مدیر روابط عمومی جشنواره‌ی فیلم کوتاه کیش معرفی شد

«ابراهیم حصاری» دبیر سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه “موج” کیش، «کاظم ملایی» را با توجه به تجارب و سابقه‌ی ارزشمند او در حوزه‌ی فیلم کوتاه، به عنوان مدیر روابط عمومی این دوره از جشنواره‌ی کیش منصوب کرد و از تمامی اهالی رسانه درخواست کرد که امسال نیز همراه و حامی این جشنواره باشند تا با یاری آنها، دست اندرکاران فیلم کوتاه شاهد برگزاری رویدادی استاندارد، حرفه‌ای و باشکوه در جزیره‌ی زیبای کیش باشند.

به گفته‌ی ابراهیم حصاری امسال مهمترین اهداف جشنواره‌ی کیش، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی در عرصه فیلم کوتاه کشور و حمایت و تقویت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان جریانی خردگرا و مستقل در سینمای کشور می‌باشد. به گفته‌ی او بروزرسانی دانش و مهارت‌های سینمایی فیلمسازان، ایجاد تعامل بین فیلم‌سازان ملی و سینماگران عرصه فیلم کوتاه کیش و تلاش برای گسترش، تقویت و جذب مخاطبان فیلم کوتاه در جزیره زیبای کیش از دیگر اهداف مهم برگزاری سومین دوره‌ی جشنواره موج کیش می‌باشد.

کاظم ملایی مدیر روابط عمومی این دوره از جشنواره، کارگردان فیلم کوتاه و سینما می‌باشد که در پرونده‌ی کاری او 8 فیلم کوتاه از جمله منها و دیلیت به چشم می‌خورند که این آثار در سطح ملی و بین‌المللی حضور پررنگ و چشمگیر داشته‌اند. کوپال اولین ساخته‌ی سینمایی اوست که اوایل سال جاری در گروه سینمایی هنروتجربه به نمایش عمومی درآمد. ملایی عضو انجمن سینمای جوانان ایران و عضو سابق هیات مدیره‌ی انجمن فیلم کوتاه ایران می‌باشد و در چند دوره از جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران، جشن مستقل فیلم کوتاه خانه سینما، جشنواره‌ی فیلم رویش و … به عنوان عضو هیات انتخاب و یا داور جشنواره حضور داشته است.

قوچان‌نژاد: هنوز از نظر هماهنگی مشکل داریم/ موسوی به زمان نیاز دارد
مشاهده

شایان ذکر است که نشست مطبوعاتی سومین جشنواره‌ی فیلم کوتاه موج کیش، اوایل هفته‌ی آینده در دفتر تهران سازمان منطقه آزاد کیش برگزار خواهد شد و در این مراسم از پوستر جشنواره رونمایی شده و فراخوان این دوره نیز اعلام خواهد شد.