عبدالهادی فقهی زاده ظهر امروز در مراسم افتتاحیه  استودیوی قرآنی آفاق که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بنیاد بین‌المللی آفاق در قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت نشر قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) از طریق هنر و رسانه اظهار داشت: امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از روش‌های سنتی جوابگو نیست و باید از ابزارهای نوین استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید در فعالیت‌های قرآنی نیز در کنار استفاده از روش‌های سنتی از ابزارهای جدید استفاده شود، ابراز کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در گسترش مفاهیم دینی و قرآنی دارند و امروزه بدون بسترهای جدید ارتباطی نمی‌توان به نتایج مطلوب رسید.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: پیش از افتتاح این استودیو چهار استودیوی ضبط قرآنی در کشور در استان‌های تهران، تبریز، مشهد و یزد تأسیس کردیم  و امروز پنجمین استودیوی قرآنی در قم افتتاح می‌شود.

وی ویژگی‌های شهر قم را مدنظر قرار داد و افزود: قم بزرگ‌ترین افتخار علمی جهان تشیع است و ایجاد استودیویی قرآنی در این شهر از الزاماتی بود که باید انجام می‌شد و امیدواریم پایگاهی برای حمایت هرچه بیشتر از فعالیت‌های قرآنی در کشور شود.

اعلام آرای انضباطی لیگ برتر و لیگ دسته اول والیبال
مشاهده