در خصوص برگزاری جلسه روز شنبه 14 مهرماه کمیته فنی فدراسیون بوکس برای تصمیم‌گیری در خصوص حضور یا عدم حضور مربی خارجی در تیم‌های پایه اظهار داشت: یکی از واجبات بوکس ایران حضور مربی خارجی در رده‌های پایه است. مشکل اصلی تیم ملی بوکس ضعف بازیکنان در رده پایه است که متاسفانه باعث شده است وقت زیادی از مربیان تیم ملی برای آموزش در اردوهای تیم ملی گرفته شود.

وی تصریح کرد: باید مربی‌ طراز اولی برای تیم‌های پایه انتخاب شود که سابقه کار در رده‌های پایه را داشته باشد. نباید مانند سالیان گذشته بدون بررسی رزومه، مربی را استخدام کنیم. مربی می‌تواند به بوکس ایران کمک کند که سابق تربیت قهرمان را داشته باشد.

عضو کمیته فنی فدراسیون بوکس در خصوص مشکلات مالی فدراسیون برای استخدام مربی خارجی گفت: باید برای استخدام مربی خارجی با شرایط فدراسیون و مملکت نیز پیش برویم و کاری نکنیم که فدراسیون از لحاظ مالی در فشار قرار بگیرد. اینکه بخواهیم ماهیانه 5 تا 6 هزار دلار که معادل 80 میلیون تومان است را به مربی خارجی پرداخت کنیم، غیرمنطقی خواهد بود. باید باز هم در کمیته فنی صحبت و با در نظر گرفتن جمیع جهات بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

مظاهری در پاسخ به اظهارات احدی که اعلام کرده است در صورت مخالفت شورای فنی با حضور او در دو پست سرمربیگری تیم ملی و مدیریت فنی، تنها مدیرفنی خواهد بود، عنوان کرد: این شرایطی است که باید کمیته فنی در خصوص آنها تصمیم بگیرد. کمیته فنی می‌تواند مدیرفنی را پیشنهاد یا حتی تغییر بدهد و این وظیفه شورای فنی است. از طرفی اعضای شورای فنی باید بهترین گزینه را برای هدایت تیم ملی انتخاب کند که علاوه بر بزرگسالان به جوانان نیز کمک کند.

حمید مطهری: در شکست ما مقابل فولاد خوزستان فقط شیخ‌ویسی مقصر نیست
مشاهده

وی خاطرنشان کرد: باید ببینیم آیا اعضای شورای فنی این اجازه را خواهند داد که احدی هر دو پست را در اختیار داشته باشد یا نه. از نظر من حضور احدی در پست مدیر فنی تیم‌های ملی منافاتی با سرمربیگری او ندارد. در رشته‌هایی مانند ووشو و کشتی شاهد هستیم که مدیرفنی تیم ملی هدایت تیم ملی را نیز برعهده دارند. البته این نظر من است و باید 9 نفر دیگر نیز بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

مربی تیم ملی بوکس در خصوص انتقادهایی که نسبت به همسو بودن اکثریت اعضای شورای فنی مطرح شده است، گفت: بهترین قهرمان، مربیان و کارشناسان بوکس در شورای فنی حضور دارند و اگر این قهرمانان در انتخابی همسو بودند، نباید باعث شود که فکر کنیم تضارب آرا در شورای فنی وجود ندارد. آیا باید اعضای شورای با هم دعوا کنند تا نتیجه گرفت شورای فنی تصمیم درستی گرفته است. باید در شورای فنی بهترین تصمیم گرفته شود و با توجه به اینکه گزینه‌های محدودی برای هدایت تیم ملی وجود داشته است اکثریت اعضا به انتخاب احدی رای دادند.

مظاهری تاکید کرد: انتخاب احدی نشانگر این نیست که همه با احدی رفاقت دارند بلکه همه با در نظر گرفتن جمیع جهان به این تصمیم رسیدند. باز هم باید تا جلسه روز شنبه صبر کنیم تا ابتدا صحبت‌ها و برنامه‌های احدی را بشنویم و ببینیم خود او نیز قبول می‌کند به صورت همزمان در پست سرمربیگری تیم ملی و مدیریت فنی تیم‌های ملی حضور داشته باشد.

وی با تاکید بر محدودیت گزینه برای انتخاب سرمربی تیم ملی بوکس تصریح کرد: باید قبول کنیم در صورتی که احدی هدایت تیم ملی را برعهده نداشته باشد گزینه‌های محدودی برای هدایت تیم ملی داریم. مربی که بتواند کمک تیم ملی کند محدود است و ما تلاش خواهیم کرد احدی همزمان هر دو پست را قبول کند. البته باید نظر سایر دوستان نیز مهم است. قهرمانی آسیا 5 ماه بعد شروع خواهد شد و بعد از آن مسابقات کسب سهمیه را در پیش خواهیم داشت و باید هر چه زودتر سرمربی تیم ملی را انتخاب و تا المپیک 2020 با او قرارداد امضا کنیم تا با خیال راحت تیم ملی را هدایت کند.

سردار هیئت و شهید ۲۲ ساله حملات تروریستی اهواز چه کسی بود؟
مشاهده