امید نمازی درباره شرایط ذوب‌آهن اظهار داشت: شرایط تیم‌مان خوب است. شما آگاه هستید که فصل را خوب شروع کردیم و بعد از 2-3 بازی اول یکی دو بازی نتایج خوبی نگرفتیم و دو شکست پی‌درپی مقابل پدیده داشتیم. بعد از آن در برابر استقلال خوزستان در گرمای هوای اهواز بازی کردیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم ولی در نهایت با یک پنالتی بازی را واگذار کردیم. خیلی امیدواریم به آینده، تیم روحیه‌اش خیلی خوب است و مطمئنا به روزهای خوب ذوب‌آهن می‌رسیم.

وی در گفت‌وگو با  برنامه «ورزش و مردم» درباره حواشی چند روز گذشته محسن مسلمان عنوان کرد: خوشحالم که این موضوع را مطرح کردید. چون در روزنامه‌ها هرکه هرچه دلش خواست نوشت. واقعیت این است که محسن مسلمان هیچ بی‌انضباطی نداشته است و فقط به خاطر مسائل فنی تصمیم گرفتیم که در بازی آخر جزء 18 نفر نباشد. ولی محسن عکس‌العمل خوبی نسبت به این قضیه نداشت و ما سعی کردیم با او جلسه‌ای را برگزار کنیم و او در این‌باره توضیح دهد. همیشه خواستیم که بازیکنان در خدمت تیم باشند. ما دیروز با مسلمان جلسه‌ای داشتیم و چارچوب‌هایی را برای او مشخص کردیم و به او گفتیم که اگر بخواهد بیرون از این چارچوب کار کند و حاشیه درست کند ما راضی نخواهیم بود و نمی‌تواند جزء تیم باشد. این مسئله را برای او روشن کردیم و انشالله تا‌آخر فصل مشکلی نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که حواشی مسلمان ربطی به کمیته انضباطی دارد؟  گفت: به هیچ وجه ربطی ندارد و کمیته اخلاق کار خودش را می‌کند. کار مسلمان در تمرین و زمین بازی مشخص می‌شود. مسائل کمیته انضباطی و مسلمان به خودشان ارتباط دارد .

میرهاشم حسینی: قسم می‌خورم در مسابقه بعدی «دائی هون لی» را شکست بدهم/ نماینده میانه فقط عکس یادگاری گرفت و بدون خداحافظی رفت
مشاهده

نمازی درباره جذب مهاجم جدید یادآور شد: قبل از بازی آخرمان رحیم زهیوی که بازیکن آزاد بود را جذب کردیم و الان هم در حال جذب کردن یک بازیکن داخلی هستیم و  انشاءالله تکلیف این موضوع تا یکی دو روز آینده مشخص می‌شود. یکی دو بازیکن خارجی هم مدنظرمان هستند که در چند روز آینده درباره آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی درباره حمایت سعید آذری از کادرفنی عنوان کرد: ایشان در این مدت کم نگذاشتند و یک مدیر کاربلد هستند و همه جوره از تیم و من حمایت کردند. مطمئنا حمایت ایشان در آینده جواب خواهد داد. چون در گذشته هم آقای گل‌محمدی و قلعه‌نویی هم بودند که در ابتدا با مشکلاتی مواجه بودند ولی در آینده و با حمایت مدیریت نتایج خوبی کسب کردند.

نمازی در پاسخ به این سوال که بهتر نبود تبریزی از ذوب‌آهن جدا نمی‌شد؟ گفت: تبریزی یک بازیکن باکیفیت است و این را در چند سال گذشته ثابت کرده است. پیش از این که من به ذوب‌آهن بیایم و از 2-3 سال قبل هم صحبت از رفتن او به استقلال بود. خودش هم خیلی علاقه داشت که به استقلال بپیوندد. وقتی بازیکنی قلب و روحش متعلق به جای دیگر است بهتر است که برود. برای او آرزوی موفقیت کردیم و امیدواریم در استقلال هم موفق باشد. اگر او می‌خواست در خدمت ذوب‌آهن باشد مطمئنا ما هم به هیچ وجه نمی‌خواستیم او را از دست بدهیم ولی مرتضی تبریزی دلش با استقلال بود و به خاطر همین ما اجازه دادیم که از ما جدا شود و باشگاه هم درآمدزایی خوبی از این راه داشت و امیدوارم که با این درآمدزایی هم بازیکن جدید جایگزین کنیم.

عذر خواهی شهردار شیراز برای نصب بنر با تصویر سربازان اسرائیلی؛ با عوامل این ماجرا برخورد جدی می‌شود
مشاهده

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: ما هدفمان این هست که در بالاترین رتبه باشیم. تیم سال گذشته دوم شده است و انتظارات از ما بالاست و هواداران هم دنبال قهرمانی هستند. ما همیشه هدفمان بالاترین رده است و اگر بتوانیم یکی دو بازی آینده را نتیجه بگیریم اعتماد به نفس تیم بالا می‌رود و شکی نداریم که حتی برای قهرمانی هم می‌توانیم کار کنیم.