روزنامه الوطن قطر نوشت: واکنش‌های هواداران فوتبال قطر در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که آنها پذیرفتند گل اکرم عفیف در دقایق پایانی بازی السد برابر پرسپولیس صحیح نبود و داور سریلانکایی تصمیم درستی اتخاذ کرد. مشکل این داور از جایی بود که از ابتدا به بازیکنان پرسپولیس اجازه کنترل ریتم بازی را داد!

در ادامه تحلیل روزنامه قطری آمده است: داور سریلانکایی همچنین به بازیکنان پرسپولیس پس از به ثمر رسیدن گلش از روی نقطه پنالتی اجازه داد فشار روانی روی بازیکنان السد ایجاد کنند. بغداد بونجاج، مهاجم السد مجبور به اعتراض‌هایی در نیمه‌دوم شد و تمرکز خود را از دست داد. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس که در اواخر نیمه‌دوم کارت زرد دریافت کرد باید در همان نیمه‌اول هم کارت می‌گرفت. بازیکنی که بازی را کُشت و داور سریلانکایی به بازیکنان پرسپولیس اجازه بازی آرام را داد.

سه‌شنبه گذشته تیم پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه با نتیجه یک بر صفر از سد تیم السد گذشت. بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و  السد قطر ساعت 18:30 دقیقه اول آبان ماه سال جاری در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می‌شود. برنده این نبرد فینالیست لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۰۷/۱۰
مشاهده