حمید شکری ظهر امروز درجلسه شورای اداری مراغه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم اظهار داشت: باوجود برخی مشکلات اقتصادی ضروری است دستگاه‌های اجرایی با تمام توان خود با استفاده از ظرفیت‌های خود به مردم خدمات رسانی کنند.

وی افزود: دولت براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده با مشارکت دستگاه‌های اجرایی با هرگونه سواستفاده اقتصادی برخی افراد سودجو با احتکار کالا براساس قانون برخورد شدید می‌کند.

فرماندار مراغه تصریح کرد: رفع موانع تولید ومشکلات اقتصادی در جامعه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاری دولت بوده و در این شهرستان نیز اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

وی اضافه کرد: درتامین ارز کالاهای اساسی موردنیاز مردم هیچ مشکلی در شهرستان وجودندارد و دولت تدبیر و امید برنامه ریزی‌های مناسبی در این راستا داشته و باهرگونه تخلف وسواستفاده اقتصادی و احتکاربرخورد می‌شود.

شکری در ادامه با اشارره به نقش نهادهای نظارتی در تنظیم بازار اظهارکرد: درسایه همکاری اتاق اصناف، نهادهای نظارتی و بازاریان کالاهای اساسی برای تأمین نیاز مردم پیش بینی شده و در اختیار انان قرار داده می‌شود.

وی با اشاره به برخی مانع تراشی بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان اظهارداشت: براساس برسی های انجام شده برخی از بانک‌های عامل ارائه تسهیلات بانکی در این شهرستان با مراجعه معرفی شدگان جهت دریافت تسهیلات مانع تراشی می‌کنند که در تلاش هستیم اقدامات لازم را برای رفع این مشکل انجام دهیم.

فرماندار مراغه  گفت: با وجود برگزاری جسلات متعدد و رایزنی با مدیران استانی این بانک‌ها، نتیجه ملموس و قابل توجهی در زمینه پرداخت وام‌های اشتغال زا در شهرستان حاصل نشده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به کم کاری و عدم رفع موانع از سوی برخی از بانک‌ها در ارائه تسهیلات بانکی فرمانداری این شهرستان براساس قوانین موجود با متخلفان برخورد لازم را خواهد داشت.

صادق بارانی: طاهرخانی مدرسه‌اش دیر شده بود و فحاشی می‌کرد/ پرسپولیسی‌ها جنبه نداشتند
مشاهده

شکری با اشاره به تبیین عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شورای اداری شهرستان گفت: این عملکردها باید مورد بررسی قرار گرفته و حتی در اختیار رسانه‌ها نیز قرار گیرد

وی با تاکید بر نظارت بر ساخت و نوسازی مسکن روستایی نیز افزود: با توجه به وجود برخی مشکلات فنی در مسکن روستایی و عدم استحکام آنها، نظارت بر این امر ضروری است

فرماندار مراغه در پایان با اشاره به ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات در این شهرستان گفت: مسئول روابط عمومی فرمانداری این شهرستان مسئولیت ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه را برعهده داشته و از این پس هر ماه عملکرد روابط عمومی‌ها ارزیابی می‌شود.