فوتبال جهان| خولن لوپتگی: بحران در رئال مادرید؟ در لالیگا همانقدر امتیاز داریم که بارسلونای صدرنشین دارد

خولن لوپتگی در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (شنبه) رئال مادرید مقابل آلاوس در هفته هشتم لالیگا، تأکید که با وجود نتایج بد اخیر شاگردانش، وضعیت تیم بحرانی نیست.

رئال مادرید سه بازی قبلی‌اش در تمامی رقابت‌ها را بدون گل زده باخته است و همین مسئله سبب شده که اوضاع این باشگاه از سوی برخی رسانه‌ها بحرانی قلمداد شود.

خولن لوپتگی در این باره گفت: این رئال مادرید است و مهمترین چیز این است که خود ما چه حسی داشته باشیم. ما می‌دانیم که برخی مشکلات وجود خواهد داشت و باید بر آنها غلبه کنیم. ما باید روی نقاط مثبت تیم‌مان تمرکز کنیم. همه همیشه از ما بیشتر توقعات را دارند و این در مورد تیم ما طبیعی است.

لوپتگی افزود: تمرکز تیم خوب است و ما همانقدر امتیاز داریم که بارسلونا، صدرنشین لیگ دارد و در لیگ قهرمانان هم همان مسیری را در پیش خواهیم گرفت که در پیروزی‌مان مقابل رم رفتیم. درست است که در بازی برابر زسکا امتیاز از دست دادیم اما در آن بازی بدشانس بودیم. حالا تمرکز ما روی آلاوس است، تیمی که در 6 بازی اخیرش نباخته و در حضور هوادارانش بازی می‌کند. من انتظار یک بازی سخت را دارم.

سرمربی رئال مادرید درباره اخباری که در خصوص احتمالی برکناری‌اش در صورت تداوم ناکامی‌های این تیم منتشر شده است هم گفت: من نگران رویکرد رسانه‌های در قبال خودم نیستم بلکه نگران عملکرد بازیکنانم هستم. ما اینجا نیستیم که حرف مردم را تحلیل کنیم. نگران از دست دادن جایگاهم نیستم و فقط به بازی بعدی تیمم فکر می‌کنم.

تشکیل جلسه فوق‌العاده باشگاه ملوان برای فرار از بحران
مشاهده

رئال مادرید فردا شب (شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران میهمان آلاوس خواهد بود.