مجید خورشیدی عصر امروز پس از بارش باران با سرکشی و بازدید از محلات مختلف شهر بوشهر بر تسریع تخلیه آبگرفتگی معابر و میدان‌های شهر تاکید کرد و اظهار داشت: نیروهای خدماتی و امدادی هنگام بارش باران باید در حل مشکلات مردم فعالانه تلاش کنند.

وی بر همکاری دستگاه‌های ذیربط در تخلیه آبگرفتگی در مناطق مختلف تاکید کرد و افزود: برای حل مشکل آبگرفتگی دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، راهداری و حمل و نقل ، هلال احمر، مدیریت بحران و دیگر دستگاه‌ها باید فعالانه خدمات‌رسانی لازم را انجام دهند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه هنگام بارش باران مشکلات در شهرها نسبت به دیگر مناطق غیر شهری بیشتر است گفت: بارش باران در مناطق درون شهری به شکل محسوستری نسبت به مناطق برون شهری مشکل ایجاد میکند که ضرورت دارد همه امکانات و تجهیزات به مدیریت شهری کمک کنند.

خورشیدی با تاکید بر ارائه راهکار برای تسریع در رفع آبگرفتگی هنگام بارش باران گفت: گستردگی آب گرفتگی در بوشهر زیبنده این شهر و مردمان خوب آن نیست و باید با ارائه راهکار و تدابیر مناسب برای تسریع در تخلیه آبگرفتگی معابر با همکاری همه دستگاه‌ها اقدام شود.

در این بازدید چند ساعته، بسیاری از مناطق بوشهر در مرکز و محلات جنوبی بازدید شد.

در این بازدید که شهردار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر، مدیریت بحران و دیگر مسئولان حضور داشتند مقرر شد مدیریت بحران به قید فوریت اقدامات دستگاه‌های مختلف در زمینه خدمات‌رسانی به مردم را بررسی و ضمن آسیب شناسی، ترتیبی اتخاذ کند تا در بارندگی‌های بعدی چنین صحنه‌هایی کمتر تکرار شود.

آغاز رأی‌گیری برای انتخاب شعار اتوبوس تیم ملی فوتبال
مشاهده

در این بازدید مسئولان امدادی و خدماتی اعلام کردند: از زمان شروع بارش باران همه ظرفیت‌های انسانی و تجهیزاتی فعالیت خدمات‌رسانی خود را آغاز کرده است.