده کنید.

مادر و دختری سِت بپوشید
مشاهده

تم تولد بتمن

تم تولد سوپرمن

سوپرمن هم عضوی از قهرمانان دی سی است که اولین بار در سال 1938 وارد داستان‌های مصور این کمپانی شد. تم تولد سوپر من از رنگ‌های آبی، قرمز و زرد تشکیل می‌شود. از مهم‌ترین المان‌های ظاهری سوپرمن علامت اس (S) بر روی سینه‌ی لباس او و همینطور شنل قرمز رنگش است. از این المان‌ها برای تهیه‌ی لباس و تزئین شیرینی‌ها و سایر ملزومات  استفاده کنید.

تم تولد سوپرمن

تم تولد تُور

شنل، زره، لباس‌ها و همچنین چکش تور از المان‌های معروف این ابرقهرمان هستند. برای آماده کردن تم تولد تور از رنگ‌های طوسی و قرمز استفاده کرده و در طراحی‌های خود چکش تور را فراموش نکنید.

تم تولد نگهبانان کهکشان

اولین اپیزود از مجموعه نگهبانان کهکشان در سال 2014 بر روی پرده رفت و این شخصیت‌های جذاب هم مانند سایر شخصیت‌های مارول به سرعت گیشه‌های سینما را فتح کرده و به محبوبیت زیادی در سرتاسر دنیا دست پیدا کردند. از جمله شخصیت‌های مطرح شده در این مجموعه استار لرد، گامورا، درکس، گوروت و… هستند که می‌توانید از تصاویر آن‌ها برای تزئین کیک‌ و شیرینی‌ها، دیوارها، هدایا و… استفاده کنید.

تم تولد پسرانه نگهبانان کهکشان