سیدعلی آقازاده ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بیست و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی دستور کارهای متنوعی داشتیم حدود 10 دستور کار مطرح شد که به طور عمده در بخش‌های تولیدی، کسب و کار و مسائل و مشکلات مربوط به تولیدکنندگان بود که در بخش‌هایی از اینها مشکلات اخذ مالیات، مشکلات مربوط به محاسبه بیمه‌های تامین اجتماعی و غیره مطرح شد، برخی تصمیم‌گیری شد و برخی هم قرار شد در کارگروهی که در شورای گفت‌وگو مشخص کردیم به دبیرخانه شورا برود و هماهنگی کامل انجام شود.

وی افزود: متاسفانه در برخی مواقع بین مودیان مالیاتی و بین اداره کل امور مالیاتی استان یک مقدار ابهام در نحوه محاسبه مالیات در بخش‌هایی از فعالیت‌های اقتصادی که قرار شد به صورت کاملا هماهنگ به آن کارگروه برود و مطرح شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: بحث گلخانه‌های استان و مشکلات مربوط به گلخانه‌داران مطرح شد که اینجا تصمیمات لازم اتخاذ شد، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی نسبت به گذشته فعال‌تر شده و همین فعالیت سبب شده بسیاری از مشکلات یا ناهماهنگی‌ها و ابهاماتی که در رابطه با فعالیت بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی مرتبط وجود دارد هماهنگ و اختلاف نظرها برطرف شود.

آقازاده بیان کرد: به نظر می‌رسد که با این ترتیب خدمات بهتری را می‌توانیم به تولیدکنندگان که امروز سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه تلاش این شورا و تمام مسئولان استان هم بر این است که بتوانیم مشکلات آنها را کمتر کرده، هماهنگی‌ها را بیشتر کنیم و دغدغه‌های فکری آنها در زمینه عملکرد دستگاه‌ها را بهبود ببخشیم تا آنها در فرصتی که دارند بیشتر به تولید، اشتغال، کارآفرینی و رونق بازار کسب و کار بپردازند.

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| برتری قاطع حسین نوری و محمدرضا گرایی در اولین گام
مشاهده