مائوریسیو پوچتنیو در پی شکست 4 بر 2 شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با اشاره به گل زودهنگامی که تاتنهام در دقیقه 2 روی اشتباه هوگو یوریس خورد، گفت: اگر فوتبال می‌بینید و درکی از فوتبال دارید، می‌دانید که چقدر سخت است که وقتی از رختکن وارد زمین می‌شوید، خیلی زود در نتیجه عقب می‌افتید. بعد از گل زودهنگامی که دریافت کردیم، خیلی سخت بود که اعتماد به نفس لازم برای ادامه بازی را پیدا کنیم. وقتی در چنین سطحی بازی می‌کنیم، نباید چنین گل‌هایی بخوریم.

وی ادامه داد: وقتی در کمتر از دو دقیقه بعد از شروع بازی گل می‌خورید، همه چیز کلاً تغییر می‌کند و احساسات بازیکنان در مقابله با تیمی همچون با بارسلونا و بازیکنانی همچون مسی و سوارس دشوار می‌شود. در نیمه اول حتی یک موقعیت هم در اختیار لیونل مسی قرار ندادیم، اما در نیمه دوم لئو فضای بیشتری پیدا کرد که متوقف کردن او دشوار بود. اگر نیمه اول را نگاه کرده باشید، مسی حتی یک موقعیت هم نتوانست روی دروازه ما خلق کند، اما در نیمه دوم او فضای زیادی داشت و میزان باورنکردنی دوندگی داشت.

سرمربی آرژانتینی اسپرزها در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تمجید از بازیکنانش پرداخت و اظهار داشت: بازیکنان ما در این بازی قهرمان بودند چون بازی را در حالی دنبال کردند که مقابل بازیکنانی همچون مسی، سوارس و کوتینیو بازی کردند. اگر لوکاس مورا می‌توانست گل تساوی را بزند، سپس شما می‌گفتید که ما قهرمان هستیم و من هم بهترین سرمربی جهان هستیم.

فوتبال جهان| کانته پس از تمدید قرارداد ۵ ساله‌اش: در چلسی پیشرفت کرده‌ام
مشاهده

پوچتینو در پایان خاطرنشان کرد: هنوز چهار بازی دیگر در پیش داریم و سرنوشت صعود کردن‌مان همچنان دست خودمان است. کار سختی در پیش خواهیم داشت، اما باید بازی‌های بعدی‌مان را ببریم و به همه احتمالات فکر می‌کنیم.