اصفهان| عدم تغییر محسوس در سرعت اینترنت نقش‌جهان؛ تقدیر سپاهانی‌ها از نیروی انتظامی

در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی 2 تیم سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از ساعت 18:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به قضاوت علیرضا فغانی به مصاف یکدیگر رفتند که حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

* در بین 2 نیمه از چند از عوامل انتظامی مستقر در ورزشگاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی از سوی باشگاه سپاهان تقدیر به عمل آمد.

* بازیکنان ذخیره 2 تیم در بین 2 نیمه خود را برای ورود به زمین مسابقه گرم کردند، در این بین میلاد سرلک در ابتدای نیمه دوم جایگزین سعید آقایی شد.

* تیم نساجی برای حضور در زمین مسابقه در نیمه دوم این دیدار با تأخیر وارد زمین مسابقه شد.

* با وجود اینکه در هفته‌های گذشته سیستم فیبر نوری ورزشگاه نقش‌جهان با حضور معاون وزیر ارتباطات افتتاح شده، اما سرعت اینترنت ورزشگاه تغییر محسوسی نکرده بود.

* تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه نقش جهان 12 هزار نفر اعلام شد.

* هواداران تیم سپاهان با تشویق تیم خود به وسیله نور تلفن‌های همراه خود صحنه‌های زیبایی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند.

* محمد عباس‌زاده مهاجم باسابقه تیم فوتبال نساجی که خبرهایی مبنی بر مصدومیت‌اش به گوش می‌رسید در دقیقه 70 این دیدار وارد زمین مسابقه شد.

* سیاوش یزدانی، مدافع تیم سپاهان که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است در جایگاه ورزشگاه حضور دارد.

* 5 دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم این دیدار توسط داور چهارم مسابقه اعلام شد.

* امیر قلعه‌نویی در اوقات تلف شده نیمه دوم این دیدار به نشانه اعتراض به عملکرد بازیکنان سپاهان بطری آب را به زمین پرتاپ کرد.

گزینه ترامپ برای دیوان عالی آمریکا با چشمانی اشکبار در سنا
مشاهده