بازدید ایده ؛ ارائه دهنده پکیج های تبلیغاتی گوگل با قابلیت ویژه از جمله تفکیک کننده نوع ایپی

افزایش ورودی گوگل سایت و وبلاگ ، بهبود رتبه کلمات کلیدی در گوگل ، ارتقاء وبسایت در موتور های جستجو و….

 



 

جستجوی گوگل چیست ؟!

جستجوی گوگل سیستمی است ؛ با اهداف مختلف و برای تمامی افرادی که دارای وب سایت هستند و تصمیم بر افزایش ورودی موتورهای جستجو خصوصا موتور محبوب گوگل را علاوه بر افزایش ترافیک سایتشان را دارند ، یکی از مهم ترین عوامل بهبود سئو و رتبه شما در موتور جستجو گوگل، ورودی سایت شما از طریق گوگل است. از دید گوگل زمانی که این اتفاق می افتد یعنی محتوا سایت شما نسبت به بقیه سایت های جستجو شده برای کاربران مفیدتر بوده است پس مطمئنا گوگل این ورودی را به عنوان یک امتیاز برای سایت شما ثبت می کند. سیستم جستجوی گوگل روشی بسیار جالب برای این کار معرفی میکند که مطمئنا خواهید پسندید همچنین افرادی که میخواهند با بازدید از سایت ها ، کسب درآمد کنند به راحتی با این امکان بدون نیاز به داشتن اطلاعات ویا دانش فنی حتی با گوشی هوشمند برایشان فراهم شده است.

 

 

 

جستجوی گوگل چگونه عمل میکند ؟!

در سیستم جست و جوی گوگل کاربران با ایپی های متفاوت مشغول بازدید از سایت ها و لینک های درج شده شما تبلیغ دهندگان گرامی هستند ، تمامی بازدید های انجام شده قبلا توسط مشتری ” تبلیغ دهنده ” میتواند در نوع ایپی ( ایرانی ، خارجی ، ترکیبی ) ویا بسته ثانیه ای ( 5 الی 300 ثانیه ) و… فیلتر شده باشد تا متناسب با نیاز خود از خدمات سایت بهره مند شود ، همچنین جالبه بدانید تمامی تعرفه های خدمات متناسب با امکانات دریافتی متغییر هستند و نیازی نیست بابت مشخص کردن میزان بازدید روزانه ” بودجه بندی تبلیغات ” هزینه ی مازادی پرداخت نمایید و هر زمان که تبلیغات خود را بخواهید متوقف و یا حذف خواهید کرد که در صورت حذف تبلیغ مابقی وجه تبلیغات به کیف پول شما برگشت داده خواهد شد.

شکست انسان از کامپیوتر در سخت‌ترین بازی دنیا
مشاهده

 

 

تیم پشتیبانی بازدید ایده؛

24 ساعته آماده ارائه دقیق ترین مشاوره های متناسب با نیاز شما جهت آموزش چگونگی بودجه بندی تبلیغات و ایجاد پکیج های تبلیغاتی شما عزیزان است.

 

 

مزایا و امکانات بازدید ایده در بخش جست و جوی گوگل چطوره ؟!

  • ارائه خدمات با نرخ تبلیغاتی ویژه
  • مناسب برای تمامی وب سایت های فعال
  • جستجو های اختصاصی و واقعی توسط کاربران ایرانی
  • تاثیر قابل توجه در رنک گوگل در کوتاه مدت
  • افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا سایت
  • بهبود سئوی سایت
  • امکان خرید و پرداخت هزینه تبلیغات از کیف پول اختصاصی
  • امکان کاهش هزینه تبلیغات از طریق ثبت سفارش انبوه و یا ارتقا سطح کاربری
  • بهبود page view و کاهش Bounce Rate ” کاهش بانس ریت “
  • امکان تفکیک نوع ایپی جهت افزایش بازدهی
  • امکان ثبت تبلیغات از مبلغ کیف درآمد

تمامی کاربران که در هر سیستمی از مجموعه بازدید ایده در حال فعالیت هستند میتوانند هر مبلغی که تمایل دارند را از کیف درآمد به کیف پول خود بدون کارمزد انتقال داده و تبلیغات دلخواه خود را در هر یک از سیستم ها ثبت نمایند.

  • ارائه پورسانت بیشتر به نمایش دهندگان ” مجریان کار ” با ایپی ایران

جهت برخورداری از پورسانت بیشتر نمایش دهندگان ” مجریان کار ” کافیست اکانت خود را ارتقا و یا از ایپی ایرانی استفاده نمایبد در این صورت شاهد افزایش چند برابری سطح درامدی خود خواهید بود.

 

 



 

پکیج ثانیه ای و یا امکانات دلخواه و متناسب با نیاز خودم رو در بازدید ایده پیدا نکردم ؟!

فستیوال موسیقی بین‌المللی عرفانی در قونیه
مشاهده

در سیستم بازدید ایده بهترین های اقتصادی برای تبلیغ دهندگان و حرفه ای ترین پکیج ها تنظیم و طراحی شده است اما اگر نیازتون در امکانات سایت رفع نمیشود کافیست با تیم بازدید ایده ارتباط برقرار نمایید تا در اسرع وقت پکیج جدید متناسب با نیاز شما در سایت اماده مصرف شما مشتری گرانقدر گردد.

بازدید ایده ؛ ایده پرداز تبلیغات و کسب درآمد اینترنتی