رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از تدوین گزارش نهایی این کمیسیون درباره ابعاد حمله ترویستی اهواز خبر داد.

تدوین گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس از ابعاد حمله تروریستی اهواز.حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی با اشاره به حمله تروریستی اهواز، گفت: تاکنون جلسات متعددی با نمایندگانی از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی درباره ابعاد حمله تروریستی اهواز داشته‌ایم و این جلسات در روزهای آینده نیز برای روشن شدن ابعاد بیشتری از موضوع ادامه می‌یابد.

وی افزود: پس از اینکه حمله تروریستی اهواز اتفاق افتاد، تیمی از سوی کمیسیون امنیت ملی مجلس به منطقخ وقوع حادثه اعزام شد و اگر نیازی باشد، دوباره تیمی از سوی مجلس برای بررسی دقیق‌تر ابعاد این حمله تروریستی اعزام خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: با توجه به جلساتی که تاکنون با نمایندگانی از دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی برای بررسی ابعاد حمله تروریستی اهواز داشته‌ایم و نیز جمع‌بندی کلی که از نشست غیرعلنی مجلی پیرامون این موضوع تشکیل شده، گزارشی در این باره تهیه و تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهیم کرد.

نماینده مردم اسلام‌آباد و گیلانغرب در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در این گزارشی که درباره ابعاد حمله تروریستی اهواز تدوین خواهیم کرد، بدون تعارف عوامل مقصر در این حادثه را در گزارش قید خواهیم کرد.

توسلى موسیقى "جان دار" را مى سازد
مشاهده