مجید خورشیدی عصر امروز پس از بارش باران با سرکشی و بازدید از محلات مختلف شهر بوشهر بر تسریع تخلیه آبگرفتگی معابر و میدان‌های شهر تاکید کرد و اظهار داشت: نیروهای خدماتی و امدادی هنگام بارش باران باید در حل مشکلات مردم فعالانه تلاش کنند.

وی بر همکاری دستگاه‌های ذیربط در تخلیه آبگرفتگی در مناطق مختلف تاکید کرد و افزود: برای حل مشکل آبگرفتگی دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، راهداری و حمل و نقل ، هلال احمر، مدیریت بحران و دیگر دستگاه‌ها باید فعالانه خدمات‌رسانی لازم را انجام دهند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه هنگام بارش باران مشکلات در شهرها نسبت به دیگر مناطق غیر شهری بیشتر است گفت: بارش باران در مناطق درون شهری به شکل محسوستری نسبت به مناطق برون شهری مشکل ایجاد میکند که ضرورت دارد همه امکانات و تجهیزات به مدیریت شهری کمک کنند.

خورشیدی با تاکید بر ارائه راهکار برای تسریع در رفع آبگرفتگی هنگام بارش باران گفت: گستردگی آب گرفتگی در بوشهر زیبنده این شهر و مردمان خوب آن نیست و باید با ارائه راهکار و تدابیر مناسب برای تسریع در تخلیه آبگرفتگی معابر با همکاری همه دستگاه‌ها اقدام شود.

در این بازدید چند ساعته، بسیاری از مناطق بوشهر در مرکز و محلات جنوبی بازدید شد.

در این بازدید که شهردار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر، مدیریت بحران و دیگر مسئولان حضور داشتند مقرر شد مدیریت بحران به قید فوریت اقدامات دستگاه‌های مختلف در زمینه خدمات‌رسانی به مردم را بررسی و ضمن آسیب شناسی، ترتیبی اتخاذ کند تا در بارندگی‌های بعدی چنین صحنه‌هایی کمتر تکرار شود.

حضور خادم‌یاران سلامت رضوی در گلشهر؛ ارائه خدمات رایگان پزشکی در مناطق محروم مشهد
مشاهده

در این بازدید مسئولان امدادی و خدماتی اعلام کردند: از زمان شروع بارش باران همه ظرفیت‌های انسانی و تجهیزاتی فعالیت خدمات‌رسانی خود را آغاز کرده است.