در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی 2 تیم سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به قضاوت علیرضا فغانی به مصاف یکدیگر رفتند. حواشی نیمه نخست این مسابقه به شرح زیر است:

* همانند دیدارهای گذشته سپاهان ترافیک بسیار شدیدی قبل از آغاز مسابقه در اطراف ورزشگاه ایجاد شده بود و مشکلات بسیار زیادی را برای هواداران ایجاد کرده بود.

* بازیکنان سپاهان با در دست داشتن بنری آغاز هفته نیروی انتظامی را گرامی داشتند، همچنین بازیکنان نساجی مازندارن نیز با در دست بنری با مضمون بیماری SMA به حمایت از افراد مبتلا به این بیماری پرداختند.

* به جز کی‌روش استنلی، ولادیمیر کومان و مهرداد محمدی سایر بازیکنان اصلی سپاهان به سمت نیمکت نساجی رفتند و با جواد نکونام و کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

* کادر فنی سپاهان به سمت نیکمت نساجی رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.

* چند تن از هواداران تیم سپاهان با حضور در جایگاه تماشاگران تیم نساجی مازندارن ورود آن‌ها را به اصفهان خوش‌آمد گفتند و برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

* در زمان آغاز مسابقه حدود 5 هزار هوادار تیم سپاهان در ورزشگاه حضور داشتند و تا اواخر نیمه نخست نیز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شد.

* جواد نکونام، سرمربی تیم نساجی مازندران در کنار خط با جنب و جوش خاصی تیم خود را هدایت می‌کرد و در بعضی از دقایق بازی به زمین مسابقه وارد می‌شد.

* در دقیقه 26 سجاد شهباززاده مهاجم تیم سپاهان در صحنه‌ای و به صورت اشتباه دروازه تیم سپاهان را باز کرد تا نخستین گل به خودی سپاهان در این فصل به نام شهباززاده به ثبت برسد.

تشکیل جلسه کمیته فنی استقلال با حضور شفر
مشاهده

* جرج ولسیانی بازیکن فصل گذشته ذوب‌آهن که در این فصل به جمع یاران جواد نکونام پیوسته است در ترکیب ابتدایی نساجی حضور دارد و بار دیگر به اصفهان بازگشته است.

* در صحنه‌ای حامد لک دروازه‌بان تیم نساجی پس از گرفتن توپ خود را بر روی زمین انداخت که با اعتراض هواداران سپاهان روبه رو شد.

* در اواخر نیمه نخست درگیری لفظی بین کادر فنی نساجی و سپاهان به وجود آمد که با وساطت سرمربیان 2 تیم ختم به خیر شد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.