رئیس صداوسیما: با دیپلماسی رسانه‌ای به دنبال شکست انحصار رسانه‌های نظام سلطه هستیم

رییس سازمان صدا و سیما در آیین افتتاحیه پنجاه و پنجمین نشست ای بی یو (اتحادیه رادیو و تلویزیونهای آسیا و اقیانوسیه ) در عشق آباد ترکمنستان حاضر شد.

عبدالعلی علی عسکری در حاشیه این افتتاحیه، حضور در چنین نشست‌هایی را برای هر رسانه‌ای ضروری خواند و افزود: سازمان صدا و سیما بعنوان یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های رسانه‌ای با این هدف در چنین اجلاسی شرکت می‌کند که با گسترش تعاملات، هم تجربیات خود را در اختیار گذارد و هم در جریان آخرین دستاوردهای رسانه‌ای قرار گیرد.

رییس رسانه ملی به موفقیت‌های چشمگیر سازمان صدا و سیما در نشست های قبلی “ای بی یو” اشاره و تصریح کرد: باید در مسیر پیشرفتی که داریم به بهترین وجه پیشرفت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عرصه رسانه را رصد و از آنها استفاده کنیم.

وی به جنگ رسانه‌ای امروز در دنیا پرداخت و افزود: در زمانی که رسانه‌های وابسته به نظام سلطه از هر روشی برای اهداف خود استفاده می‌کنند کشورهای مستقل مانند اعضای “ای بی یو” باید در کنار یکدیگر و با همکاری تنگاتنگ و هم‌افزایی، این انحصار رسانه‌ای را بشکنند.

رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه آمریکا با استفاده از رسانه‌های وابسته به نظام سلطه جنگ روانی سنگینی را علیه مردم ایران طراحی کرده است گفت: ما با هوشیاری در این مقطع حساس حرکت می‌کنیم و با یک دیپلماسی رسانه‌ای هوشمندانه و برنامه‌ریزی شده در پی تغییر فضای موجود به نفع خود و دیگر کشورهای مستقل هستیم.

رییس رسانه ملی در حاشیه افتتاحیه اجلاس با روسای شبکه‌های cctv چین و nhk ژاپن دیدار و بر گسترش هرچه بیشتر روابط تاکید کرد.

مرغ به میزان کافی در گیلان وجود دارد
مشاهده