رئیس ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی در پایان اولین جلسه این ستاد گفت: هدف ما ایجاد هماهنگی در اطلاع رسانی و پاسخگویی به موقع مسئولین است.

عبدالرضا رحمانی فضلی رئیس ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور صبح امروز پس از پایان اولین جلسه این ستاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز اولین جلسه این ستاد برگزار شد و هدف ما در جهت آرامش و اطمینان و هماهنگی در اطلاع رسانی و پاسخگویی به موقع مسئولین و مدیریت عرصه خبر با کمک 19 دستگاه این ستاد است.

وی افزود: امروز همه اعضای این ستاد در جلسه حضور داشتند و مقرر شد  سیاست‌ها تبیین و کارگروه‌ها تشکیل شوند.

رئیس ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور ادامه داد: قصد ما این است که خلأ موجود در مسائل اقتصادی پوشانده شود و انحرافی که توسط رسانه‌های خارجی مطرح می‌شود، درست اطلاع رسانی و تبیین شود. با انگیزه و نیت فعالانه و خیری که اعضا دارند امیدواریم بتوانیم به این نیازمندی پاسخ بدهیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در عرصه خبر ظرفیت‌های زیادی از صدا و سیما گرفته تا فضای مجازی و ائمه جمعه که بیش از 1000 تریبون در دست دارند، وجود دارد و همچنین نمایندگان مجلس و روابط عمومی‌های دستگاه‌ها باید در این عرصه به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه اولین بخش از کار ما، سیاست گذاری و هماهنگی و دقت در اطلاع رسانی است، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری امروز درباره جنگ اقتصادی و رسانه‌ای تاکید کردند، انتظار ما از همه این است که در این عرصه جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وارد شوند.

صوت|اعتراض نمایندگان به آمار اشتغال‌زایی روحانی در جلسه امروز مجلس
مشاهده

رئیس ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور تصریح کرد: رسانه، فرمانده جبهه نبرد رسانه‌ای است. من خودم 10 سال در عرصه رسانه بودم و ظرفیت انسانی رسانه داخلی را می‌شناسم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه هر باید دستگاهی متولی موضوعات رسانه‌ای خود باشد، اظهار داشت: قرار نیست ما سخنگوی دستگاه‌ها باشیم و باید هر دستگاهی خود مسئولی داشته باشد که حرف درست و صحیح و به موقع را به مردم برساند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جلسات ما در این ستاد به طور هفتگی است و کارگروه‌ها فعال خواهند بود و کارگروه‌های رسانه، عملیات روانی و اقتصادی تحولات اقتصادی را رصد خواهد کرد.