فوتبال جهان| روبرتو مانچینی فهرست ملی‌پوشان ایتالیا را اعلام کرد/ بازگشت جووینکو به آتزوری پس از ۳ سال!

تیم ملی ایتالیا در دو هفته آینده که بازی‌های باشگاهی جای خود را به بازی‌های ملی می‌دهند، یک مصاف دوستانه برابر اوکراین (18 مهر) خواهد داشت و 4 روز پس از آن در سومین بازی‌اش در لیگ ملت‌های اروپا برابر لهستان قرار خواهد گرفت.

روبرتو مانچینی سرمربی آتزوری برای این دو بازی از سباستین جووینکو، مهاجم سابق یوونتوس که در تیم تورنتو ‌‌اف‌سی کانادا بازی می‌کند دعوت به عمل آورده است، بازیکنی که در 139 بازی‌اش برای این تیم در MLS 82 گل زده و کاملاً در اوج است. جووینکوی 31 ساله اما در حالی به اردوی آتزوری برمی‌گردد که از ماه اکتبر سال 2015 برای ایتالیا بازی نکرده است. او آخرین بار در پیروزی 2 بر یک ایتالیا مقابل نروژ در مرحله مقدماتی یورو 2016 به میدان رفت و 28 دقیقه بازی کرد.

در همین حال اما مانچو برای این اردو روی نام دو مهاجم ناآماده کالچو، ماریو بالوتلی و آندره‌آ بلوتی خط زده و برخلاف اردوی قبلی آنها را دعوت نکرده است. بالوتلی در این فصل برای نیست در لوشامپیونه عملکرد جالب توجهی ارائه نکرده است و این موضوع در مورد بلوتی در تورینو هم صدق می‌کند.

فهرست ملی‌پوشان ایتالیا به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: آلسیو کرانیو (کالیاری)، جانلوئیجی دونارونا (میلان)، ماتیا پرین (یوونتوس) و سالواتوره سیریگو (تورینو)
مدافعان: فرانچسکو آچربی (لاتزیو)، کریستیانو بیراگی (فیورنتینا)، لئوناردو بونوچی (یوونتوس)، جورجو کیه‌لینی (یوونتوس)، دومنیکو کریشیتو (جنوا)، دانیلو دآمبروسیو (اینتر)، امرسون پالمیری (چلسی)، آلساندرو فلورنزی (رم) و آلسیو رومانیولی (میلان)
هافبک‌‌ها: نیکولو بارلا (کالیاری)، فدریکو برناردسکی (یوونتوس)، جاکومو بوناونتورا (میلان)، روبرتو گالیاردینی (اینتر)، جورجینیو (چلسی)، لورنزو پیگرینی (رم) و مارکو وراتی (پاری‌سن‌ژرمن)
مهاجمان: دومنیکو براردی (ساسولو)، جانلوکا کاپراری(سامپدوریا)، فدریکو کیه‌زا(فیورنتینا)، پاتریک کوترونه (میلان)، سباستین جووینکو (تورینو)، چیرو ایموبیله (لاتزیو)، لورنزو اینسینیه (ناپولی) و سیمونه زازا (تورینو)

فوتبال جهان|آنخل دی‌ماریا تا سال ۲۰۲۱ با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد
مشاهده