فوتبال جهان| یورگن کلوپ: مقابل ناپولی مرتکب اشتباه تاکتیکی شدیم/ باید خودمان را سرزنش کنیم

یورگن کلوپ در خصوص شکست یک بر صفر شب گذشته شاگردانش (چهارشنبه) در دقیقه 90 مقابل ناپولی در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شبکه تلویزیونی «بی‌تی‌ اسپورت» گفت: پیش از این هم لحظاتی بوده که ما با ترکیب درستی پا به زمین نگذاشته‌ایم و یا در فضای اشتباه حرکت کرده‌ایم. ما در خط میانی آنطور که باید نتوانستیم توپ را به گردش در بیاوریم. باید خودمان را برای هر سیستم بازی آماده کنیم و نمی‌توانیم امیدوار به بروز اتفاقی باب‌ میل‌مان باشیم.

سرمربی آلمانی لیورپول تصریح کرد: ما لحظات خوبی هم در این بازی داشتیم، اما کافی نبودند. تساوی بدون گل در دیداری خارج از خانه خوب بود، اما درست پیش از گل ناپولی مرتکب اشتباه تاکتیکی شدیم. این دومین بار در فصل جاری بود که ما چنین گلی خوردیم. جو موجود در ورزشگاه و سرعتی که آنها داشتند هم کمک کرد تا به گل برتری برسند. این داستان بازی بود.

کلوپ در پایان خاطرنشان کرد: ما به دنبال ارائه بازی به مراتب بهتری از چیزی که مقالبل ناپولی ارائه کردیم، هستیم اما وقتی هم که فوق‌العاده بازی نمی‌کنیم، می‌خواهیم که به نتیجه دلخواه برسیم. به هر حال به اندازه کافی خوب نبودیم و باید خودمان را سرزنش کنیم.

خوزستان| مرزبان: فوتبال باکلاسی بازی کردیم
مشاهده