دکوراسیون خانه یک 《مهرماهی》چه شکلی است؟

همه ما خانم‌ها سلیقه مشترکی نداریم. مثلاً ممکن است مبلمانی که من می‌پسندم ازنظر صمیمی‌ترین دوستم اصلاً جالب و جذاب نباشد و از طرفی وقتی من به خانه‌اش می‌روم به این فکر کنم که در انتخاب پرده خانه‌اش سلیقه به خرج نداده! واقعیت این است که حس زیبایی‌شناسی ما تحت تأثیر عوامل مختلف پرورش می‌یابد اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که ماه تولد در این موضوع بی‌تأثیر نیست. درواقع ماه تولد گذشته از اینکه در بروز بعضی از رفتارهای شخصیتی نقش دارد، در نحوه چیدمان و انتخاب عناصر دکوراسیونی هم تأثیرگذار است. فکر می‌کنید که متولدین ماه مهر با داشتن چه خانه و دکوراسیونی خوشحال می‌شوند؟ در اینجا به شما می‌گوییم که متولدین این ماه چه سبک دکوراسیونی را بیشتر می‌پسندند و خانه آن‌ها چه ویژگی‌های مشترکی دارد.

عاشق دکوراسیون قرینه هستند

نشان تولد مهرماهی‌ها ترازو است. ازاین‌رو متولدین این ماه به دنبال ایجاد تعادل در زندگی هستند و در چیدمان خانه هم از این اصل پیروی می‌کنند. اگر به خانه یا اتاق یک مهرماهی سر بزنید هیچ عجیب نیست که با دکوراسیون قرینه روبرو شوید. این افراد بیشتر سعی می‌کنند اشیا را به‌طور قرینه در خانه بچینند و هرچقدر این قرینه‌سازی بیشتر رعایت شود، خوشحال‌تر می‌شوند. به‌طور مثال مهرماهی‌ها ترجیح می‌دهند که مبل‌ها به‌طور قرینه و کاملاً منظم در دو طرف سالن پذیرایی چیده شوند. اما توجه بیش‌ازحد به تعادل و قرینه‌سازی ازاین‌جهت خطرناک است که ممکن است این کار بیش‌ازحد در خانه دیده شود و این افراط‌کاری حس راحتی خانه را مخدوش سازد.

باردارم؛حالا چی بپوشم؟
مشاهده

به هنر و آثار هنری اهمیت می‌دهند

سیاره مرتبط با متولدین این ماه زهره یا ناهید است که به زیبایی شهرت دارد؛ ازاین‌رو حس زیبایی‌شناسی این افراد بسیار قوی است. با ورود به محل زندگی آن‌ها اشیا هنری زیبایی را می‌بینید که جمع‌آوری این مجموعه فقط از ذوق هنری یک مهرماهی برمی‌آید. خرید اشیای هنری ارزشمند در میان این قشر دیده می‌شود و در بیشتر مواقع خودشان نیز ‌دستی در هنر دارند. مهرماهی‌ها دوست دارند خانه‌شان را با اشیا تزئینی شیک و زیبا پر کنند. این افراد نسبت به دکوراسیون خانه حساس هستند و دوست دارند بهترین‌های فروشگاه‌ها را به خانه بیاورند. به همین دلیل یک خانم مهرماهی بیشتر مواقع با اشتیاق زیاد در فروشگاه‌های لوازم‌خانگی و وسایل تزئینی قدم می‌زند و با اشیای تازه‌ای به خانه می‌آید.

اتاق نشیمن مرکز توجهشان است

ازنظر یک مهرماهی اتاق نشیمن مهم‌ترین بخش از خانه است. این افراد دلشان می‌خواهد این قسمت از خانه راحت و البته به‌اندازه کافی شیک باشد و سعی می‌کنند وسایل و مبلمان زیبا و جدیدی را در این بخش از خانه قرار دهند. البته ممکن است تصمیم بگیرند که یک کاناپه بزرگ و راحت به سبک کلاسیک که خیلی زود از مد نمی‌افتد را در اتاق نشیمن بگذارند که رنگ آن بژ یا قهوه‌ای متمایل به خاکستری باشد. به‌این‌ترتیب عناصر دکوراسیونی متنوعی با این رنگ‌ها به‌سادگی هماهنگ می‌شود و قابلیت تغییر ورود وسایل تزئینی تازه همچنان وجود دارد.

برای مهمان خودشان را به آب‌وآتش می‌زنند

وقتی به خانه یک مهرماهی دعوت می‌شوید معمولاً به شما خیلی خوش می‌گذرد؛ چراکه مهمان‌نوازی از ویژگی‌های بارز متولدین این ماه است. این افراد به‌شدت خوش‌مشرب و اجتماعی هستند و مدام تلاش می‌کنند که به مهمانانشان بسیار خوش بگذرد. آن ها سعی می‌کنند خانه و اسباب و وسایل مناسب و کافی برای پذیرایی از مهمانان در اختیار داشته‌باشند. در صورت لزوم چیدمان خانه را برای ورود مهمانان عزیزشان تغییر می‌دهند تا اسباب آسایش آن‌ها به بهترین وجه ممکن فراهم شود.

چند روز یک بار موها را باید شست؟
مشاهده

عکس عزیزانشان را قاب می‌کنند

متولدین ماه مهر برای دوستان و خانواده اهمیت زیادی قائل هستند؛ به همین دلیل تصاویر زیادی از افراد محبوبشان را قاب گرفته و روی درو دیوار قرار می‌دهند. این عکس‌های خانوادگی در داخل قاب‌های زیبا، جنبه دکوراسیونی دارند و می‌توانند به یک دیوار ساده جلوه تازه‌ای ببخشند؛ موضوعی که مهرماهی‌ها از آن استقبال می‌کنند!