ایلام| اجرای پروژه های زیرساخت اربعین با سرعت قابل قبولی در حال انجام است

مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز در پایان سفر خود به ایلام و بررسی‌ میدانی زیر ساخت‌های اربعین استان ایلام برای میزبانی زائران اربعین امسال اظهار داشت: ده پروژه بزرگ در دست اقدام در استان ایلام روند روبه رشد و قابل قبولی دارند.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: برخی از این پروژه‌ها در اربعین امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرند و تکمیل ده پروژه در اربعین 98 انجام می‌شود.

جمالی نژاد امنیت 430 کیلومتری مرز مشترک ایران و عراق در حوزه استحفاظی استان ایلام و نزدیک‌ترین مرز به عتبات عالیات را از محاسن انتخاب مرز مهران برای سفر به عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی اربعین امسال دانست و خاطر نشان کرد: امنیت، اقدامات ایمنی انجام شده، برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده‌ای و استقرار واحدهای بهداشتی و پزشکی و سایر خدمات و تامین و مردم چشم انتظار حضور زوار پیش بینی حضور سه میلیون زائر را برای تردد در مرز مهران کرده است.

وی اعتبارات هزینه شده در حوزه زیرساخت اربعین امسال را 40 میلیارد تومان ذکرکرد و افزود : 200 ملیارد تومان هم برای ساخت و تکمیل پروژه های بین راهی اربعین اختصاص در در حال هزینه است.

جمالی نژاد در ارتباط به تقویت زیرساخت‌های شهر مهران و فضای شهری و توسعه آن متناسب با حجم جمعیت ورودی به این شهر تصریح کرد: اعتبارات ویژه از طریق وزارت کشور برای تقویت زیر ساخت‌ها و بازسازی فضای شهری شه مهران اختصاص داده می‌شود.

محمدرضا مهاجری: بازی ما و پرسپولیس پُرفشار بود
مشاهده